Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kar Kar“ ir „Egyboy“ bendradarbiavimas: ledų revoliucija, siunčianti žinutę pasauliui

Ledai – vienas mėgstamiausių desertų, viliojantis mus tiek nostalgiškais prisiminimais, tiek žavintis naujais skoniais ir neįprastais jų deriniais. Lietuviškų ledų rinkoje neįmanoma nepastebėti ir „išsišokėliškų naujokų“, kuriuos į pasaulį atvedė „Kar Kar“ ir menininkų „Egyboy“ bendradarbiavimas.
Naujieji „Kar Kar“ ledai
Naujieji „Kar Kar“ ledai / Mariaus Bukio ir Domo Rimeikos nuotr.
Temos: 1 Ledai

Kaip teigia AB „Klaipėdos pienas“ rinkodaros skyriaus vadovė Silvija Ivanauskienė, ledų rinka labai kintanti, dinamiška ir inovatyvi, tad norint joje būti pastebėtiems, tenka ieškoti ne tik naujų skonių, bet ir formų.

„Meno sritis ir jos integravimas į ledų kūrimą buvo puiki mintis. Į šį kūrybinį žaidimą pakvietėme „Egyboy“, kadangi jų idėja per meną siųsti žinutę mums labai patiko. Pirmiausia teko apgalvoti, kokias idėjas norėtume perteikti per ledus ir jų formą, pakuotę, kaip visa tai turėtų atrodyti, kad atspindėtų ir kūrėjus, ir mūsų įmonę, koks turėtų būti ledų skonis. Mūsų tikslas buvo parodyti, kad ledai nėra tik ledai, bet ir socialinis bei meno projektas, kūrinys“, – dalinasi S.Ivanauskienė.

Domo Rimeikos nuotr./Naujieji „Kar kar“ ledai
Domo Rimeikos nuotr./Naujieji „Kar kar“ ledai

Kokie ledai atsirado rinkoje?

Kaip pastebi rinkodaros skyriaus vadovė, jaunoji karta taip pat ledų rinkoje ieško kažko naujo, netikėto, patraukiančio akis, suasmeninto.

„Norėjome, kad kiekvienas žmogus atrastų tai, kas jam tuo metu imponuoja labiausiai – vienam tai gali būti skonis, kitam – pakuotė, trečiam – siunčiama žinutė. Beje, kiekvienos pakuotės dizainas buvo nupieštas menininkų „Egyboy“ rankomis ir tik vėliau perkeltas į elektroninę erdvę. Tai – asmeniškas prisilietimas prie kiekvieno elemento, kadangi rankų darbas, piešinys kuria didelę vertę“, – sako S.Ivanauskienė ir prideda, kad naujausius ledus labiausiai atranda jaunoji karta.

Kokie ledai atsirado rinkoje? S.Ivanauskienė dalinasi, kad išvis rinką pasiekė 4 nauji skoniai, bet įpakuoti į 5 pakuotes:

Mariaus Bukio nuotr./Naujieji „Kar Kar“ ledai
Mariaus Bukio nuotr./Naujieji „Kar Kar“ ledai

„Time is hmoney“ – mangų skonio ledai su juzu vaisiaus skonio glaistu,

„Game lover“ – raudonų uogų skonio vaisiniai ledai,

„Boys don‘t cry“ – kramtomosios gumos skonio ledai su baltu ir mėlynu marmuriniu šokoladu,

„What the duck?“ – bananų skonio ledai su švelniu kakaviniu glaistu. Būtent pastarieji bananiniai ančiuko formos ledai buvo įpakuoti į baltą ir juodą pakuotes, norint įvertinti, kas įdomiau ir patraukliau vartotojui.

Dainiaus Ščiukos nuotr./„Kar Kar“ ir „Egyboy“ komanda su naujaisiais ledais
Dainiaus Ščiukos nuotr./„Kar Kar“ ir „Egyboy“ komanda su naujaisiais ledais

„Iš naujo sukūrėme visų ledų skonius bei jų formas, pritaikydami siunčiamai žinutei ant pakuotės. Štai ledai „Boys don‘t cry“ rožinės spalvos, glaistyti mėlynu belgišku šokoladu. Idėja ta, kad išorėje vyrai atrodo tvirti, stiprūs, tačiau viduje gali turėti jautrią širdį ir sielą, ir viskas yra gerai, jeigu vyrai verkia.

Kiti ledai - mangų skonio su juzu vaisiaus skonio glaistu, vadinasi „Time is hmoney“ bei siunčia žinutę ir klausia – ką tu darysi su savo laiku? Tau laikas yra pinigai ar medus, kai darai viską, kas tau patinka?“, – idėjomis dalinasi S.Ivanauskienė ir priduria, kad drąsiomis, inovatyviomis mintimis susižavėjo ir vartotojai bei prekybininkai ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, pavyzdžiui, Estijoje, Maroke, JAE, Bulgarijoje.

Patraukli forma

Naujieji ledai pasižymi ir išskirtine forma – bananiniai ledai yra ančiuko formos, o visi likusieji – marškinėlių. „Ta forma yra dar vienas aspektas, kuris suteikia unikalumo projektui. Kodėl marškinėliai? Tai dizainerių „Egyboy“ idėja, kurie perteikė savo kūrybą ir leduose. Pagalvojome, kad niekas to nedaro ir rinkoje tokia forma atrodys tikrai kitaip. Beje, būtent ančiuko formos ledai – lyderiai, patys populiariausi, kurie kitokie, išsiskiriantys ir unikalūs“, – sako S.Ivanauskienė.

Monikos Makarės nuotr./Naujųjų „Kar Kar“ ledų kūrėjų komanda
Monikos Makarės nuotr./Naujųjų „Kar Kar“ ledų kūrėjų komanda

Ji priduria, kad tai – ne vienintelis projektas, kadangi ateityje visą kolekciją turėtų papildyti nauji ledai, kurie bus dar unikalesni, išskirtiniai ir stebinantys savo formomis, pakuote bei skoniai. „Esame jau pradėję eksperimentuoti ir tikimės nustebinti vartotojus“, – sakė S.Ivanauskienė.

„Egyboy“: norėjosi sukurti revoliuciją

Menininkai Egidijus ir Remigijus Praspaliauskai, paklausti apie tai, kaip vyko kūrybinis procesas ir kokia žinutė slypi išskirtinėse ledų „Kar Kar“ skoniuose bei pakuotėse sako, kad jiems norėjosi sukurti revoliuciją šitoje industrijoje, kas nematyta – ‘original’. „Tiek nauji skoniai, tiek pačių ledų forma, tiek išskirtinės pakuotės kaip ‘art piece’ buvo mūsų iššūkis. Ir mums pavyko! Ledais jau domisi ir arabai“, – dalinosi menininkai.

Dainiaus Ščiukos nuotr./„Egyboy“ su naujaisiais „Kar Kar“ ledais
Dainiaus Ščiukos nuotr./„Egyboy“ su naujaisiais „Kar Kar“ ledais

Kūrybinis procesas, pasak kūrėjų, buvo labai ‘smoothy’ amazoniškas ir ambicingas, o iš kietos „Klaipėdos pieno“ komandos jie irgi galėjo pasimokyti. „Džiaugiamės patekę į tokį ratą, ‘collabas’ labai išskirtinis, kaip ir skonis. Vadovavomės taisykle ‘Our business our rules’, norėjosi drąsių sprendimų, bet tuo pačiu nepamesti šaknų kaip ‘Simply The Best’.

Domo Rimeikos nuotr./Dizainerių „Egyboy“ kurti marškinėliai
Domo Rimeikos nuotr./Dizainerių „Egyboy“ kurti marškinėliai

Svarbiausia kuriant pakuotes ir dizainą broliams buvo tai, kad esmė slypėjo detalėse, o jie siekė atkreipti dėmesį su labiau minimalistine, bet ‘BOLD’ pakuote.

„Gal nesinorėjo atrodyti labai spalvotai, kaip visos ledų pakuotės. Tai buvo mūsų ambicija. Kaip žinote, ‘the leader of the GANG’ yra mūsų visų pamėgtas ančiukas ‘What The Duck?’, o galiausiai pavyko sukurti 4 išskirtinius ledus, ančiuko ir marškinėlių („Egyboy“ motto) formos! Tai yra neįtikėtina. Visos pakuotės yra nupieštos ranka Egyboy ‘Hand marker drawingais’, su išvystyta Egyboy Street ‘art-kalba’“, – dalinosi menininkai.

Domo Rimeikos nuotr./Naujieji „Kar kar“ ledai
Domo Rimeikos nuotr./Naujieji „Kar kar“ ledai

Idėjų ir minčių ateityje menininkams netrūksta: „Jau galvojame apie dar vieną ledų skonį su nauja žinute, esame visa galva įsitraukę į kūrybinį procesą. O netrukus vyksime į Paryžių pristatyti ledus parodoje naujiems vartotojams ir užkariauti pasaulio! ‘SHOW MUST GO ON’!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais