Sukurti šių metų kolekciją dizainerį įkvėpė romantizmo epocha, tad joje atsiskleidžia laisvės troškimas. Egidijus pasakoja, kad kurdamas apdarus šįsyk rėmėsi realaus ir susikurto idealaus pasaulių priešprieša bei naudojosi revoliucinėmis idėjomis, būdingomis romantizmo epochai.
Pati kolekcija paremta individualumu, eklektika ir yra dvilypė: joje apstu tiek minimalizmo, tiek maksimalizmo: mažų, lakoniškų detalių ir itin masyvių. Spalvų paletė – nuo švarios baltos iki tikro spalvų sprogimo, o dominuoja – „karalienė“ raudona, kuri jau ne vieną šimtmetį yra tikras moteriško vitališkumo simbolis. Būtent šešios šios spalvos suknelės ir eksponuojamos prekybos centro pirmame aukšte.
Sodriai raudonos suknelės manekenus papuošė ne veltui – tai tarptautinės kampanijos „Go red for women“, kuri Lietuvoje pakrikštyta „Raudonos suknelės“ vardu, dalis. 2012 m. Lietuvos širdies asociacija, bendradarbiaudama su Pasauline širdies federacija, prisijungė prie projekto ir nuo tada skleidžia žinutę apie moterų širdies bei kraujagyslių ligų problematiką ir jų prevenciją. Jau visai netrukus, birželio 8 d., kampaniją vainikuos iškilmingas finalinis GALA vakaras.
Tarptautiniu kampanijos simboliu raudona suknelė pasirinkta ne veltui – tai universalus moterų sveikatos, gyvybės ir dinamiškumo simbolis, o šiuo atveju – tai ir raudonas aliarmo signalas. Pasirodo, Lietuvoje, palyginti su senosiomis Europos valstybėmis, nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta du kartus daugiau moterų, tad pirmasis žingsnis, norint apsaugoti jas ir sumažinti riziką, – informuoti apie šią grėsmę sveikatai ir mokyti, kad imtis priemonių reikia jau nuo pat jaunystės.
Moterims kuriantis Egidijus pasakoja, kad labai myli savo klientes ir džiaugiasi, jog jo kuriamos suknelės padeda atskleisti damų žavesį, tačiau tikina, kad vis dėlto svarbiausia ne išorinis grožis, o sveikata, ir ragina visas moteris nepaskęsti kasdieniuose reikaluose, reguliariai tikrintis ir priminti mamai, dukrai, kolegei ar artimai draugei padaryti tą patį.