2020 05 05

„Deals on Wheels“: praktiškiausių automobilių 5-ukas iš Ženevos parodos

Paskutinė Ženevos automobilių parodos dalis bus kiek kitokia. Jums pasakojome apie svarbiausius automobilius, pasirodžiusius Šveicarijoje. O šiandien kalbėsime apie automobilius, kurie galbūt ne tokie populiarūs, kaip „Volkswagen Golf“, ir ne tokie brangūs, kaip „McLaren Elva“. Ši dalis yra apie automobilius, kuriais norėtumėte skrieti kasdien. Jie ne tik turi gerai atrodyti, bet ir gerai važiuoti.
BMW M340d
BMW M340d / Gamintojo nuotr.

Pristatome Ženevos „daily“ automobilių penketuką.

Pirmasis automobilis – puikus kompanionas kelionėje, kuris be galo mėgsta pasismaginti vokiškame „autobane“. Tai – „Mercedes E53 AMG“. Visi puikiai žino E klasę kaip elegantišką bei praktišką taksi automobilį, bet ką reiškia „AMG“? Tai sportinius „Mercedes“ automobilius kurianti įmonė, kuri mėgsta padaryti iš paprasto automobilio tikrą žvėrį, turintį daug galios ir garso.

Automobilių fanatikai sako, jog šis modelis nėra tikras „AMG“. Na, jie visiškai teisūs. „E53 AMG“ yra kaip tolimas karališkos šeimos giminaitis. Ne karalius, bet karališko kraujo tikrai turi. Taigi, kodėl šis automobilis yra puikus pasirinkimas kasdienai?

Jis turi 3 litrų benzininį variklį su 429 arklio galiomis, o nuo 0 iki 100 km/h šis spartuolis įsibėgėja per 4.1 sekundės. Didelius skaičius spidometre mersas sukelti gali labai lengvai. Kadangi jis nėra „grynakraujis“, palyginti jį su karaliumi „E63“, jis turi vieną didelį pliusą.

Šis žvėris yra komfortiškas – duobėti keliai jam nebaisūs.

Šis žvėris yra komfortiškas – duobėti keliai jam nebaisūs. Greitis, komfortas ir praktiškumas – puiki kombinacija, kurios mes ir norime iš šio automobilio.

Antras mūsų išrinktasis yra taip pat „vokietis“. Jis ne tik elegantiškas, talpus, greitas, bet ir ekonomiškas. Tai – „BMW M340d“. „M“ raidė prieš modelio pavadinimą reiškia, kad „M“ divizija prisidėjo prie to, kad šis modelis būtų sportiškesnis už įprastus BMW. Jie taip pat pasiūlė sportišką 3 serijos BMW su dyzeliniu varikliu – geniali idėja!

O kas slypi po kapotu? Tai 3 litrų dyzelinis variklis su 335 arklio galiomis, galintis įsibėgėti iki šimto per 4.6 sekundės (mažiau negu 5 sekundės jau yra neblogai kasdieniam automobiliui).

Interjeras modernus ir kokybiškas, o 360° vaizdo kameros turbūt geriausios rinkoje. Šis automobilis ką daro, tą daro gerai – štai dėl to „BMW M340d“ patenka į mūsų penketuką.

Trečiasis mūsų pasirinkimas yra šiek tiek įdomesnis. Praktiškas pasirinkimas. Tai – automobilis, kuris be problemų nuveš vaikus į mokyklą, draugus gąsdins savo variklio galia, o praeivius privers sustoti ir pasigrožėti. Tai – „Mansory Audi RS6“.

„Audi A6“ ir „S6“ yra kokybiški ir komfortiški automobiliai. „RS6 Mansory“ yra visai kitoks žvėris. Gąsdinanti išvaizda, buferiai ir įvairios išorės apdailos parodo, kad tai – turbūt vienas iš agresyviausiai atrodančių universalų pasaulyje.

Po visa šia apdaila slepiasi 4 litrų, 8 cilindrų variklis su 720 arklio galių jėgaine. Minėjome, jog mažiau negu 5 sekundės įsibėgėti iki šimto yra gerai, tačiau šis „RS6“ įžengė į sportinių automobilių kategoriją. Nuo 0 iki 100 km/h šiam universalui įsibėgėti užtruks tik 3.2 sekundės ir jis lengvai pasieks 300 kilometrų per valandą greitį. Argi tai nėra puikus paketas?

Argi tai nėra puikus paketas?

Itin talpus automobilis, kuris atrodo nepriekaištingai ir gali greitai išvystyti didelį greitį – mums tai patinka.

Gamintojų nuotr./„Audi RS 6 Avant“
Gamintojų nuotr./„Audi RS 6 Avant“

Automobilis, kurį norėtųsi naudoti kas dieną, neprivalo būti itin praktiškas. Ankščiau minėti kasdieniai automobiliai gali būti jūsų antrasis pasirinkimas, o pirmasis galėtų būti kiek įdomesnis, ne toks praktiškas, bet skirtas būtent jums. Ketvirtu numeriu jums pristatome „Lexus LC500“ kabrioletą.

Kupė modelio dizainas buvo kiek kontroversiškas, nes daugelis juo nebuvo patenkinti.

Kupė modelio dizainas buvo kiek kontroversiškas, nes daugelis juo nebuvo patenkinti. Iš pradžių ir aš nebuvau sužavėtas, kol pamačiau šį modelį gyvai Kuršių nerijos miškuose.

Kuo daugiau žiūrėjau, tuo įspūdingiau jis atrodė. Elegantiškas, modernus – lyg konceptas. Na, atėjo laikas, ir „Lexus“ pagamino šį meno kūrinį be stogo. Dabar tik ir norisi įsivaizduoti jį kelionėje po tą Kuršių neriją... 8 cilindrų variklio riaumojimas, nuostabi gamta ir komfortas per vingiuotus kelius Nidos link. Šis automobilis bus perkamas būtent malonumui. Asmeniškai man „Lexus LC500“ yra turbūt vienas geidžiamiausių šio penketo atstovų.

Galiausiai, paskutinis, bet ne prasčiausias mūsų penketuko dalyvis. Tai – ypač populiarus pasirinkimas mėgstantiems prabangą, norintiems šiek tiek praktiškumo, komforto, o svarbiausia – beprotiško greičio.

Tai „Porsche 911 Turbo S“. Pats galingiausias ir greičiausias „Porsche 911“. 640 arklio galių neatrodo tiek daug, palyginti su „Audi RS6“. Tačiau „Porsche“ sugeba su mažiau galios pasiekti 100 kilometrų per valandą greitį taip, kaip niekas kitas, nuo 0 iki 100 km/h šis 911 įsibėgėja per 2.6 sekundės, bet nenustebkite, jeigu pakliuvus apžvalgininkams į rankas, šie sugebėtų pasiekti šimtą ir per 2.3 sekundės. Tai yra tiesiog neįtikėtinas laikas.

Tai yra tiesiog neįtikėtinas laikas.

Pavyzdžiui: F-1 įsibėgėja iki šimto per 1.9 sekundės, o žmogaus akies mirksnis trunka 0.4 sekundės. Štai toks greitas yra naujausias „911 Turbo S“. Miesto kelių jis taip pat nebijo, o šuliniai gatvėse nėra problema.

Dauguma paprastų mašinų su sportiniais amortizatoriais važiuoja tikrai kiečiau nei šis „911“. O kas nutiks trasoje? Turbūt ratų laikai bus vieni greičiausių, kokius rodė iš gamyklos išriedėję automobiliai. Jeigu dar ir padangas rimtas uždėsite, nuo greičio posūkiuose jums pasidarys bloga. Ką dar siūlo „911“?

Kokybišką interjerą. Kiekviena detalė gali būti odinė, jeigu labai nemėgstate plastiko – jo ten ir nebus. Turėsite aukščiausio lygio saloną.

„Porsche 911 Turbo S“ yra kaip klinikinis peilis. Jis atlieka savo darbą gerai ir be jokių emocijų. O ir aplinkinius jis baugina. Šis žvėris apskritai stebina visomis prasmėmis – todėl mes renkamės jį kaip penktąjį kasdienį automobilį.

„Porsche 911 Turbo S Exclusive Series“
„Porsche 911 Turbo S Exclusive Series“

Šia gaida ir baigsim Ženevos automobilių parodos istorijas. Šiemet ji buvo stipriai kitokia, tačiau pristatytos naujienos buvo ne mažiau įdomios.

Tikimės kuo greičiau jas pamatyti ir Lietuvos keliuose. O DOW jau greit pasirodys su daugiau naujienų ir senienų automobilių tema.

Likite sveiki!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų