„Nauja vartotojų karta kelia dar aukštesnius reikalavimus siūlomam asortimentui ir produktų kokybei. Vis svarbesnė darosi jų kilmė bei gamybos procesų atsekamumas, kuris ir sąlygoja produktų kokybę. Tai mes galime garantuoti dėl unikalios gamybos grandinės „nuo lauko iki stalo“, kur atsakome už kiekvieną procesą nuo mėsinių viščiukų auginimo iki produktų pristatymo į prekybos vietas. Visgi nors vartotojų apklausos rodo, jog „Vilniaus paukštynas“ Lietuvoje yra žinomiausias tarp visų mėsos prekės ženklų, atliepdami į kintančius poreikius, keičiamės ir mes. Dar prieš daugiau nei metus pradėjome „Vilniaus paukštyno“ prekės ženklo atnaujinimą. Vartotojams pristatome atnaujintą „Vilniaus paukštyno“ asortimentą naujose pakuotėse, kurios geriau atspindi mūsų prekės ženklo vertybes bei išskirtinumus“, – sako Andrius Krivošejevas, AB „Vilniaus paukštynas“ marketingo vadovas.
Visus metus „Vilniaus paukštynas“ atnaujinimą vykdė skirtingose produktų kategorijose: šviežios vištienos, marinuotų produktų, gaminių (kumpiai, kumpeliai, vadinamieji „sūriai“, dešros, dešrelės). Iš viso asortimente – per 300 produktų. O grilio sezoną pasitinka su atnaujinta marinuotų produktų linija „Fiesta“.
Ir populiariausi skoniai, ir naujienos
„Turime gausų „Fiesta“ asortimentą. Siūlome išskirtinius produktus ir jų skonius, kurie neabejotinai atlieps pačių skirtingiausių vartotojų poreikius“, – sako „Vilniaus paukštyno“ marinuotų produktų kategorijos vadovė Monika Romaškaitė, pristatydama asortimentą, kuriame – populiariausi, vartotojų jau pamėgti produktai, taip pat, kaip ir kiekvieną sezoną, „Vilniaus paukštynas“ paruošė ir naujienų.
„Vilniaus paukštyno“ linijos „Fiesta“ asortimente – net keturių skirtingų marinatų šašlykai. Būtent šašlykai vasarą yra populiariausi šios linijos produktai. Ypač mėgstami su pipiriniu marinatu, kurie jau ne vienerius metus iš eilės karaliauja TOP‘ų viršūnėse.
Įsibėgėjant vasaros sezonui, šiam lyderiui savo populiarumu taip pat nenusileidžia ir kiti „Vilniaus paukštyno“ šašlykai – tiek sakartveliškame marinate, tiek su česnakų ir alyvuogių aliejaus marinatu. Vasarą Lietuvoje taip pat itin mėgstamos ir perkamos marinuotos vištienos dalys su kaulais, ypač „Fiesta“ blauzdelės su česnakais ir kmynais.
„Vilniaus paukštynas“ buvo pirmasis Lietuvoje, pasiūlęs vartotojams gausiausią pasirinkimą marinuotos vištienos iešmelių, kuriuos vis daugiau vartotojų renkasi dėl jų esminio privalumo – mėsa jau yra suverta ant medinių iešmelių, tad pačiam jau nereikia teptis rankų, veriant vištienos gabaliukus ant iešmo.
Šią vasarą grilio mėgėjams „Vilniaus paukštynas“ siūlo trijų skirtingų skonių iešmelius, kurie savo skoniais kviečia nusikelti į Turkiją, Graikiją ar Japoniją. Būtent iešmeliai su japonišku marinatu yra viena iš šio sezono „Fiesta“ naujienų, kurioje burokėlių saldumas susipina su teryaki'o marinato skoniais.
Kita naujiena – vištienos šlaunelės (dar kitaip vadinamos „kumpeliais“) su rūkytos paprikos bei obuolių marinatu. Marinate susipina rūkytos paprikos ir obuolių tyrės skoniai, kurie tarpusavyje subalansuoti ir jaučiamas švelnus perėjimas tarp saldumo ir aštrumo. Ši naujiena puikiai tiks ieškantiems šiek tiek aštresnių skonių.
Atnaujintos pakuotės
Grilio sezoną „Vilniaus paukštynas“ pasitinka ne tik su gausiu asortimentu, bet ir su atnaujintomis produktų pakuotėmis.
Kaip pažymi M. Romaškaitė, vienas iš svarbių pakuočių dizaino elementų tapo „Nuo lauko iki stalo“ ženkliukas, kuris matomas ant visų „Vilniaus paukštyno“ produktų pakuočių ir kuriuo atvaizduojama šio lietuviškos vištienos gamintojo gamybos grandinė.
„Šis ženklas – kaip kokybės garantas. Patys valdome visą gamybos grandinę: nuosavose paukštidėse auginame mėsinius viščiukus, tėvinius jų pulkus, iš kurių surenkami kiaušiniai ir nuosavuose inkubatoriuose perinami viščiukai, be to, patys gaminame auginamiems paukščiams pašarą. Turime produktų kūrimo komandą, kuri analizuoja pasaulines tendencijas ir ieško vis naujų vištienos skonių, nuosavose gamyklose gaminame produktus, pasirūpiname produktų logistika, užtikrindami, kad jie prekybos vietas pasiektų švieži. Kontroliuojame kiekvieną procesą ir vartotojas gali būti ramus, kad atsakingai rūpinamės produktų kokybe ir sauga“, – sako „Vilniaus paukštyno“ marinuotų produktų kategorijos vadovė M.Romaškaitė.
Pasak jos, „Vilniaus paukštyno“ prekės ženklas – tai kūrėjas, skatinantis eksperimentuoti virtuvėje. Tuo paremta ir „Fiesta“ produktų linija, kuriai pasirinktas atitinkamas pakuočių dizainas: žaismingas, kūrybingas, su vaizdinėmis užuominomis į grilį ir jo teikiamus malonumus.