Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė

Ogmios miesto „Outlet park“ įsikūrusi lietuviško dizaino odos gaminių ir aksesuarų parduotuvė „YCHO studija“ – tikra skonio ir subtilumo meka, kurioje renkasi ypatingos, charizmatiškos ir originalios asmenybės. Būtent tokios, kurioms ir kuria šio prekinio ženklo autorės. Apie tai, kaip gimė mintis įkurti YCHO ir kodėl ilgainiui jo lentynos pasipildė ne tik odos gaminiais, bet ir drabužiais, kalbamės su prekės ženklo įkūrėjomis Aiste ir Božena.
YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė
YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė / Partnerio nuotr.

Prekės ženklo kūrimas paskatino atsigręžti ir į save

Anot pašnekovių, nuosavo prekės ženklo idėja gimė iš noro turėti rankinę, kuri patiktų, būtų patraukli, pagaminta iš geros kokybiškos odos ir, be abejo, stilinga. „Taip prasidėjo ilgas ieškojimų procesas, kurio metu susiformavo mūsų kūrybinė komanda. Bendravome su rankinių gamybos meistrais, ieškojome tinkamų odų ir aksesuarų tiekėjų, gamybos dirbtuvių. Juk mūsų gaminiai gaminami tik iš natūralios kokybiškos itališkos odos, o jokių pakaitalų niekuomet nenaudojame, tokia mūsų koncepcija. Vėliau ėmėme kurti pirmuosius modelius, kurie būtų patrauklūs mums ir mūsų klientei“, – pasakoja pašnekovės ir priduria, jog šis procesas pareikalavo suprasti ne tik klientą, bet ir save bei savo partnerę, tad tapo itin įdomiu bendrystės pažinimo etapu.

Partnerio nuotr./YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė
Partnerio nuotr./YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė

Klientė – ypatinga, charizmatiška ir orginali

Moterų teigimu, savo klientės prototipą pavyko užkoduoti prekinio ženklo varde. „YCHO pirmosios raidės – tai mūsų klientės apibūdinimas. Y – ypatinga. Ch – charizmatiška, O – orginali. Mes kuriame gaminius, kurie pabrėžia moters charizmą ir originalumą, tinkančius visose gyvenimiškose situacijose: darbas, namai, vaikai, studijos, pomėgiai, pramogos, juk YCHO gali Tave lydėti visur ir visada. Mes sakome, kad YCHO – tai ne tik gaminys. Tai – gyvenimo būdas“, – tikina pašnekovės.

Partnerio nuotr./YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė
Partnerio nuotr./YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė

Pasak jų, siekiant atliepti šios ypatingos klientės poreikius ir sukurti jos būdo savybes pabrėžiantį įvaizdį, teko sukurti ir išskirtinę drabužių liniją. „Šiandien YCHO parduotuvėse galima sutikti ne tik odos gaminius ir aksesuarus. Norėjome, kad mūsų klientė galėtų jaustis ypatingai nuo galvos iki kojų, todėl nusprendėme, kad mums reikalinga ir drabužių linija. Pradėjome nuo mezginių kolekcijos, o dabar jau galime savo klientėms pasiūlyti suknelių, paltų ir tai dar ne pabaiga“, – juokiasi moterys.

Partnerio nuotr./YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė
Partnerio nuotr./YCHO – lietuviško dizaino ir itališkos odos draugystė

Idealas – Italai

Pasak prekinio ženklo kūrėjų, bene įdomiausiu pavyzdžiu jos laiko itališkų odos gaminių ir aksesuarų prekinį ženklą „Valextra“. „Jų rankinės – aukščiausios kokybės, švarios, išlaikančios savo aiškią formą, neapkrautos detalėmis, apgalvotos iki paskutinės siūlės ir detalės. Taip pat, labai subtilus ir orginalus priėjimas prie kliento tiek fizinėse parduotuvėse, tiek ir socialiniuose tinkluose“, – tikina pašnekovės ir priduria, jog jos įkvėpimo semiasi tuomet, kai turi laiko pailsėti ir atsipalaiduoti. „Turbūt ne paslaptis, kad geriausias įkvėpimas ateina tuomet, kada galva yra pailsėjusi nuo darbų, todėl pats geriausias įkvėpimo šaltinis yra kelionės, naujų šalių pažinimas, bendravimas su vis naujais ir įdomiais žmonėmis“, – pasakoja moterys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?