„Edukacinė renginio dalis – mados ekspertų išskirtinio turinio paskaitos – šį kartą pasižymės įvairiapusiškumu. Mados entuziastų laukia ne tik ekspertų įžvalgos apie ateities perspektyvas ar prognozes, bet kartu ir garsių užsienio bei Lietuvos mados žinovų praktiniai patarimai, – dalinasi konferenciją moderuosianti mados tendencijų prognozuotoja, vyrų stiliaus namų „Trend Wave“ įkūrėja Marija Palaikytė.
– Plati konferencijų dienos programa žada daug netikėtumų visiems besidomintiesiems mada, taip pat norintiems savo ateitį sieti su šia industrija ar jau dirbantiems šioje srityje. Pranešėjai pristatys, kaip mada reaguoja į pasaulyje vykstančius reiškinius bei kokios galimybės atveria būtent mūsų regiono talentams.
Labai svarbu, kad renginys, kaip ir kasmet, bus nemokamas, nes mūsų tikslas – sudaryti galimybę visiems norintiesiems gauti žinių iš tikrų ekspertų.“
Vieną iš šių metų „Vyrų mados savaitės“ konferencijų dienos pranešimų skaitys mados ekspertų duetas – Londone įsikūrusios, mūsų regiono dizaineriams įsitvirtinti užsienyje padedančios agentūros „Fashion Bloc“ vadovė Ieva Zubavičiūtė ir virtualaus lietuvių dizainerių showroomo www.bomberis.com įkūrėjas, mados vadybininkas Arnoldas Remeika.
Duetas, netrukus Vilniuje pristatysiantis mokymų ciklą dizaineriams ir jų komandoms, kuriame žinių semtis bus galima iš patyrusių užsienio mados praktikų, kalbės tema: „Naujoji Europa kyla: kaip pasinaudoti dėmesiu mūsų regionui plečiant savo mados verslą.“
„Pastaruoju metu vis garsiau nuskamba buvusių socialistinio bloko valstybių kostiumo dizainerių sėkmės istorijos, todėl mados pasaulio akys vis atidžiau ir su dideliu smalsumu stebi vadinamosios naujosios Europos mados rinką. Savo pranešime klausytojams atskleisime, ar patrauklūs mados senbuviams lietuvių kūrėjų darbai bei kokius namų darbus turi padaryti mūsų dizaineriai, kad jų talentas būtų pastebėtas senosiose mados sostinėse“, – paaiškina A.Remeika ir I.Zubavičiūtė.
Pranešimą mados ir stiliaus mylėtojams padovanos inovatoriškomis ir ekscentriškomis idėjomis pasižyminčio mados prekės ženklo „Robert Kalinkin“ įkūrėjas Robertas Kalinkinas.
Jau dešimtmetį mados pasaulyje besisukantis dizaineris skaitys pranešimą tema: „Mados prekės ženklo KPI: investicijos ir vystymasis Lietuvoje“. R.Kalinkinas pasakos, kaip sukurti ir vystyti sėkmingą prekės ženklą, kaip reaguoti ir taisyti padėtį kriziniu laikotarpiu, kaip suvaldyti dažniausiai pasitaikančias klaidas bei kaip pritraukti ir išlaikyti investuotojus.
Konferencijų dienos kulminacija – vienos įtakingiausių pasaulyje mados mokyklų „Polimoda“ atstovo pranešimas. Jį lietuviams skaitys „Polimoda“ atstovas bei prekės ženklo „Pluma“ vadovas Niccolo Sbaraglia.
Prieš mėnesį Lietuvoje viešėjęs mados ekspertas savo žiniomis pasidalinti grįžta dar kartą – pirmieji mokymai sulaukė ypatingo pasisekimo, o paskaitų turinys atskleidė tik dalį visos Lietuvos auditorijai ypač aktualios informacijos, tad organizatoriai nusprendė suteikti dar vieną šansą pasisemti patirties ir žinių iš tokio kalibro tarptautinio eksperto. „Vyrų mados savaitėje“ N.Sbaraglia kalbės apie tendencijų prognozavimą šiuolaikinėje mados industrijoje ir kuo itališkosios mados sėkmės pavyzdys gali būti naudingas mūsų regiono plėtrai.
„Šiandien susiduriame su problema – įsivyravusia masine produkcija. Garsūs dizaineriai pristato naujas kolekcijas, tačiau po poros savaičių jų kūriniai atsiranda masinės prekybos vietose už pusę kainos. Taip prarandami kokybės ir unikalumo standartai, todėl be galo svarbu apie tai kalbėti. Pavyzdžiui, itališkos odos kūriniai, jų apdirbimo technologijos – unikalūs, negalime to pamiršti. Mados mylėtojai turi žinoti esminius kokybės ir unikalumo principus, kad naujosios mados tendencijos keistųsi į gerąją pusę“, – sako N.Sbaraglia.
„Vyrų mados savaitės“ konferencijų diena vyks gegužės 3 d. 16 val. Vilniuje, prekybos centre „Ozas“, „Multikino“ salėje. Konferencijų dienos programa:
- Robertas Kalinkinas 16.00–16.30 val.
- Arnoldas Remeika ir Ieva Zubavičiūtė 16.30–17.00 val.
- Niccolo Sbaraglia 17.00–19.00 val.
Daugiau informacijos apie „Vyrų mados savaitę“ galima rasti socialiniame tinkle „Facebook“ esančiame oficialiame renginio puslapyje.