Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šampano dienų lankytojai išrinko gėrimus favoritus

Savaitgalį Vilniuje praūžė trečią kartą organizuota didžiausia Baltijos šalyse Šampano paroda „49 mln...“. Šiemet joje dalyvavo 17 importuotojų, pristatę 43 šampano namų gėrimus, buvo galimybė paragauti ir įvertinti 170 šampano rūšių, rašoma pranešime spaudai.
Šampano paroda
Šampano paroda / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Jau antrą kartą parodos lankytojai rinko jiems labiausiai patikusius šampanus. „Akivaizdžiai daugiausia simpatijų pelnė du šampanai, skirtumas tarp kitų labiausiai patikusių nedidelis, todėl paskelbėme favoritų dešimtuką“, – teigė parodos organizatorė, edukacinės įmonės „Vynas ir draugai“ įkūrėja Jūratė Sprindžiūnaitė.

1. Henri Giraud Fût de Chêne MV („Vyno Konjako Parduotuvė“);

2. Moutard Brut Cuvée des 6 Cépages Brut 2007 („Mineraliniai Vandenys“);

3. Laurent-Perrier Brut Millésime 2007 („Bennet Distributors“);

4. Taittinger Les Folies de la Marquetterie („Globus Distributors“);

5. Piper-Heidsieck Brut („Tridens LT“);

6. Moutard Cuvée Vieille Vigne Cepage Arbane Millésime 2011 („Mineraliniai Vandenys“);

7. Dom Ruinart Blanc de Blancs 2004 („Prike“);

8. Pommery Cuvée Louise 2004 („AMKA“);

9. Billecart-Salmon Sous Bois Brut („Eugesta“);

10. Drappier Millésime Exception 2012 („Baltic XL“).

Tradiciškai parodos „49 mln...“ dieną vyksta ir specializuotos degustacijos. Šiemet jų buvo trys. „Mineraliniai vandenys“ pristatė „Moutard“ namų penkių rūšių šampaną, kuris atspindėjo terroir skirtumus. „Taittinger“ namai surengė savo prestige cuvée „Taittinger Comtes Blanc de Blancs“ vertikalią degustaciją (1998, 2000, 2004, 2005, 2006 metų derlius). Trečioji degustacija buvo skirta „Fleury“ šampano namams, kurie pirmieji Šampanės regione 1989 metais gavo biodinaminės vyndarystės sertifikatą.

Kaip pasakojo J.Sprindžiūnaitė, šiemet parodoje apsilankė rekordinis lankytojų skaičius – 520. „Kitų parodų organizatoriams tai gali atrodyti mažai. Bet šampanas yra išskirtinis gėrimas, kuriam suprasti reikia tam tikrų žinių, todėl nesiekiame kiekybės. Į parodą parduodame limituotą bilietų kiekį. Į vieną sesiją, kurių parodos dieną buvo trys, buvo galima įsigyti tik 170 bilietų. Mums svarbu, kad parodoje gerai jaustųsi ir lankytojai, ir darbuotojai, kurie pristato šampaną, todėl leisti daugiau lankytojų nesiryžome“, – teigė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai