„KitchenJulie“ receptas: ypač žalios ir skanios sultys

Pamišimui dėl šaltai spaustų šviežių sulčių vis augant, aš taip pat išsispaudžiu jų kokią stiklinę. Kartkartėmis, žinoma, nes svarbiausia – balansas. Šis žalių šviežių sulčių receptas – mano mėgstamiausias, todėl su malonumu juo ir dalijuosi.
Julija Steponavičiūtė ir žaliosios sultys
Julija Steponavičiūtė ir žaliosios sultys / Julijos Steponavičiūtės, asmeninio albumo nuotr.

Man labai patinka saldumo ir gaivumo balansas šiose sultyse, o salierai čia nevaidina dominuojančio vaidmens, kaip kad kartais nutinka kitąkart, kai jie naudojami.

Ingredientai (2 asm.):

  • 300 g prinokusio ananaso;
  • 250 g agurkų;
  • 2 saliero stiebai;
  • 4 dideli lapinio kopūsto (kale) lapai;
  • 1 žalioji citrina (laimas).

Gaminimas:

1. Nulupkite ananasą ir laimą. Pašalinkite visus kietus kopūsto lapų kotelius, gyslas. Supjaustykite visus ingredientus gabaliukais.

2. Išspauskite sultis iš visų ingredientų lėtaeige sulčiaspaude. Atšaldykite ir gerkite prieš tai neprisivalgę, kaip sakoma, „ant tuščio skrandžio“.

Julijos Steponavičiūtės nuotr. /Šviežios žaliosios sultys
Julijos Steponavičiūtės nuotr. /Šviežios žaliosios sultys

Šis receptas – iš tinklaraščio Kitchenjulie.com, kurio autorė – Julija Steponavičiūtė, viena žinomiausių lietuvių manekenių, sėkmingai dirbanti ir Lietuvoje, ir užsienyje. Savo asmeniniame tinklaraštyje Julija dalijasi kasdieniais nuotykiais virtuvėje. Ji nėra nei veganė, nei vegetarė, tad svarbiausias jos siekis – išlaikyti protingą pusiausvyrą tiek mityboje, tiek iš dalies beprotiškame savo gyvenime. Julija kartkartėmis pasidalija savo receptais ir su 15min skaitytojais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis