Reklamos agentūros „Jung von Matt“ kūrinys – pustrečios minutės trukmės filmukas, pasakojantis gana banalią, bet jaudinančią istoriją. Pagrindinis šios istorijos herojus – berniukas-storuliukas, gyvenantis storulių šalyje. Komiški, lyg balionai išsipūtę čia ne tik žmonės, bet ir gyvūnai – pavyzdžiui, pirmuose reklamos kadruose pasirodantis įspūdingų apimčių šuo.
Mažasis berniukas turi vaikišką svajonę, jam gimusią žvelgianį į guvų paukštį už lango, – skristi... Bėda tik ta, kad kūno apvalumas neleidžia jam šios svajonės įgyvendinti. Jis bando vėl ir vėl, tuo metu, kai šeima prie stalo, visi aplinkiniai ir minėtasis šunelis valgo nykiausią pasaulyje maistą – žalzganai pilką atgrasią pliurzę.
Tik išvydęs, jog paukščiukas, kuris taip gražiai sklendžia danguje, lesa šviežias uogas tiesiai nuo medžio šakos, berniukas taip pat ima mėgautis šviežiu, spalvingu maistu ir galiausiai sugeba įgyvendinti savo svajonę – pakilti virš žemės.
Moralas paprastas, jis ir pasirodo reklamos pabaigoje – „valgyk tai, ką valgo tas, į kurį lygiuojiesi“.