Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas

Mišrainių, silkių, mėsos bei žuvies patiekalų ir desertų kupinas stalas – vienas iš pagrindinių šventinio stalo atributų. Todėl lietuviai kasmet atidžiai planuoja, ne tik kokiomis dovanomis nustebins artimuosius, bet ir kas puikuosis ant jų šventinio stalo. Naujausias tyrimas atskleidė, jog rinkdamiesi produktus lietuviai didelį dėmesį skiria ir jų šviežumui bei kokybei.
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas / „Lidl“ nuotr.

Tyrimo metu daugiausiai (64 proc.) apklaustųjų nurodė, kad renkantis prekes kalėdiniam stalui, jiems svarbiausia produkto kokybė. Tarp populiariausių aspektų taip pat buvo nurodytas šviežumas – jį paminėjo 62 proc. tyrimo dalyvių bei kaina – jai dėmesį skiria 61 proc. apklaustųjų.

„Kalėdinių patiekalų meniu – vienas pagrindinių šventinių akcentų, todėl jam skiriamas išskirtinis dėmesys ir siekiama pasirūpinti, kad artimuosius džiugintų ne tik patiekalų įvairovė, bet ir jų skonis. Todėl itin svarbu, kad maistas būtų pagamintas iš kokybiškų produktų. Siekdami pirkėjams užtikrinti aukščiausią kokybę už prieinamą kainą, dirbame tik su patikimais tiekėjais ir griežtai kontroliuojame tiekimo grandinę“, – sako „Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento vadovas Karolis Lebednikas.

„Lidl“ nuotr./Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
„Lidl“ nuotr./Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas

Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kokioms produktų kategorijoms įsigyti Lietuvos gyventojai rinksis „Lidl“ parduotuves – daugiausiai apklaustųjų įvardijo vaisius, daržoves, pieną ir jo produktus bei šviežią mėsą.

Ne tik skanūs ir gražūs, bet ir kokybiški vaisiai bei daržovės

Kalėdinis stalas neįsivaizduojamas be šviežių vaisių ir daržovių – tyrimo duomenys rodo, kad Lietuvos gyventojai Kalėdoms šiuos vitaminų bei mineralų šaltinius ketina įsigyti „Lidl“ parduotuvėse. Vaisiai ir daržovės ant šventinės vakarienės ar pietų stalo patiekiami tiek kaip garnyras, tiek kaip patiekalų ingredientai.

„Skiriame itin didelį dėmesį vaisių bei daržovių kokybei ir šviežumui – tiek Lietuvoje, tiek užsienyje atidžiai atsirenkame patikimus vaisių bei daržovių augintojus, kurie turi „Global G.A.P.“ sertifikatą. Šis įrodo, kad augintojo ūkis yra tvarus, vystomas darniai, tausoja gamtos išteklius bei rūpinasi darbuotojų ir produktų sauga. Taip pat turime ir papildomą reikalavimą – visi mūsų augintojai turi turėti „GRASP“ sertifikatą, įrodantį augintojo socialinę atsakomybę jo darbuotojų atžvilgiu. Esame bene vieninteliai iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje keliantys savo ūkininkams tokius reikalavimus“, – tvirtina K.Lebednikas.

„Lidl“ nuotr./Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
„Lidl“ nuotr./Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas

Jis priduria, kad šviežių vaisių ir daržovių tiekėjams „Lidl“ taip pat taiko itin griežtus reikalavimus – dažnai griežtesnius nei numatyta ES teisės aktuose.

„Mūsų reikalavimai augintojams – griežtesni nei reikalauja Europos Sąjungos (ES) reglamentas ir vieni griežčiausių Lietuvos rinkoje. Mums svarbu, kad šviežiuose vaisiuose ir daržovėse nustatytas veikliųjų medžiagų likučių kiekis neviršytų trečdalio leistinos normos, numatytos pagal ES reikalavimus. Taip pat juose negali būti daugiau kaip penkių rūšių auginimo metu naudotų veikliųjų medžiagų likučių“, – akcentuoja „Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento vadovas.

„Lidl“ nuotr./Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
„Lidl“ nuotr./Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas

Ant stalų puikuosis pienas ir jo produktai bei šviežia mėsa

Apklausa atskleidė, kad įsigydami pieną ir jo produktus Kalėdoms gyventojai taip pat prioritetą teiks „Lidl“ parduotuvėms. Be to, čia apklaustieji ieškos ir šviežios mėsos produktų.

„Tiek mūsų privataus prekės ženklo „Pilos“ pieno produktai, tiek parduotuvių lentynose esanti šviežia mėsa yra vieninteliai Lietuvoje, turintys „Eurofins“ suteikiamą kokybės ženklą. Kiekvienam „Eurofins“ kokybės spaudu žymimam produktui yra sudaromi specialūs tik tam gaminiui skirti išsamūs tyrimų planai. Šių analizių metu yra tikrinami gaminių mikrobiologiniai saugos ir kokybės parametrai, jų rūgštingumas, atliekami maistinių verčių tyrimai ir sensorinis vertinimas, stebimas sunkiųjų metalų ir toksinų kiekis, taip pat sekami ir kiti kokybiniai fizikocheminiai parametrai, atsižvelgiant į produkto specifiką“, – pasakoja K.Lebednikas.

Jis priduria, kad „Lidl“ ne tik reikalauja reguliarių tyrimų iš partnerių, bet ir imasi veiksmų, kurie užtikrintų produktų kokybę bei šviežumą: „Patys nuolat inicijuojame papildomus laboratorinius produktų tyrimus, taip pat tobuliname transportavimo procesus – palaikome tinkamą temperatūrą transporto priemonėse bei tobuliname šaldymo įrenginius logistikos centruose.“

Internetinę apklausą Kalėdų tema „Lidl Lietuva“ užsakymu atliko bendrovė „Norstat“. Spalio mėnesį vykusioje apklausoje dalyvavo 1000 Lietuvos gyventojų.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 78 „Lidl“ parduotuvės 29 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose, Molėtuose ir Jurbarke.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos