„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2020 04 16

„Deals on Wheels“ apie 2020-ųjų Ženevos automobilių parodą. Kokie miesto visureigiai populiariausi? (II dalis)

Tęsiame mūsų straipsnių seriją, skirtą apžvelgti įdomiausias naujienas iš taip ir neįvykusios 2020 metų Ženevos automobilių parodos. Šiandien apžvelgsime Ženevos „raumenis“. Taip, kalbėsime apie šiuo metu populiariausius ir labiausiai pasaulyje perkamus – miesto visureigius.
Ženevos automobilių paroda 2020
Ženevos automobilių paroda 2020 / „Scanpix“ nuotr.

Pradėsime nuo gana įdomaus mažylio. Tai yra „Lexus UX“ modelis, kuris nuo 2019 metų modelio kiek patobulėjo ir gavo naujų žaislų.

Kalbant apie saugumą, 2020 metų modelis turės „Lexus Safety System+ 2.0“. Jame nuo šiol veiks ne tik juostų palaikymo sistema, bet ji padės išlaikyti automobilį juostos viduryje tam, kad jis, kaip buvo iki šiol, nesiblaškytų nuo vieno juostos krašto iki kito.

Naujajame modelyje taip pat bus kelio ženklų atpažinimo bei pėsčiųjų ir dviratininkų matymo tamsoje funkcijos. Naujasis „UX“ modelis pagaliau turės „Android Auto“ ir bevielio krovimo funkciją. Išorė išlieka nepakitusi, bet atsiranda galimybė įsigyti modelį su naujais 18 colių ratlankiais.

Gamintojo nuotr./„Lexus UX“ tatuiravimas
Gamintojo nuotr./„Lexus UX“ tatuiravimas

Šį bei tą įdomaus mums paruošė „Seat“ atstovai. Tai yra „Cupra Formentor“. Pernai mes matėme šio automobilio konceptą, o šiemet „Seat“ planavo pristatyti jau gamybai paruoštą versiją. Išorė nuo ano varianto beveik nesiskiria, kas mus be galo džiugina.

Dabar jau yra žinoma, jog šis stilingas mažylis bus gaminamas tiek su benzininiu varikliu, kurio galia sieks net 306 arklio galias tiek ir su „plug-in“ hibridine jėgaine, kurios bendra galia sieks 242 arklio jėgas.

„Citroen“ gamintojas tuo tarpu ruošėsi pristatyti publikai įspūdingai atrodantį „DS Aero Sport Lounge“ konceptinį modelį, kuris yra varomas 670 elektrinių arklių ir su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti virš 600 kilometrų atstumą.

Jie taip pat teigia, jog nuo nulio iki 100 km/val šis stilingas „Citroen“ įsibėgėja vos per 2,8 sekundes. Deja, gamybai paruošta versija dienos šviesą išvys dar negreitai.

„Kia“ tuo tarpu planavo pristatyti naująjį „Kia Sorento“, kuris Europos atstovybes turėtų pasiekti jau trečiąjį šių metų ketvirtį. Ketvirtos kartos „Sorento“ turės tiek dyzelines, tiek hibridines versijas. O šių skirtingų versijų galingumas svyruos nuo 199 iki 265 arklio galių. Ir jų šiam dideliam visureigiui tikrai prireiks.

Naujasis „Sorento“ turės ir „Apple Car Play“, ir „Android Auto“, kas jums leis palengvinti savo kasdienybę. Gamintojas teigia, jog naujasis modelis kokybe nei kiek nenusileis savo vokiškiems konkurentams, o mes tai būtinai patikrinsime!

„Mercedes“ pristato naująjį „GLA“, kuris lyginant su jo pirmtakais užaugo ir dabar jau gali pasigirti, net 421 litro tūrio bagažinės talpa. Jis taip pat tapo aukštesnis. Dabar šis modelis jau darosi panašus į „SUV“, nes ankstesnieji dar kėlė klausimų. Dėl šių priežasčių automobilio salone atsirado daugiau vietos.

Variklių gama tokia pati kaip ir A klasės hečbeko. Nuo 1.3 litro darbinio tūrio benzininio variklio iki 2.2 litro dyzelinio variklio. Čia verta paminėti, jog bus ir karštų šio „mažylio“ versijų. Viena iš jų vadinsis „AMG 35“, kurios galia sieks 302 arklio galias. Beje, greitu metu turėtume išvysti ir „Plug-in“ hibridinę versiją.

„Volkswagen“ gamintojas Ženevos automobilių parodoje norėjo pristatyti „Toureg R“ versiją. Ne, tai nėra naujasis „Toureg'as“. Galima būtų sakyti, jog „R“ reiškia rimčiausią versiją. Sakydamas rimčiausią kalbu apie galingiausią šio milžino variantą. Po variklio dangčiu slepiasi 3.0 V6 formos turbininė širdis, kuriai kaip orkestras akompanuoja 134 arklio galių elektrinis variklis su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Taip, jūs perskaitėte teisingai. Tai yra hibridas. Ir ne bet koks, o „Plug-in“, kurio bendra galia siekia net 456 arklio galias. Viso to dėka šis milžinas nuo 0 iki 100km/val. įsibėgėja per maždaug 5 sekundes. Įspūdinga.

Verta paminėti ir „Toyota Rav4 Plug-In Hybrid“ versiją, kurią gamintojas pristato publikai. Juk tai – labiausiai perkamas miesto visureigis Lietuvoje. Nauja „plug-in“ hibridinė versija turės netgi 306 arklio galias. Kaip mano kolega jau minėjo anksčiau: „senai taip reikėjo“. Beliko šio stebuklo sulaukti.

Dabar tik klausimas, ko sulauksime anksčiau: ar naujojo hibrido, ar karantino pabaigos.

Kaip bebūtų gaila, šiemet Ženevos automobilių paroda taip ir neįvyko. Tikėkimės, kad tai – viso labo vienkartinis nesusipratimas, ir jau greitai visi grįšime į savo įprastą gyvenimo būdą.

Mes, kaip ir anksčiau, esame pasiruošę padėti išsirinkti labiausiai jums tinkantį bei geriausiai jūsų poreikius atitinkantį automobilį. Likite sveiki.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs