Maistas į namus ir kantrybė – tai išgelbėjo kavinių ir restoranų verslą užklupus pandemijai. Pasak „Grill London“ marketingo vadovo A. Bakano, pandemija pakeitė ne tik verslą, bet ir žmonių įpročius.
,,Vos atsivėrus durims, žmonės plūdo į restoranus, tačiau tapo atidesni ir atsargesni. Vis dar populiaru maistą užsisakyti į namus. Visiems reikėjo laiko apsiprasti su situaciją ir prisitaikyti“, – sako A. Bakanas.
Nors karantinas sujaukė daugelio planus, vieno projekto, pradėto prieš pandemiją, „Grill London“ nusprendė neatsisakyti – naujas restoranas atsidarys „Vilnius Outlet“.
„Restoraną „Vilnius Outlet“ planavome seniai, daug investavome į interjerą ir į maisto ruošos procesą – karališkos kokybės ,,Josper“ anglių krosnis ir kitą įrangą. Tikimės didelio klientų dėmesio ir gyvename atidarymo nuotaikomis“, – teigia A. Bakanas.
Ant pašnekovo, plėtra rinkoje vyksta, tačiau verslas, dėl neapibrėžtos situacijos tapo atsargesnis.
„Galimybių pasų tikrinimas, papildomi reikalavimai apsunkina verslą, tačiau suprantame šią būtinybę. Blogiausia, kas galėtų atsitikti maitinimo verslui – dar vienas griežtas karantinas. Po dar vieno tokio smūgio jau mažai rinkos dalyvių sugebėtų atsitiesti“, – teigia ,,Grill London“ marketingo vadovas A. Bakanas.