Projektui planuojama atrinkti iki 10 šviežių maisto kritikų, kurie aktyviai dalinsis atradimais ir formuos nuomonę apie maistą iš įvairių restoranų Lietuvos miestuose. Savo ruožtu „Bolt Food“ žada kritikams pagelbėti ir juos motyvuoti užsakymų kuponais bei nemokamu pristatymu.
„Kuriam laikui savo „Instagram“ paskyrą užleisime šių maisto entuziastų kuriamam turiniui. Norime parodyti, kad maisto kritiku šiandien gali būti praktiškai kiekvienas, neabejingas šviežiam, skaniam ir įdomiam maistui”, – sako Justė Ivaškevičiūtė, „Bolt“ marketingo vadovė Lietuvoje.
Norime parodyti, kad maisto kritiku šiandien gali būti praktiškai kiekvienas.
Pasak jos, technologijos į maitinimo verslą įnešė daugiau dinamikos, interaktyvumo. Tą puikiai supranta ir restoranai, todėl keičiasi ir jų požiūris į lankytojus, jų lūkesčius bei patirtis. Kai grįžtamojo ryšio tiek daug ir visas jis autentiškas, kokybė privalo virsti standartais, o kūryba – nuolatiniu procesu.
Tikimasi, kad projektas ne tik taps laipteliu į sėkmę jo dalyviams, bet ir apskritai kilstels internete kuriamo turinio apie maistą kartelę. J.Ivaškevičiūtės teigimu, vartotojams turint vis mažiau laiko, auga poreikis subjektyvioms, bet autoritetingoms rekomendacijoms, nes kritikų daug, bet restoranų – dar daugiau.