Vienas iš mažiausiai užslėptų prekės ženklų – „Tesla“. Automobilis pavadintas kintamosios elektros srovės atradėjo Nikolas Tesla garbei. Logotipe matoma „T“ reiškia elektros variklio skerspjūvį. Vertikali dalis reiškia rotoriaus stulpą, o išlenkta linija – statorių.
Vokietijos prabangių automobilių gamintojas „Merdeces-Benz“ taip pat turi įdomią istoriją. Dalis pavadinimo atsirado iš Emili Jellinek, kuri buvo Daimlerio partnerė, dukros. Kita pavadinimo dalis atėjo kartu su žmogumi, atsakingu už pirmojo automobilio sukūrimą – Karlu Benzu. Taip 1926 metais gimė „Mercedes-Benz“. O trikojė žvaigždė atsirado su laišku, kurį Gottliebas Daimleris siuntė savo žmonai. Jame rašė, kad gyvena trijų taškų žvaigždėje ir vieną dieną ši žvaigždė blizgės virš jų sėkmingų gamyklų.
„Jaguar“ prieš antrą pasaulinį karą buvo žinomi kaip „SS Cars“. Visgi dėl puikiai žinomos nacių SS reputacijos pavadinimas buvo pakeistas į „Jaguar“. Pats ženkliukas buvo pasirinktas, kad rodytų judėjimą į priekį ir simbolizuotų grakštumą.
BMW pavadinimas susideda iš inicialų – „Bavarian Motor Works“. Balta ir mėlyna dalys simbolizuoja Bavarijos vėliavą, o išorinis apskritimas kilęs iš BMW pirmtako „Rapp“. Taip pat manoma, kad mėlynai baltas apskritimas atspindi ir orlaivių ašmenis, matytus anksčiau.
Vienu iš saugiausių pasaulio gamintoju vadinamo „Volvo“ logotipas susijęs su kompanijos istorija ir geležies pramone. Jis simbolizuoja geležies savybes, tokias kaip stiprumas, saugumas ir ilgaamžiškumas. Lotyniškai „Volvo“ reiškia – „aš riedu“, o apskritimas, su rodykle nukreipta į dešinę, kildinamas iš Marso, romėnų karo dievo.
„Lamborghini“ įkūrėjas Feruccio Lamborghini automobilio prekės ženklui pasirinko savo zodiaką – jautį. Logotipe matomas jautis atsirado, kai 1962 m. Feruccio lankėsi Sevilijoje esančioje rančoje, kurioje jis pamatė „Miura“ – kovai skirtus bulius. Jautis taip pat simbolizuoja „Lamborghini“ automobilių galią.
„Ferrari“ turbūt turi vieną geriausiai atpažįstamų logotipų automobilių pramonėje. Pačiame viršuje puikuojasi Italijos vėliava, o po ja – geltonas skydas, pabrėžiantis „Modena“ spalvą. Logotipe esančios SF raidės reiškia „Scuderia Ferrari“ (komanda Ferrari).
Juodą žirgą Enzo pasirinko dėl savo mirusio sūnaus. Karo metais jis buvo naikintuvo pilotas, o ant lėktuvo korpuso turėjo nupieštą žirgą. Tokį sprendimą priimti Enzo paskatino jo žmona, sakydama, kad tai atneš sėkmę. Galbūt taip ir buvo?
60 taškelių „Bugatti“ logotipo kraštuose turi dvi teorijas. Pirma: tai perlai, kurie rodo šio gamintojo didybę ir prabangą. Antra: taškai atspindi saugos laidus, naudojamus „Bugatti“ automobiliuose. Na, o centre yra matomi Ettore Bugatti inicialai.
„Bentley“ pirmojo pasaulinio karo metu gamino lėktuvų variklius. Logiška – sparnai logotipe atrodė, kaip teisingas sprendimas. Įdomu, kad abiejose pusėse plunksnos nėra identiškos. Be to, teigiama, kad bėgant metams jos keitėsi.
Agento 007 mėgstamiausia markė „Aston Martin“ pirmą savo pavadinimo pusę gavo iš „Aston Hill Climb“ – lenktynių, kuriose bandoma automobiliu kuo greičiau pasiekti kalno viršų. Antrą pavadinimo pusę automobilis gavo iš vieno iš įkūrėjų – Lionelio Martino. Sparnai atsirado 1927 metais, kad parodytų greičio pojūtį.
Vieną įdomiausių prekių ženklų automobilių industrijoje turi gamintojas „Alfa-Romeo“. „Alfa“ – „Anonima Lombarda Fabbrica Automobili“ sutrumpinimas. Na, o žodis „Romeo“ yra žmogaus, nusipirkusio šią įmonę 1915 metais, pavardė. Ženklelyje matomas kryžius yra Milano simbolis, o kitoje pusėje žmogų ryjanti angis yra „Vincoti“ – istorinių miesto vadovų skiriamasis ženklas.
Kiekvienas automobilių ženklas mena savą istoriją. Ne vienas jų bėgant metams keitėsi ar augo. Kiti bankrutavo. Treti pakeitė pavadinimus. Tačiau automobilių industrija yra įdomiausių ir didžiausių visame pasaulyje. Po dešimtmečio turėsim ir dar daugiau įdomių istorijų.