Liucina Rimgailė kviečia pasigaminti sūrelių: „Verta pasinaudoti proga sutaupyti“ (receptas)

Namuose gaminti desertus, ypač jei turite vaikų, visada verta: tuomet galima kontroliuoti cukraus kiekį, smagiai kartu praleisti laiką ir dar sutaupyti. Verslininkė, desertų kūrėja Liucina Rimgailė, rinkdamasi maisto prekes, atsižvelgia tiek į palankumą šeimos sveikatai, tiek į kainą. Ji džiaugiasi, kad Lietuvoje yra daug kokybiško maisto gamintojų, tad dažnai iš patinkančių produktų pasirenka pigesnę alternatyvą. Juolab, kad vasarą atsirado dar daugiau galimybių sutaupyti – prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvėse galima įsigyti daugiau kaip 600 kasdienių maisto ir kitų prekių už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje.
Naminiai varškės sūreliai pagal Liuciną Rimgailę
Naminiai varškės sūreliai pagal Liuciną Rimgailę / Asmeninio archyvo nuotr.

Perka mažiau, bet kokybiškų produktų

Dažnai nespėjame susimastyti, kad į šiukšlinę keliauja ne tik maisto likučiai, bet ir šaldytuve prastovėję, pamiršti ir sugesti spėję produktai. Todėl žinoma verslininkė Liucina Rimgailė savo namuose stengiasi vadovautis viena taisykle – maistą pirkti mažesnėse pakuotėse, kad vėliau nesunaudotų produktų netektų išmesti.

Be to, Liucinos šeima itin vertina produktų kokybę: „Dažnai renkamės „Rimi“ asortimente esančią „I love eco“ liniją, kuri apjungia ekologiškas prekes, pasižyminčias natūralia sudėtimi ir aukšta kokybe. Rytais leidžiu sau pasilepinti patiekalais, turinčiais daugiau angliavandenių, o dieną renkuosi salotas su sočiais priedais, žuvį arba liesesnę mėsą. Gruzdinto maisto apskritai praktiškai nevalgome, bet pusfabrikačių retkarčiais neišvengiame. Į viską žiūrėti ramiai mane išmokė gydytoja dietologė dr. Edita Gavelienė, kuri mityboje pataria išlaikyti įvairovę ir vengti fanatizmo.“

„Rimi“ nuotr./Liucina Rimgailė
„Rimi“ nuotr./Liucina Rimgailė

Taupyti padeda planavimas

Liucina Rimgailė sako, kad jei šaldytuve turi net ir nedaug, bet universalių produktų, iš kurių gali pagaminti vakarienę ar iškepti pyragą svečiams, ji neskuba vėl apsipirkinėti – pirmiau sunaudoja tai, ką jau turi namuose.

„Siekdami sutaupyti ir išvengti maisto švaistymo vadovaujamės viena taisykle – apsipirkinėjame dažniau, bet mažesniais kiekiais. Be to, visus savo pirkinius planuojame iš anksto – susidarome savaitės meniu ir tiems patiekalams reikiamus produktus užsisakinėjame tiesiai iš elektroninės parduotuvės arba apsiperkame keliaudami po darbų. Kai namus pasiekia tik išties reikalingi ir kruopščiai apgalvoti pirkiniai, nepanaudotų maisto produktų ir likučių baigiantis savaitei praktiškai nelieka“, – pastebi L.Rimgailė.

Ji priduria, kad dažnas apsipirkimas internetu padeda išvengti ir neplanuotų bei spontaniškų pirkinių: „Apsiperkant internetu pavyksta neprisiimti nereikalingų saldumynų ar tiesiog gražiai įpakuotų produktų, kuriems sunku atsispirti fizinėje parduotuvėje. Pirkimas internetu leidžia racionaliai apgalvoti kiekvieną į krepšelį keliaujantį produktą ir tai, kas namuose iš jo bus paruošta. Taip pavyksta prisipirkti ne per daug, nesandėliuoti ir nekaupti maisto, o svarbiausia – sutaupyti.“

Apsipirkinėdama verslininkė visada naudojasi lojalumo kortele, kur gali išsaugoti pirkinių sąrašus ir labai aiškiai matyti akcijas fizinėse bei el. parduotuvėje: „Dabar atkreipiu dėmesį ir į euro ženkleliu pažymėtas prekes, kurių nuo šiol „Rimi“ parduotuvėse daugiau nei 600. Taip išskirtos prekės, kurių įprastos kainos buvo sumažintos ir nuo šiol yra bene geriausios rinkoje.“

Patrauklias kainas įvertino pirkėjai

Pasak „Rimi“ komercijos operacijų vadovės Olgos Suchočevos, balandžio pabaigoje jau buvo sumažintos daugiau kaip 300 prekių įprastos kainos, o nuo gegužės 30 d. į programą „Rimi“ perku ir man ramu“ įtrauktų prekių skaičius padvigubintas.

„Šią kampaniją pirkėjai įvertino labai palankiai, tad ją nutarta plėsti. Kainas mažiname tiek atsižvelgdami į pirkėjų poreikius, tiek stebėdami bendrą ekonominę situaciją šalyje. Užtikrinti patrauklias mėgstamų maisto produktų ir kasdienių prekių įprastas kainas yra ilgalaikė ir viena prioritetinių įmonės krypčių“, – teigia O.Suchočeva. Ji priduria, kad specialiu euro ženklu pažymėtų prekių įprastos kainos taikomos visiems prekybos tinklo pirkėjams, nepaisant to, ar jie turi lojalumo kortelę, ar apsipirkinėja be jos.

O Liucina Rimgailė kviečia pasilepinti naminių sūrelių receptu – šis desertas patiks visai šeimai, o labiausiai – vaikams: „Gaminant patariu neriboti savo fantazijos, nes įdarui puikiai tiks tiek šviežios ar šaldytos uogos, tiek karamelė ar riešutai.“

Naminiai varškės sūreliai pagal Liuciną Rimgailę

Asmeninio archyvo nuotr./Ingredientai
Asmeninio archyvo nuotr./Ingredientai

RECEPTAS

Patiekalui reikės:

  • 2 pakeliai varškės (9%);
  • 50g minkšto, kambario temperatūros sviesto;
  • 30g grietinėlės (36%);
  • Cukraus pagal skonį;
  • Šiek tiek vanilės pastos;
  • 50g braškių (šviežių arba šaldytų);
  • 50g vyšnių (šviežių arba šaldytų);
  • 3g želatinos;
  • 18g vandens;
  • plytelė baltojo šokolado;
  • apie 30-40g bekvapio aliejaus.

Kaip gaminti:

  1. Braškes ir vyšnias (naudojau šaldytas) sudėti į puodą. Įberti 2 šaukštus cukraus pudros (arba pagal skonį). Pavirti apie 5 minutes.
  2. Želatiną užpilti šaltu vandeniu ir leisti išbrinkti. Po to supilti ją į dar karštas uogas ir maišyti, kol ištirps. Tada perpilti į kitą indą ir pastatyti į šaldytuvą, kad apstingtų.
  3. Varškę, sviestą, grietinėlę, cukraus pudrą ir vanilę sudėti į trintuvą. Sutrinti iki vientisos masės.
  4. Į silikoninę formelę įdėti dalį varškės. Tuomet juostelę uogų ir vėl varškės. Viską išlyginti ir pastatyti maždaug valandai į šaldiklį.
  5. Šokoladą ištirpinti ir įpilti aliejaus. Gerai išmaišyti. Mirkyti į jį iš šaldiklio išimtus sūrelius. Geriausia dėti ant kepimo popieriaus.
  6. Padėti į šaldytuvą, kad sūreliai atitirptų.

Skanaus!

Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis