03 08

Medalius skinantis lietuvių šokoladas: atvirai – kaip sutuoktiniai pradėjo kerėti smaližius?

Dvi bronzos ir sidabras – tokius paskutinius tarptautinio konkurso „Academy of chocolate“ įvertinimus nuskynė Andriaus ir Donatos Martinaičių gaminami šokolado šedevrai. Lietuviškas sutuoktinių gaminamas šokoladas savo skoniu vis dažniau sužavi ne tik paprastus, bet šiandien kokybei vis reiklesnius smaližius, bet ir šokolado gurmanus. Poros nedidelė šokolado ir konditerijos įmonė „LAROCHÉ“ – abiejų aistra. Nauji produktai, anot Andriaus, gali būti kuriami net ir metus, neskubant, ieškant, kaip nedideliame kąsnyje paslėpti tikrąjį malonumą, kuris dažnai iš tiesų glūdi poskoniuose.
Donata ir Andrius Martinaičiai
Donata ir Andrius Martinaičiai / Laroche nuotr.

​​​​– Pradėkime nuo to, kad patikslintumėte, kiek laiko prabėgo nuo tada, kai sugalvojote nerti į šokolado pasaulį? O nuo pirmųjų parduotų šokoladų?

– Veiklą vykdome truputį daugiau nei penkerius metus. Pradžia buvo prancūziško tipo konditerija, „macarons“. Vėliau pasiūla prasiplėtė, įtraukėme biskvitinius tortus, pyragėlius, kaneles ir kitus desertus.

O šokolado plyteles liejame maždaug ketverius metus. Iš pradžių buvo gaminami labai maži kiekiai, tačiau po truputį išsikovojome lietuvių pripažinimą ir patikimo gamintojo vardą. Gyvename praktiškai tik iš rekomendacijų ir sugrįžtančių klientų, dėl to esame laimingi (šypsosi).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis