„Vyrų mados savaitė“: kokia dovana laukia stilingiausio Lietuvos vyro?

Daugiau kaip 50 proc. pasaulio žmonių moka važiuoti dviračiu. Iš jų daugiau kaip 2 mlrd. dviratį naudoja reguliariai, o iki 2050 m., tikėtina, šis skaičius išaugs net iki 5 mlrd. Tiesa, tarp vyrų dviratis yra gerokai populiaresnis nei tarp moterų. Pasak mados tendencijų ekspertės Marijos Palaikytės, dviratis šiuolaikiniam vyrui tampa ne tik sporto ar kelionės priemone, bet ir privalomu stiliaus atributu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Brompton“ dviratis
„Brompton“ dviratis / Organizatorių nuotr.

„Šiandien dviratis vyrui yra tarsi idėjinė įvaizdžio detalė, pabrėžianti jo individualumą. Pasaulis tampa sąmoningesnis gyvensenos atžvilgiu, vis daugiau dėmesio skiriama ir globalios taršos temoms, tad šiuolaikinis žmogus neapsiriboja tik funkcionalumu: dviratis nebėra tik patogi susisiekimo priemonė – jis tampa idėjiškai stilingu aksesuaru. O kai kuriems – net ir tam tikru statuso simboliu“, – sako M.Palaikytė.

Organizatorių nuotr./„Brompton“ dviratis
Organizatorių nuotr./„Brompton“ dviratis

Mados tendencijų ekspertė pabrėžia, kad vyrai, siekiantys prisitaikyti prie modernaus ir dinamiško pasaulio, norėdami išlikti mobilūs, vis dažniau renkasi dviračius. Neretai ši susisiekimo priemonė pakeičia ir automobilį.

„Šiandien stilingo vyro atributu tampa ne tik prabangus automobilis, bet ir stilingas dviratis. Ir tai nesusiję su finansinėmis galimybėmis – tai sąmoningas pasirinkimas. Svarbu suprasti, kad pati dviračių industrija yra gerokai praplėtusi savo ribas. Kaip ir dizaino, taip ir kainų spektras čia yra ypač platus“, – teigia M.Palaikytė.

Artėjant „Vyrų mados savaitei“, M.Palaikytė dalijasi patarimais, kokį dviratį šį sezoną turėtų rinktis stilingas vyras. Anot jos, dviračio tipą vyrai turėtų derinti prie asmeninio stiliaus – dabar dviratis tampa baigiamąja vyriško įvaizdžio dalimi.

Todėl klasikinio stiliaus mėgėjai galėtų rinktis šiek tiek retro arba sąmoningai kontrastuojančio minimalistinio dizaino dviratį, o aktyvaus gyvenimo būdo šalininkams siūloma ypatinga sportinio tipo dviračių gausa. Išskirtinumo mėgėjams tinkami futuristiniai modeliai ir t. t. Labai svarbu, kad dabartiniai dviračiai yra pritaikyti prie dinamiškos gyvensenos, todėl yra lengvi, dažnai net ir sulankstomi.

Organizatorių nuotr./„Brompton“ dviratis
Organizatorių nuotr./„Brompton“ dviratis

Taip pat ekspertė rekomenduoja rinktis ne tik tamsių spalvų dviračius. „Dingsta suvokimas, kad vyriškas dviratis gali būti tik juodas arba kitų tamsių spalvų. Kasmet populiariausios drabužių mados spalvos jau atsispindi ir dviračių madose – ypač populiarūs tampa ryškūs, spalvoti dviračių modeliai, pagyvinantys bet kurį įvaizdį. Šiais metais pasisekimo sulaukė purpuriniai atspalviai, sodrių žemės tonų, „mettalic“ spalvos dviračiai bei retro stilistika“, – šių metų dviračių mados tendenciją apžvelgia M.Palaikytė.

Mobilumo mėgėjams pravartu pasidomėti sulankstomo dviračio pasiūla. Mados tendencijų ekspertė atkreipia dėmesį, kad Europoje populiarėjanti sulankstomų dviračių mada pasiekė ir Lietuvą, nes tokio tipo dviračiai neriboja, o atvirkščiai – išlaisvina vyrus.

„Tai priemonė, kuri padeda taupyti brangų laiką. Sulankstomi dviračiai ne tik išlaisvina nuo statymo vietos paieškos, bet kartu leidžia nebesirūpinti dviračio saugumu“, – sulankstomų dviračių privalumus išskiria M.Palaikytė ir pabrėžia, kad būtent sulankstomą dviratį „Brompton“ laimės ir stilingiausiu Lietuvos vyru išrinktas „Vyrų mados savaitės“ nominantas.

Ryškiausias „Vyrų mados savaitės“ akcentas – stilingiausių Lietuvos vyrų apdovanojimai – vyks gegužės 4-ąją, paskutinę renginio dieną, kultūros bare „Kablys“. Balsuoti už stilingiausią Lietuvos vyrą galite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis