2020 10 29

„Deals on Wheels“: kas būna, kai nesi eilinis „perekūpas“ ir daužtą automobilį tvarkai sąžiningai

Šiandien dar truputį blevyzgų apie amerikonus. Žinoma, turiu omenyje automobilius. Taip jau atsitiko, kad vienas mūsų bičiulis nusprendė pabandyti laimę perkant sąlyginai nedaug daužtą automobilį iš JAV aukciono. Kaip jis citavo vieną „Youtube“ apžvalgininką: „A good car nobody cares about“ – VW „Jetta“.
Urban Style Portalas (10)
Automobilių aukcionas

Negaliu sakyti, kad jis neteisus. Paskutinio modelio „Jettos“ vairavęs nesu, bet jau prieš tai buvęs man patiko. Matant, kaip keičiasi kiti VW gaminiai – neabejoju, kad šis pastarasis tik gerėja.

Bet šį kartą ne pats automobilis yra straipsnio esmė. Pagrindinis dalykas šiandien – kas gali nutikti, kai nesi eilinis „perekūpas“ ir nori automobilį sutvarkyti sąžiningai. Ir žinoma, užsidirbti. Aš gavau didelį sąrašą darbų su sumomis, todėl pabandysiu šiek tiek susumuotai aprašyti kiekvieną darbą.

Pradžiai pasižiūrėkite, kaip atrodė automobilis perkant, kad būtų aiškesni darbai. Taigi, atkeliauja jūsų pirkinys už 3570 eurų sumą šios dienos kursu – žiūrėkite čia.

O atkeliauja dėl to, kad jūs jau už tai susimokėjote. Ir ne tik už kelionę, bet ir muitą už savo pirkinį. Vien tai, kad jūsų pirkinys atkeliavo į jūsų kiemą, susimokėjote dar 3205 eurus. Jūsų automobilis dabar kainuoja 6775 eurus.

Kadangi automobilis kieme, galima pradėti darbus, taip trumpinant investicijų susigražinimo laikotarpį. Pradėkime nuo dalių ir priekinės automobilio dalies. Kadangi smūgis į priekį nebuvo labai stiprus, priekyje reikėjo TIK: VW ženkliuko, bamperio kilpos dangtelio, grotelių, „televizoriaus“, oro paėmimo dėžės, kapoto ir abiejų žibintų priekyje. Šių detalių bendra kaina – 1708,50 euro.

Galinei automobilio daliai buvo reikalingi: galinis balkis, dešinės pusės durys, galinių žibintų komplektas, galinio bamperio atšvaitas, kilpos dangtelis ir bamperio chromo apdaila. Visos šios detalės jūsų automobilį pabrangino dar 1340,50 euro.

Šiuo metu jūsų automobilis kainuoja jau 9824 eurus. Noriu pabrėžti, kad didžioji dalis detalių buvo pirktos naujos Lietuvoje arba siųstos iš JAV ir Vokietijos.

Turint automobilį bei reikalingas dalis galima jas dėti ir tvarkyti kėbulą. TAČIAU. Kad kėbulas būtų išties sutvarkytas gerai, automobilį reiktų atiduoti į patyrusio ir gero meistro rankas. Pavyzdžiui, į ne vieną dešimtį tūkstančių peržiūrų „Youtube“ platformoje turinčio Arthuro Tussiko rankas. Ir dar geriau, jei kokybiškas darbas užfiksuojamas vaizdo įrašu:

VIDEO: VW Jetta. The body repair. Ремонт кузова.

Tai, ką matėte šiame filmuke, kartu su dažymu ir meniniu lyginimu kainavo 3295 eurus. Sveikiname, dabar jūsų automobilis kainuoja vos 13 119 eurų.

Bonus: kadangi priekiniai žibintai buvo parsiųsti iš JAV, juos dar reikėjo ir „sueuropinti“ – 200 eurų.

O jeigu skaičiuoti „ščyrai“, tai dar pridėkim automobilio draudimą, techninei ekspertizei reikalingą ratų suvedimo pažymą, pačią ekspertizę, registravimo mokesčius, kondicionieriaus pildymą, salono cheminį valymą ir kurą, kuris buvo įpiltas į automobilį, nes visgi tai yra išlaidos. Prisidės dar 610 eurų.

Jūsų galutinė automobilio kaina jums – 13 929 eurai. Kas čia atsitiko? Jūsų savikaina pasiekė rinkos kainą. Taip atsitiko dėl to, kad viską darėte sąžiningai, taip, kaip darytumėte sau.

Šiuo straipsniu raginu nepamiršti, kad žemesnė automobilio kaina visuomet turi priežastį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis