30 geriausių restoranų. 23 vieta: geriausias žuvies ir jūros gėrybių restoranas Lietuvoje – „Selfish“

Ketvirtus metus iš eilės vykstantis projektas „30 geriausių restoranų“ tapo vienu iš laukiamiausių gastronominių įvykių Lietuvoje. Pernai kartu su indų ir interjero detalių prekės ženklu „iittala“ vykdomi rinkimai įgavo daugiau reikšmės ne tik lokaliai. Kasmet jis tampa vis populiaresniu gidu užsienio keliautojams Lietuvoje.
Restoranas „Selfish“
Restoranas „Selfish“ / „Gediminas Gražys Photography“ nuotr. 

Nuo gegužės 30 dienos kasdien projekto tinklapyje ir 15min.lt yra atskleidžiamas geriausių šalies restoranų 2019 m. reitingas pradedant nuo 30 vietos, o birželio 27 d. specialaus renginio metu Vilniuje paaiškės aukščiausiais balais šiemet įvertinti Lietuvos restoranai.

Tokie restoranų vertinimai ir apdovanojimai vyksta pasauliniu mastu, o kai kurios šalys turi savo restoranų reitingus. Lietuva – nebe išimtis. Ta proga prieš trejus metus buvo suburta Gero maisto akademija, kurioje dabar yra per 100 šiame projekte balsuojančių maisto industrijos profesionalų.

  • Šefas Tadas Vibrantis
  • Vadovas Renatas Vainius
  • Virtuvės tipas žuvis ir jūros gėrybės
  • Darbo laikas I-III 17:00-23:00, IV 17:00-00:00, V 17:00-01:00, VI 14:00-01:00, VII 14:00-23:00
  • Adresas Vilniaus g. 29, Vilnius
  • Internete www.selfish.lt
  • Atidarymo metai 2017 m.
  • Vienu metu čia telpa 59 sėdimos vietos (20 lauke)
  • Vidutinė karšto patiekalo kaina 16 Eur (šalto – 9 Eur)
  • Terasa yra
  • Pusryčiai nėra
  • Dienos pietūs nėra
  • Šunims draugiški
  • Mėgstamiausias šefo prieskonis druska

21 VIETA 2018

SITUACIJA TRISDEŠIMTUKE. Pernai metų trisdešimtuko debiutas išlaiko tvirtą poziciją geriausiųjų sąraše ir dėl savo užtikrinto ir mažai kintančio a la carte naujienų klausimu yra vienas stabiliausių restoranų šiemet.

„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Restoranas „Selfish“
„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Restoranas „Selfish“

KODĖL VERTA APLANKYTI? Jei norisi gero pietietiško šurmulio ir šviežios žuvies ar jūros gėrybių be perdėtos prabangos ir prieinama kaina, „Selfish“ yra puikus pasirinkimas. Vainių šeima šią paprastai genialią idėją atsivežė iš Europos pakrančių, kur austrės ir midijos dažniausiai yra ne auksu tviskančių restoranų meniu dalis, o populiarus kasdienis užkandis.

Gabijos Monikos Vainiutės nuotr./Restorano „Selfish“ patiekalas
Gabijos Monikos Vainiutės nuotr./Restorano „Selfish“ patiekalas

Be to, tai yra vienintelis žuvies ir jūros gėrybių restoranas, kuris kone visus pagrindinius jūrinius produktus veža be tarpininkų, tiesiai iš ūkių: austres iš Airijos ir Prancūzijos, tuną – iš Ispanijos, jūrines sraiges – iš Prancūzijos, midijas – iš Olandijos, aštunkojį – iš Portugalijos ir pan. Netgi vynus Vainiai importuoja savarankiškai – iš Prancūzijos ir Italijos. „Selfish“ vieninteliai Lietuvoje atstovauja „Hostomme“ šampaną, o netrukus pradės prekiauti Andrea Bocelli ir jo šeimos vyninės produkcija.

„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Restoranas „Selfish“
„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Restoranas „Selfish“

MENIU TRUMPAI. Jūros mėgėjas čia bus tiesiog apipiltas pasirinkimo variantais: nuo tam tikrų rūšių austrių, kurių niekur kitur Lietuvoje neparagausite, įvairiausių tuno kombinacijų (tatakio, tartaro, kepsnio), jūros gėrybių troškinio, šukučių, minkštakiaučio krabo, ikrų, jūrinių sraigių, silkės, menkės iki 6 būdais paruoštų midijų. Jų pernai „Selfish“ pardavė virš 12 tonų.

Gabijos Monikos Vainiutės nuotr./Restorano „Selfish“ patiekalas
Gabijos Monikos Vainiutės nuotr./Restorano „Selfish“ patiekalas

Meniu proteinų dalis keičiasi nedaug, tačiau garnyrai dažniau, priklausomai nuo sezono už lango. Kaip sako restorano šeimininkas: „Stabilumas – meistriškumo dalis“.

„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Restoranas „Selfish“
„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Restoranas „Selfish“

KULINARINIAI HITAI. Keturios kojos, ant kurių laikosi šis restoranas: austrės (sentinelle ir ostra regal) – 3 Eur, midijos (a la mariniere ir tailandietiškai) – 12 Eur ir 16 Eur, tuno tatakis – 9 Eur ir aštunkojis – 18 Eur.

Gabijos Monikos Vainiutės nuotr./Restorano „Selfish“ patiekalas
Gabijos Monikos Vainiutės nuotr./Restorano „Selfish“ patiekalas

KOMANDA. Tik atidarius „Selfish“ visa šeima įsitraukė į jo veiklą: Renatas pats stovėjo prie baro ir atidarinėjo austres, žmona Ingrida tvarkė administracinius reikalus, dukra Gabija Monika užsiėmė rinkodara, o kita dukra – Kamilė Liucija – sukosi salėje. Dabar restorane iš jų visų daugiausia laiko praleidžia Renatas ir Kamilė.

„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Šefas Tadas Vibrantis
„Gediminas Gražys Photography“ nuotr. /Šefas Tadas Vibrantis

Tuo tarpu restorano šefas Tadas Vibrantis atkeliavo iš Kaune esančio „Režisieriaus“. Prieš tai jis apie 7 metus pradirbo skirtingo stiliaus Londono restoranuose bei mokėsi kulinarijos Vestminsterio Kingsway koledže. Ryškiausias restoranas, kuriame jam teko dirbti – žuvies ir jūros gėrybių „J. Sheekey“ Londone.

Rinkimus organizuoja Gero maisto akademija kartu su Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija, Lietuvos restoranų vyriausiųjų virėjų ir konditerių asociacija ir žurnalu „Geras Skonis“. „30 geriausių restoranų“ sklaida užsienyje vykdoma bendradarbiaujant su turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“. Projekto pagrindinis partneris – indų ir interjero detalių prekės ženklas „iittala“.

„iittala“ kuria originalius šiaurietiško dizaino indus ir interjero detales namams. Šis šiaurietiškas prekės ženklas nuo pat 1881 m. skatina savo individualumo išraiškas, taip pat ragina eksperimentuoti ir žengti koja kojon su pasaulio tendencijomis, išlaikant savitumą bei puoselėjamas vertybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis