Jeigu madingai rengėsi jūsų senelis, madingas bus ir jūsų tėvas, o galiausiai ir jūs pats nestokosite stiliaus pojūčio.
„Pitti Generation(s)“ – Pitti karta (-os) – toks šios vyrų mados savaitės leitmotyvas. Ją geriausiai perteikia kunigaikščių Medici tvirtovės „Fortezzza da Basso“ fasado sienelė. Bespalvė, juoda-balta-pilka, tarsi senų fotografijų albumas, tačiau į jį verta įsižiūrėti: barzdotas dendis, jaunuolis ir senolis raukšlių išvagotu veidu. Tarp šių personažų yra tik vienas skirtumas – amžiaus. O visa kita – stiliaus reikalai.
Juos aiškina madų kolekcijos ir 1205 prekės ženklai, vadinamieji „brendai“. Didesnė pusė – itališki, bet netrūksta ir užsieniečių, kurie nori diktuoti mados tendencijas stipriajai lyčiai.
Anksčiau vyrų madą Italijoje diktavo Milano vyrų mados savaitė. Tačiau Florencija, „Gucci“ prekės ženklo gimtasis miestas, buvusi Didžiosios Toskanos kunigaikštystės sostinė gerokai paaugo: 35 tūkstančiai mados fanų peržengs „Fortezza da Basso“ vartus.
Florencijos mados savaitėje akredituota keturi šimtai žurnalistų, o „Pitti Immagine Uomo“ neketina nusileisti Milanui.
„Brunello Cucinelli“, „Guess“, „Blauer“, „Marina Militare“, „Roy Roger‘s“, „Colmar“, „Furla“, „Patrizia Pepe“,„Massimo Rebecchi“, „Antony Morato“ – vyrų mados ir aksesuarų ženklai interpretuoja stilingos vyrų kasdienybės pasaulį. Paltai, kostiumai, džinsai, marškiniai, apatinis trikotažas, kojinės, pižamos, skrybėlės, laikrodžiai, peteliškės ir daugybė kitų šiuolaikinio vyro mados atributų.
Ketvirtadienį, sausio 15-ąją Elaima.lt skaitykite Jurgos Jurkevičienės interviu su Italijos sosto paveldėtoju. Apie ką? Apie madingas pižamas!