Tai, jog naujasis turgus nebus orientuotas į skrupulingai taupančius žmones, pripažino ir jo valdytojai. Pasak UAB „Benedikto turgus“ akcininkės UAB „Infrastruktūra LT“ direktoriaus Vitalijaus Kuodžio, tikslinis jo klientas – vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantys miestiečiai. Tikimasi, jog srautinėje Ukmergės gatvėje veikianti prekyvietė pritrauks ir aplinkinius gyventojus, ir įsikūrusius individualiuose namuose sostinės priemiesčiuose.
„Benedikto turgus“ išsiskirs netradiciniu tokiai vietai darbo laiku – jis bus atviras lankytojams kiekvieną dieną, nuo 9 iki 21 valandos. Daugeliui įprasta, jog tradiciniai turgūs dirba nuo ankstyvo ryto iki popietės, „Benedikto turgus“ šią tradiciją bandys keisti.
„Tai turgus, į kurį galima atvykti ne tik nusipirkti kokybiškų maisto produktų, bet ir panorus susitikti su draugais, čia labai laukiamos šeimos su vaikais, kurioms bus gerokai lengviau viską įsigyti vienoje vietoje, neužsiimant sudėtinga produktų paieška po visą miestą. Manome, kad vienas didžiausių turgaus privalumų – įvairovė. Jei vienas šeimos narys mėgsta picą, antras – žuvį, o trečias nori mėsainio, nereikės ginčytis, kur pietauti, čia kiekvienas skirtingose užeigose užsisakys tai, ką nori, ir visi galės susėsti prie bendro stalo“, – naująją prekyvietę pristatė „Benedikto turgaus“ direktorė Jolita Krickė.
Naujasis turgus iškilo vietoje anksčiau čia buvusio Ukmergės gatvės ūkininkų turgaus, tačiau kone vienintelis senojo ir naujojo panašumas tas, kad „Benedikto turguje“ taip pat pirmenybė teikiama Lietuvos ūkiuose išaugintiems šviežiems maisto produktams.
Kaip tikino J.Krickė, trumpas produktų kelias nuo gamintojo iki vartotojo ir galimybė po darbo nusipirkti ryte skintų daržovių ir vaisių bus pagrindinė šio turgaus stiprybė.
Neliks nusivylę ir tie, kas ieško iš užsienio atvežamų gurmaniškų produktų. Pavyzdžiui, čia įsikūrusi graikiško aliejaus, arbatų ir prieskonių prekyvietė, kitos gurmaniškų produktų parduotuvėlės.
„Pardavėjus atrinkome griežtai, daugiausia tai atsakingai į savo veiklą žiūrinčių ūkininkų, mažų kepyklėlių ar mėsinių produkcija. Taip pat siekėme, kad turgaus lankytojas turėtų galimybę rinktis iš plataus asortimento“, – pasakojo J.Krickė.
Kaip tikino „Benedikto turgaus“ vadovė, turguje bus labai griežtai žiūrima į produktų kokybę ir pirkėjas visada tiksliai žinos produkto kilmę. Dar vienas turgaus formatui netikėtas momentas – čia už viską bus galima atsiskaityti banko kortele.
„Benedikto turguje“ savo produkciją siūlys 50 prekybininkų, skirtingų kategorijų prekės bus parduodamos joms pritaikytose zonose. Į prekybos erdvę atėjusius pirkėjus pasitinka konditerijos ir kepyklėlių zona, šalia – daržovės ir vaisiai, kiek atokiau – mėsos ir žuvies sektoriai, kuriuos pirkėjai lengvai atpažins iš skirtingų spalvų: žuvis bus parduodama mėlynoje zonoje, daržovės – žalioje, o mėsa – bordo zonoje.
Turguje suformuota aikštė, kurioje įsikurs prekybininkai su laikinomis prekyvietėmis – jos bus patogios ūkininkams, kurie užsiima sezoninių gėrybių, pavyzdžiui, braškių ar šilauogių, auginimu. Vakare čia bus laisvalaikio zona, kurioje vyks koncertai, degustacijos, mokymai, kiti renginiai. Norintiems užkąsti skirtas didelis balkonas, įrengtas virš prekybos erdvių.
Viena iš akį traukiančių „Benedikto turgaus“ savybių – originalus interjeras. „Tai XIX amžiaus eklektikos ir Pietų Ispanijai būdingos klasikos oazė su ne tik šiai šaliai būdinga spalvų ir raštų architektūra, bet ir kvapais, šurmuliu bei nuotaika“, – teigė turgaus interjero dizaino projekto vadovė, bendrovės „Incanto solutions“ architektė Justė Melninkienė.
„Benedikto turgus“ iškilo per 9 mėnesius, į prekyvietę investuota 3,7 mln. eurų. 1,5 tūkst. kv. metrų turgaus architektas – Dainius Kitovas, projekto plėtotojas ir UAB „Benedikto turgus“ akcininkas – UAB „Infrastruktūra LT“. Skaičiuojama, jog į šią vietą investuotos lėšos turėtų atsipirkti per 10–12 metų.