Maisto halių karantininiai iššūkiai: nuomininkai be projektų vystytojų pagalbos neišsiverstų

Per kelis pastaruosius metus sostinėje įsikūrė ne viena vieta, kur po bendru stogu susibūrė įvairūs maisto gamintojai – tai vadinamosios maisto halės ar maisto turgūs (angliškai – food hall). Lankytojus čia traukia galimybė rinktis iš įvairių pasaulio virtuvių, greitai ir dažniausiai nebrangiai pavalgyti neįpareigojančioje aplinkoje. Karantinas stipriai kirto daugeliui nedidelių maisto verslų, tad 15min domėjosi, kaip karantino metu juos buriantiems projektams sekasi irtis į priekį.
„Downtown Food Hall“ centre – milžiniškas baras
„Downtown Food Hall“ / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Panašu, jog nuotaikos gana pozityvios, o vieno naujo projekto vystytojai tik ir laukia karantino pabaigos, kai galės startuoti su dar viena didžiule erdve ir daugiau kaip dviem dešimtimis maisto operatorių po vienu stogu.

Maisto halėse neretai kuriasi mažieji verslai, kai kurių jų savininkai išvis žengia pirmuosius žingsnius restoranų versle, bando savo jėgas. Tad pirmas karantinas daliai jų tapo išbandymo laiku, išgyvenusieji iki vasaros ja džiaugėsi, tačiau antrasis karantinas ir vėl ėmė guldyti ant menčių.

Žinoma, lengviau ėjosi ir einasi tiems, kas ir iki karantino aktyviai dirbo su maisto pristatymu, pagaliau, naudodami socialinius tinklus mezgė tvirtą ryšį su ištikimais lankytojais, subūrė lojalų jų ratą. Tačiau vienu svarbiausių išlikimo faktorių tapo maisto halių steigėjų lankstumas, o jiems, siekiantiems nelikti išvis be nuomininkų, teko solidarizuotis su turimais nuomininkais – mažinti nuomos kainą, skelbti „nuomos atostogas“, dalintis gautomis subsidijomis ir pan.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis