Produktų šviežumą „Norfos“ lentynose užtikrina Išmanūs logistikos sprendimai

„Norfos“ tinklo parduotuvėse moderniausi ir išmanūs rūšiavimo bei logistikos sprendimai suteikia klientams išskirtinę galimybę rinktis tik šviežiausius produktus. Prekybos tinklo savininkas Dainius Dundulis pasakoja, jog nuo šiol parduotuves pasiekia tik tam tikras užsakytas daržovių ir vaisių kiekis, kas leidžia užtikrinti, jog pirkėjai visada gaus tik šviežiausią produktą.
Dainius Dundulis
Dainius Dundulis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Vaisius bei daržoves, kaip ir kitus visus greitai gendančius produktus mes atvežame kiekvieną dieną. Taigi jie kiekvieną dieną yra papildomi, likučių jokių sandėlyje neturim“, – sako verslininkas.

Vaisiai ir daržovės – ne vieninteliai produktai, kurie „Norfa“ parduotuvėse išsiskiria savo šviežumu ir kokybe. Mėsos mėgėjams čia pristatoma skerdiena, kurios šviežumą užtikrina specialūs logistiniai sprendimai. Į „Norfa“ parduotuves mėsa pristatoma vėliausiai per 36 valandas nuo paskerdimo, o kitą rytą vitrinose pirkėjai senos produkcijos jau neberas. Į parduotuvės sandėlį mėsa patenka pro specialią „rankovę“, kuri užtikrina, jog produktas vitrinas pasiektų nepaliestas svetimų rankų.

„Privalumas – tai yra šviežumas, kurio daugiau jau neįmanoma padaryti. Mūsų parduotuvėse sekančią dieną jūs jau neberasite to mėsos gabaliuko vitrinoje, jis bus sunaudotas į gaminius. Jei pirksite mėsą iš vitrinos, ji bus jau tos dienos pjaustymo“, – teigia D.Dundulis.

„Norfos“ parduotuvėse taip pat veikia vietoje įrengti kulinarijos cechai, kurie dar labiau užtikrina šios produkcijos šviežumą. Pirkėjams pristatomi vietoje gaminami mėsos, žuvies, daržovių, įvairūs miltiniai gaminiai.

Pasak D.Dundulio, šiuo metu net 45 parduotuvėse yra įrengti kulinarijos cechai, kuriuose kasdien pagal poreikį pagaminami tam tikri gaminiai.

VIDEO: Moderniose „Norfos“ parduotuvėse pirkėjų laukia šviežiausia produkcija

Moderni parduotuvė – tai ne tik šviežumo garantas. „Norfa“ gali pasigirti reikšmingai sumažinusi elektros energijos sunaudojimo kiekius. Kaip teigia pats įmonių savininkas – dabar parduotuvė sunaudoja bene tris kartus mažiau kilovatų elektros energijos nei prieš 15 metų.

„Visa ta energetika susideda iš trijų dalykų – apšvietimo, technologijos ir šaldymo. Šaldymas šiuo metu yra pakeistas ir jau kokie 5-6 metai visi kompresoriai yra šaldytuvų viduje. Dėl šios priežasties nepatiriama jokių nuostolių ir elektros sąnaudos yra mažesnės. Be to, nuo kompresorių surenkama šiluma žiemos metu panaudojama pastato šildymui ir nereikia naudoti jokių kitų šilumos šaltinių“, – inovatyviais sprendimais didžiuojasi prekybos tinklo „Norfa“ savininkas.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Dainius Dundulis
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Dainius Dundulis

Dainius Dundulis taip pat džiaugiasi ir ištuštėjusiais parduotuvių sandėliais. Jis atskleidė, kas padėjo to pasiekti: „Prekių užsakymas yra pilnai automatizuotas ir pagal tai, kokie kompiuteryje yra likučiai, kiekvieną naktį įvyksta užsakymas. Iš parduotuvės serverio jis siunčiamas į sandėlį, kur visi užsakymai konsoliduojami ir didžioji dalis, ypač šviežių produktų, siunčiama tiesiai tiekėjui”.

„Norfa“ parduotuvių vitrinose pateikiamas didžiausias šviežių produktų kiekis, įskaitant mėsą, daržoves ir kitus produktus bei jų gaminius. Tą taip pat netruko pastebėti ir įvertinti pirkėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis