Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Naglimanto virtuvėlė“: socialinių tinklų žvaigždės partnerystę su „Lidl“ įkvėpė lazanija

Šiandien apie žinomo nuomonės formuotojo, fotografo ir šokėjo Naglio Bieranco ir prekybos tinklo „Lidl“ draugystę žino kone kiekvienas lietuviškojo „Instagram“ vartotojas – populiarioje rubrikoje „Naglimanto virtuvėlė“ dažnai atsiranda įvairūs, greitai paruošiami „Lidl“ privačių prekių ženklų produktai. Tačiau ši draugystė prasidėjo kur kas anksčiau nei pirmoji „Naglimanto virtuvėlės“ laida – Naglis „Lidl“ gerbėju tapo dar 2016 m., kai prekybos tinklas įžengė į Lietuvos rinką.
Naglis Bierancas
Naglis Bierancas / Partnerio nuotr.

Sveikindamas LIDL su 3-iuoju gimtadieniu Naglis Bierancas pasidalija savo top produktų sąrašu, pasakoja apie LIDL sutiktus žmones ir atskleidžia, kad kartais produktus ne rekomenduoja pats, o yra „influencinamas“ savo sekėjų.

Tik tikri atsiliepimai

„Lidl“– mano mėgstamiausias prekybos tinklas, o jo teminių įvairių šalių savaičių laukiu su nekantrumu. Turiu mėgstamų produktų, kurių tiek aš, tiek mano sekėjai, nusiperkame tiek, kad užtektų iki kitos teminės savaitės“, – nusijuokia N. Bierancas.

N. Bieranco partnerystės su „Lidl“ istorija prasidėjo nuo vieno mėgstamiausių jo pirkinių – lazanijos. Socialinių tinklų įžymybė nusprendė dokumentuoti visą lazanijos gaminimo (kitaip tariant – pašildymo) procesą, o vėliau šia medžiaga pasidalijo su savo sekėjais. „Naglimanto virtuvėlė“ akimirksniu tapo hitu ir patraukė paties prekybos tinklo dėmesį. Galiausiai šis pokštas išaugo į daugiau nei metus besitęsiančią bendradarbiavimo istoriją.

Pasak Naglio, bendradarbiaujant su „Lidl“ jam suteikiama laisvė rinktis produktus, kuriuos išbandys, ir apie juos kalbėti, taip, kaip norisi jam. Tokius tikrus, nesuvaidintus atsiliepimus pastebi bei vertina ir Naglio sekėjai, patys aktyviai ragaujantys „Naglimanto virtuvėlėje“ matytus produktus ir besidalijantys savo reakcijomis. Neseniai prekybos tinklą netgi užplūdo laiškai ir žinutės su siūlymais žinomą vyrą paskelbti „Lidl“ veidu.

„Man tai didžiulis įvertinimas. Sekėjai mato, kad mano rekomendacijos ir atsiliepimai nuoširdūs, nesumeluoti – jei sakau, kad skaneeei, vadinasi taip ir yra. Juk pirmiausia tapau lojaliu pirkėju, o tik tuomet „influenceriu“, – tikina N. Bierancas

Partnerio nuotr./Naglis Bierancas
Partnerio nuotr./Naglis Bierancas

Mėgstamiausi – lazanija, sultys ir riešutų sviestas

Naglio pirkinių top sąraše – jau minėta „Lidl“ lazanija, „Solevita“ apelsinų ir raudonųjų greipfrutų sultys bei amerikietiškos savaitės pažiba – „Mcennedy“ riešutų sviestas.

Tačiau žinomas vyras mielai išbando ir naujus, neragautus skonius. Tą padaryti dažnai paskatina jo sekėjai: „Įkėlus „Instagram“ istoriją su kokiu nors „Lidl“ produktu, visuomet gaunu žinučių, kuriose žmonės pritaria mano nuomonei ar dėkoja už naują mėgstamiausią patiekalą – juk visiems dažnai būna nedrąsu paragauti kažko naujo. Neretai rekomendacijų iš savo sekėjų sulaukiu ir pats – taip išbandžiau šventinio „Lidl“ prekės ženklo „Deluxe“ pyragą su lašiša, mango skonio ledus. Galima sakyti, esame susikūrę tam tikrą „Lidl“ produktų ragautojų bendruomenę.“

Po mėnesio – siurprizas

Kartą šiame prekybos tinkle Naglis netyčia buvo susidūręs ir su šalies Prezidente, ir sutikęs „Lidl Lietuva“ generalinį direktorių, asmeniškai padėkojusį už lazanijos išgarsinimą Lietuvoje. O visai neseniai nutiko dar vienas, nuostabą sukėlęs dalykas.

„Vėlų vakarą prieš parduotuvės uždarymą prieš mane eilėje stovėjusiai porelei vis nepavyko atsiskaityti už pirkinius – kortelėje trūko lėšų. Mergina paprašė luktelėti ir išbėgo, o mudu su jos vaikinu likome laukti. Užkalbinau – pasirodo, mergina ne iki automobilio, o net iki namų išbėgo. Pasisiūliau sumokėti už pirkinius, o vaikinui paklausus, kaip juos grąžinti, atsakiau, kad kur nors mane susiras. Istoriją pamiršau, o praėjus kokiam mėnesiui vieną vakarą prie manęs prieina – nepatikėsit – tas pats vaikinas ir grąžina 10 eurų“, – juokiasi N. Bierancas.


3-iąjį gimtadienį minintis LIDL kviečia švęsti drauge – iki gegužės 26 d. apsipirkite LIDL už daugiau nei 15 eurų, registruokite savo čekį žaidimo svetainėje internete ir dalyvaukite loterijoje. Prizų fonde – net trys automobiliai „Škoda Octavia“, galimybė nemokamai apsipirkti „Lidl“ ištisus metus ir net penki šimtai 20 eurų vertės „Lidl“ dovanų kortelių. Taip gyventi verta

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs