Lankytis pas savo darbą išmanantį kosmetologą, kirpėją ar manikiūro specialistą – vienas malonumas. Tiesa, atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo 1011 respondenčių nuo 18 iki 75 metų, rodo, kad dažniausiai kosmetologijos arba grožio salonuose lankosi 26–35 metų moterys.
44 proc. moterų grožio salonuose lankosi vos 1–3 kartus per pusmetį.
44 proc. jų grožio salonuose lankosi vos 1–3 kartus per pusmetį. Absoliuti dauguma apsilankiusių specialistams patiki savo plaukus (95 proc.). Trečdaliui apklaustųjų apsilankymas grožio salone primena sportinę rutiną – 30 proc. jų į grožio salonus užsuka net 1–3 kartus per mėnesį. 13 proc. moterų puikiai viskuo pasirūpina pačios, kosmetologo paslaugomis nesinaudoja ir to daryti neketina.
Nors didžioji dauguma plaukus kerpa pas specialistus, net ketvirtadalis (25 proc.) su plaukų dažais eksperimentuoja namuose.
Dar viena labai svarbi grožio procedūra – nagų priežiūra. Ją namuose atlieka daugiau kaip pusė respondenčių (55 proc.). Specialistai nagus gražina 40 proc. moterų.
Grožio salonuose moterys rečiau atlieka makiažo, depiliacijos procedūras. Rečiausiai į grožio salonus moterys užsuka masažo ir veido odos procedūrų. Joms mažiausiai dėmesio moterys skiria ir namuose.
„Moterų apklausos duomenys rodo, kad lietuvės nedaug dėmesio skiria veido odos sveikatai ir jos jaunystei išsaugoti, nors tai ypač svarbu keičiantis sezonams. Prekybos centruose vykdysime nemokamą akciją „Mes už grožį“. Per ją bus galima nemokamai pasigražinti, susipažinti su kosmetikos naujovėmis, padedant profesionalams atrasti sau tinkamiausius grožio produktus ir, žinoma, įsigyti mėgstamiausių“, – sakė „Rimi Lietuva“ Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.
Apklausa rodo, kad daugiau kaip pusė (59 proc.) respondenčių, rinkdamosi grožio priemones parduotuvėse, dėmesį atkreipia į kainą. Taip pat labai svarbios rekomendacijos – jomis pasikliauja 33 proc. moterų. Panaši dalis moterų renkasi jau patikrintus produktus, kurie pateisino jų lūkesčius, jos atsižvelgia ir į savo asmeninį odos ar plaukų tipą.