Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2022 12 12

Atėjus žiemai el.prekyba pasiekė aukštumas: papasakojo, kokius produktus norėdami sutaupyti į namus užsisako lietuviai

Žiemiški orai prisiminti elektroninės prekybos privalumus skatina ir tuos, kurie ši apsipirkimo būdą pasibaigus pandemijai buvo pamiršę. Pasak prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ elektroninės prekybos vadovės Margaritos Petraševičienės, užsisakydami maisto prekes lietuviai jau pradeda ruoštis artėjančioms Kalėdoms – perka ilgai negendančius produktus, šventinius saldumynus su nuolaida. Į pagalbą pirkėjams skuba ir kurjeriai – nuo šiol prekes iš fizinių „Rimi“ parduotuvių „Wolt Drive“ gali pristatyti vos per pusvalandį.
Populiarėja ir prekių užsakymas į biurą, kai įsigyjami produktai kolektyvo šventei ar taupomas laikas apsipirkimui namų reikmėms
Populiarėja ir prekių užsakymas į biurą, kai įsigyjami produktai kolektyvo šventei ar taupomas laikas apsipirkimui namų reikmėms / RIMI nuotr.

Ruošiasi Kalėdoms

Remiantis elektroninės parduotuvės „Rimi.lt“ duomenimis, kelias pastarąsias savaites produktų pardavimai auga. Tarp virtualiuose pirkinių krepšeliuose dažniausiai atsiduriančių produktų – saulėgrąžų aliejus, sviestas, lašiša, advento kalendoriai, persimonai, „LEGO“ konstruktoriai ir kitos prekės. Anot „Rimi Lietuva“ elektroninės prekybos vadovės, populiarėja ir prekių užsakymas į biurą, kai įsigyjami produktai kolektyvo šventei ar taupomas laikas apsipirkimui namų reikmėms.

„Pastebime, kad žmonės jau ruošiasi šventėms, kaupia atsargas kepiniams ir kitiems patiekalams. Norėdami sumažinti išlaidas, pirkėjai protingai naudojasi akcijomis, gerai planuoja pirkinius, o taip išvengia ne tik maisto, bet ir pinigų švaistymo, sutaupo laiko. Populiarėja ir privačios etiketės produktai – spalį atlikto tyrimo duomenimis, 38 proc. apklaustųjų per artimiausius 3 mėnesius planuoja išbandyti privačių prekės ženklų produktus. Augančius šių prekių pardavimus pastebime jau kurį laiką – šiuo metu kas ketvirtas mūsų parduotuvėse perkamas produktas yra „Rimi“ privataus prekės ženklo prekė. Tai leidžia pirkėjams sutaupyti pinigų nedarant kompromiso maisto produktų kokybei“, – sako M.Petraševičienė.

RIMI nuotr./Norėdami sumažinti išlaidas, pirkėjai protingai naudojasi akcijomis, gerai planuoja pirkinius, o taip išvengia ne tik maisto, bet ir pinigu
RIMI nuotr./Norėdami sumažinti išlaidas, pirkėjai protingai naudojasi akcijomis, gerai planuoja pirkinius, o taip išvengia ne tik maisto, bet ir pinigu

Pasak ekspertės, kurjeriai jau supakuoja dešimtis kalėdinių nykštukų, puansetijų, net ir tokią šios žiemos naujieną kaip sniego gniūžčių gaminimo įtaisai. „Akivaizdu, kad pastaruoju metu ypač jaučiamas pasiruošimas Kalėdoms – pirkinių krepšiuose vis dažniau atsiduria žaislai, knygos, papuošimai“, – priduria ji.

Naujovė – žaibiškas pristatymas

Nuo šiol Kalėdoms besiruošiantys „Rimi“ pirkėjai galės internetu užsakytas prekes gauti ne tik per įprastą „Rimi.lt“ prekių pristatymo paslaugą. Prekybos tinklas pradėjo partnerystę su maisto išvežiojimo paslaugas tiekiančiu „Wolt“, kuris siūlys užsakytas prekes gauti greičiau.

„Prekybos tinklas „Rimi“ nuolat auga ne tik savo fizinių parduotuvių skaičiumi, bet ir plėsdamas elektroninę parduotuvę „Rimi.lt“. Intensyviai ją vystome didindami aptarnaujamą teritoriją, įvesdami nemokamo pristatymo paslaugą užsisakiusiems produktų už 35 eurus ir daugiau, o taip pat mažindami prekių pristatymo laiką. Matome, kad mūsų pirkėjai mėgsta greitąjį prekių atsiėmimą, tad siūlome naujovę – greitojo pristatymo į namus galimybes. Jas ir suteiks Baltijos šalių mastu plėtojama „Rimi“ bei „Wolt“ partnerystė“, – sako M.Petraševičienė.

RIMI nuotr./Nuo šiol su „Wolt Drive“ pirkinius klientai galės gauti per trumpiau nei valandą
RIMI nuotr./Nuo šiol su „Wolt Drive“ pirkinius klientai galės gauti per trumpiau nei valandą

Jos teigimu, įprastai prekes į namus pristatyti užtrunka iki 3 valandų, o nuo šiol su „Wolt Drive“ pirkinius klientai galės gauti per trumpiau nei valandą: „Apsilankę el. parduotuvėje ir pasirinkę prekių pristatymą į namus, klientai prie galimų pristatymo laikų matys greitojo pristatymo su „Wolt“ ženklelį. Pasirinkę šį variantą pirkėjai galės toliau sekti užsakymo vykdymą.“

Pasak „Wolt“ Baltijos šalių pardavimų vadovo Manto Lomsargio, „Wolt“ pirkėjams nuo šiol galės pasiūlyti greičiausią prekių pristatymą iki pat namų durų. „Tai leis verslams geriau išnaudoti el. prekybos kanalą, kurio svarba ir toliau tik didėja. Tikime, kad momentinis prekių pristatymas yra el. prekybos ateitis, į kurią „Rimi“ žengia“, – sako M.Lomsargis.

RIMI nuotr./Greitojo prekių pristatymo sprendimu jau gali pasinaudoti el. parduotuvės „Rimi.lt“ pirkėjai Vilniuje ir Kaune
RIMI nuotr./Greitojo prekių pristatymo sprendimu jau gali pasinaudoti el. parduotuvės „Rimi.lt“ pirkėjai Vilniuje ir Kaune

Šiuo metu „Wolt Drive“ greitojo prekių pristatymo sprendimu jau gali pasinaudoti el. parduotuvės „Rimi.lt“ pirkėjai Vilniuje ir Kaune, o netrukus tokią galimybę turės ir prekybos tinklo klientai Kaune bei Šiauliuose.

Elektroninės prekybos platforma „Rimi.lt“ startavo 2020 m. pradžioje. Anksčiau nei planuota platforma pradėjo veikti dėl pandemijos išaugus maisto prekių į namus pristatymo paklausai. Šiuo metu „Rimi.lt“ jau veikia Vilniuje, Kaune, Šiauliuose, Klaipėdoje, Palangoje ir Trakuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos