Susipažinkite: profesija – profesionalus pirkėjas

Kiek kartų per savaitę einate į maisto prekių parduotuvę? Du? Tris? O gal lankotės parduotuvėje kiekvieną dieną? Yra žmonių, kuriems pirkimas tapęs profesija ir įsigyti pieno, mėsos, daržovių ir vaisių jie eina į parduotuvę mažiausiai po 10 kartų per dieną.
Į kliento namus prekės keliauja specialiais automobiliais
Į kliento namus prekės keliauja specialiais automobiliais

Dauguma vilniečių, apsiperkančių „Akropolyje“ įsikūrusioje „Maxima XXX“ parduotuvėje, jau atkreipė dėmesį į vienodais raudonais džemperiais vilkinčius jaunus žmones, kruopščiai renkančius prekes iš lentynų. Tai profesionalūs pirkėjai – prekių surinkėjai, didžiausios maisto ir kasdienių produktų elektroninės parduotuvės „Barbora“ darbuotojai – vykdantys klientų užsakymus.

Profesionalūs pirkėjai – prekių surinkėjai, didžiausios maisto ir kasdienių produktų elektroninės parduotuvės „Barbora“ darbuotojai – vykdantys klientų užsakymus.
Profesionalūs pirkėjai – prekių surinkėjai, didžiausios maisto ir kasdienių produktų elektroninės parduotuvės „Barbora“ darbuotojai – vykdantys klientų užsakymus.

Nors atrodytų, kad pirkti maisto produktus ir kasdienes prekes yra ganėtinai paprasta, elektroninės parduotuvės „Barbora“ profesionalių pirkėjų darbe netrūksta savų paslapčių ir reikalavimų. Štai keletas jų.

Prekės renkamos iš anksto nustatyta tvarka. Jokių atsitiktinumų! Pirmiausia atrenkami sunkesni, ilgo galiojimo pirkiniai – įvairūs bakalėjos produktai, konservai, namų apyvokos reikmenys, buitinė chemija. Kad nebūtų pažeistos transportavimo metu, itin gležnos prekės pakuojamos į papildomas plastikines dėžutes. Klientų užsakyta šviežia mėsa, vištiena, žuvis, kulinarijos ir konditerijos skyrių gaminiai yra paruošiami ir supakuojami tik prieš pat užsakymams išvykstant pas pirkėjus.

Patikrinamas visų prekių galiojimo terminas. Tik šviežia! „Barbora“ klientams suteikia „Šviežio maisto garantiją” – įsipareigojimą klientams atrinkti ir pristatyti ilgiausio galiojimo prekes. Daugelis šviežių produktų interneto svetainėje „Barbora“ pateikiami su nurodytu įsipareigotu minimaliu šviežio maisto garantijos terminu. Jis nurodomas ant prekės nuotraukos specialiu, aiškiai matomu, žaliu ženklu. Dienų skaičius žymi, kokia yra minimali pasirinkto produkto galiojimo trukmė po pristatymo, įskaitant pristatymo dieną. Žinodami, kaip svarbu gauti kuo ilgesnio galiojimo prekes, profesionalūs „Barbora“ pirkėjai parduotuvėje ne tik patikrina kiekvienos atrenkamos prekės galiojimo terminą, bet ir stengiasi, kad pastarasis būtų kaip įmanoma ilgiausias.

Į kliento namus prekės keliauja specialiais automobiliais. Jokių šaltkrepšių! Visos elektroninėje parduotuvėje „Barbora“ užsakytos prekės sudedamos į pakavimo dėžes ir klientams yra vežamos tam specialiai paruoštais automobiliais, kurie transportavimo metu užtikrina reikiamą produktams temperatūrą. Visi švieži produktai – pieno, mėsos, vištienos, žuvies gaminiai, daržovės ir vaisiai yra vežami specialiame automobilio skyriuje, kur temperatūra siekia 4-6 laipsnius šilumos, t.y., tiek pat kiek ir šaldytuve, o šaldyti produktai – ledai, šaldytos daržovės, įvairūs šaldyti pusgaminiai gabenami specialioje kameroje, kur yra palaikoma net 20 laipsnių šalčio temperatūra. Taip ir karščiausią vasaros dieną ledai „Barbora“ pirkėjus pasiekia tokie, kokie ir turi būti – lediniai.

Statistika rodo, kad vienas „Barbora“ profesionalus pirkėjas per mėnesį parduotuvėje apsilanko vidutiniškai net 230 kartų, taip kokybiškai atrinkdamas net iki 250 000 klientų užsakytų prekių. Elektroninės parduotuvės „Barbora“ specialūs automobiliai, veždami prekes klientams, vidutiniškai nuvažiuoja virš 40 000 kilometrų kiekvieną mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis