#PienasYraPienas revoliucija: „Vero Cafe“ panaikina papildomą mokestį už augalinį pieną

Nuo gruodžio 9 d. „Vero Cafe“ kavinėse Lietuvoje įsigalioja nauja iniciatyva – suvienodintos kavos su įprastu ir augaliniu pienu kainos. Kavinės klientai galės mėgautis kavos gėrimais su avižų, kokosų ar migdolų pienu be jokių papildomų mokesčių.
„Vero Cafe“
„Vero Cafe“ / Pranešimo aut. nuotr.

Kaip teigia „Vero Cafe“ direktorė Laima Vėželienė, lietuviškas kavinių tinklas pirmasis Lietuvoje pradedame išskirtinį judėjimą. „#PienasYraPienas – tokį revoliuciškai skambantį šūkį pasirinkome šiai kampanijai. #PienasYraPienas akcija užtikrina lygybę visiems klientams, leidžiant jiems laisvai rinktis pieno tipą be papildomų mokesčių, nepriklausomai nuo jų mitybos įpročių ar gyvenimo būdo“, – sako vadovė.

Pranešimo aut. nuotr./„Vero Cafe“
Pranešimo aut. nuotr./„Vero Cafe“

Ši drąsi „Vero Cafe“ iniciatyva išsiskiria ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio kontekste. Daugelis kavos tinklų vis dar taiko vadinamąjį „veganų mokestį“ (angl. vegan tax). Populiarūs tarptautiniai kavos tinklai, tokie kaip „Starbucks“, kai kuriose rinkose už augalinį pieną ima papildomą mokestį. Dėl to dažnai sulaukia klientų ir aplinkosaugos aktyvistų kritikos. Šis mokestis laikomas kliūtimi žmonėms, norintiems rinktis tvaresnius produktus. Tuo tarpu „Vero Cafe“ savo sprendimu rodo pavyzdį, kaip įmonės gali reaguoti į kintančius vartotojų poreikius ir prisidėti prie globalių tvarumo tikslų.

„Vero Cafe“ direktorė Laima Vėželienė dalinasi: „Dažnai mėgstu padirbėti kavinių aplinkoje, čia organizuoju verslo susitikimus, stebiu klientus, jų pasirinkimus, bei nuotaikas. Per pokalbius su baristomis visada teiraujuosi, ko klausia klientai, ką mėgsta, ko ieško ir ką dažniausiai perka. Jau kuris laikas visame tinkle stebėjome, kaip augo augalinio pieno pardavimai.

Norėdami tą pasirinkimą padaryti kuo prieinamesnį visiems, panaikinome papildomą mokestį už augalinį pieną. Šventinis metas yra tinkamas laikas parodyti dėmesį klientams, todėl ši iniciatyva tampa ne tik praktiška, bet ir simboline – kvietimu visiems jaustis lygiateisiais bei nevaržomai mėgautis savo pasirinkimais,“ – sako vadovė.

Pranešimo aut. nuotr./„Vero Cafe“
Pranešimo aut. nuotr./„Vero Cafe“

Tokios iniciatyvos, kaip „Vero Cafe“ sprendimas, gali tapti svarbia tendencija kavos rinkoje, nes vis daugiau vartotojų renkasi tvaresnius ir etinius produktus. Jei ši praktika pasirodys sėkminga, tikėtina, kad kiti žinomi kavos tinklai paseks „Vero Cafe“ pavyzdžiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis