2020 06 18

„Deals on Wheels“: „Hot hatchų“ mėgėjai, spauskit ant antraštės

Visi mes automobilį renkamės skirtingai. Priklausomai nuo amžiaus, šeimyninės padėties, gyvūnų skaičiaus namie, tų namų vietos pasaulyje, gyvenimo būdo ir aibės kitų faktorių, veikiančių mus kasdien.
„Hyundai I30N“
„Hyundai I30N“ / Gamintojo nuotr.

Tačiau čia labiau apie standartinį pirkėją. Tokį, kuriam automobilis yra priemonė iš taško A pasiekti tašką B. Tai padaryti saugiai, patogiai ir be rūpesčių. Bet. Yra nedidelė grupė žmonių, kuriems tiesiog čiuožia stogas dėl tam tikrų automobilių. Tokių žmonių kaip aš. Kaip automobilį renkasi tokie bepročiai?

Kaip automobilį renkasi tokie bepročiai?

Visiškai nesvarbu, kiek vaikų ar gyvūnų namie ir koks prastas kelias iki sodybos. Meilė yra meilė. Vieni myli japoniškus automobilius, kiti žemagrindžius. Treti mėgaujasi purvo voniomis bekelėje, o kai kas tiesiog mėgsta patogų „plaukimą“ prabangiame aukštos klasės limuzine.

Mano amžina meilė – karštieji hečbekai (hatchback). Ir turėdamas tiek vieną, tiek tris vaikus, tikėtina, kad kišiu juos į tą patį „Golfą“. O ir nepaisant to, kad daug važiuoju tiek mieste, tiek užmiestyje ir be šimto pravažiuotų kilometrų savo dienos net neįsivaizduoju, mano pirmas pasirinkimas visuomet yra hot hatchas.

Hot hatch pavadinimas turbūt girdėtas daug kam. Tai nedideli, miestui skirti automobiliai. Tačiau ne visai tokie, su kokiais susiduriame gatvėse. Jie šiek tiek pripumpuoti anabolikų ir prišvirkšti botokso.

Kuo jie tokie ypatingi?

  • Valdymas. Platūs ratai ir gamykliškai žeminta bei standinta važiuoklė labai puikiai pasitarnauja valdant automobilį. Dar pridėkime padidintą galią ir gauname mažą miesto raketą, kuriai tetrūksta vairuotojo su atsakomybės jausmu;
  • Dydis. Mieste kėbulo dydis ir geras valdymas leidžia būti ypač vikriam. Greitas startas – laisvai. Mažas tarpas rikiuojantis? Ne problema. Nedidelė automobilių stovėjimo vieta? Tilpsit;
  • Greitis. Hot hatchas ne veltui yra hot. Jei kalbėtume apie paprastą hečbeką, tai galėtų būti „Golfas“ su 150 arklio galių arba „Hyundai i30“ su 120. Bet jei
    „Golfas“ karštas, dokumentuose matomi kiek kitokie skaičiukai. Pavyzdžiui, 290 arklio galių. Iš asmeninės patirties sakau: tokiam mažyliui šie skaičiai yra įspūdingi ne tik ant popieriaus, bet ir praktikoje;
  • Baisiai seksualus. Žinoma, čia tik mano subjektyvi nuomonė, o ne statistika, bet tas mažas ir steroidų pripumpuotas automobilis padailintomis kūno linijomis kartais tiesiog išlydo, o pastačius prie namų priverčia nueinant atsisukti. Ir ne kartą.

Ir, žinoma, kaipgi be konkrečių modelių.

„VW Golf GTI TCR“. Tai ne šiaip paprastas „GTI“. Tai „VW“ koncerno hečbekų tėvas ir pasididžiavimas, pradėtas gaminti su 7-ta „Golf“ karta. 290 arklio galių turintis žvėris. Žemas, greitas ir labai piktas. Tokių Baltijos šalyse yra vos keli. O mes netgi žinom, kas vieną parduoda. Kaina? Galime jus sutalpinti į 40 000 Eur.

Gamintojo nuotr./VW Golf GTI TCR
Gamintojo nuotr./VW Golf GTI TCR

„Hyundai I30N“. Tai automobilis, turintis vieną geriausių kainos ir šypsenos santykių. Vos už 29 000 Eur galit turėti visiškai naują hot hatchą su 275 arklio galiomis. „I30N“ turi du minusus: vis dar nėra automatinės greičių dėžės ir visų varomų ratų pasirinkimų.

Gamintojo nuotr./„Hyundai I30N“
Gamintojo nuotr./„Hyundai I30N“

„Ford Focus RS“. Puikiai valdomas „Focus“ mums siūlo skinti 2,3 l EcoBoost variklio siūlomus vaisius. O tie vaisiai, žinokit, visai saldūs. 280 arklio galių ir puikiai veikianti visų varomų ratų sistema. Va, jums ir rojaus obuoliukas. Gaila tik, kad akys kraujuoja žiūrint į saloną.

Dainiaus Voverio nuotr./Ford Focus RS
Dainiaus Voverio nuotr./Ford Focus RS

„Audi RS3“. Kėbulas atrodo taip, kad galėtų sujaukti smegenis net labiausiai prisiekusio „BMW“ fano galvoje. Ir čia tik pažiūrėjus. Įsėdus bei užkūrus nuo nekantrumo ir išmetimo garso jau pradeda drėkti tam tikros kūno vietos. Na, o ratas Nemuno žiedo trasoje gali adrenalino kiekį pakelti maždaug iki tokio lygio, kaip šokant iš lėktuvo. Be parašiuto.

Kas kelia tą adrenaliną? 2,5 l turbininis variklis ir 400 arklio galių nuneš jums stogą per 4,1 sekundės. Tik yra vienas „bet“. Jų kaina prasideda nuo 57 000 Eur. Ir būkime realistai – pirkdami „RS3“ tikrai nesirinksime pačios pigiausios komplektacijos. Todėl galvokime apie 70 000 Eur.

VIDEO: The Audi RS 3 “Birth”

Kiekvienas turim savo fetišų. Kadangi didybės manija manęs niekada nevaldė, manasis – mažas ir raumeningas miesto draugas. Ir, žinoma, visada bus tų, kurie rėkaus, kad tai bereikalingas pirkinys, kuris tik nugaros kaulus trupina, ir per prievartą kiš jau seniai atgyvenusius septintos klasės „BMW“ ar vis labiau rinką užkariaujančius „SUV“.

Bet nepaleiskite savo meilės. Kiekviena mažytė detalė jūsų gyvenime padaro jus tuo, kas esate. Kažkuo, kas skiriasi nuo visų kitų. Unikumu. O automobilis – nemaža viso to dalis.

Svajokite drąsiai, eikite kiaurai ir būkite savimi. Ir, žinoma, vairuokite savo svajones.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų