S.Santer influencerės karjera prasidėjo nuo šeimos narių ir draugų klausimų apie tai, kaip ji pateko į Harvardą. Po to, kai jos vaizdo įrašas, kuriame ji aprodo savo Harvardo bendrabučio kambarį, kanale „Youtube“ surinko 4,8 mln. peržiūrių, S.Santer į savo „Youtube“ bei „Instagram“ paskyras pradėjo žiūrėti kaip į pajamų šaltinį.
„Labai daug žmonių klausė, kaip patekau į universitetą ir ar galėčiau duoti patarimų, – mergina sakė „Business Insider“. – Todėl nusprendžiau nešvaistyti laiko susirašinėjimams ir tiesiog nufilmavau vaizdo įrašą, kuriame viską papasakojau ir išsiunčiau jiems.“
Dabar mergina uždirba iš reklamų, kurias „Google“ talpina į jos vaizdo įrašus, bei iš savo kanale reklamuojamų prekinių ženklų, tokių, kaip „Audible“ bei vitaminų kompanija „Care/of“.
Mergina pernai uždirbo daugiau kaip 44 tūkst. dolerių.
Pasak „Business Insider“, 2019-aisiais per Google AdSense programą, skelbiančią reklamas jos vaizdo įrašuose, mergina uždirbo šiek tiek daugiau kaip 44 tūkst. dolerių (ji sakė, kad mokesčiai sudarys maždaug 25 proc. gautos sumos).
Kaip užsidirbama „Youtube“ tinkle?
Kūrėjai, turintys 1000 sekėjų ir 4000 valandų peržiūrų, pretenduoja į „Youtube“ partnerių programą, per kurią jie gali užsidirbti į savo vaizdo įrašus įdėdami reklamas.
S.Santer sakė, kad per AdSense per mėnesį ji vidutiniškai uždirba apie 3 tūkst. dolerių.
„Šis uždarbis man padėjo daugelį dalykų susitvarkyti gerokai anksčiau nei mano draugams ir išmokė valdyti savo finansus, – sakė mergina. – Čekius, kuriuos paštu gaunu iš AdSense, atsidedu mokesčiams, pensijai ir santaupoms.“
Suma, kurią influenceris uždirba iš Google AdSense programos „Youtube“ vaizdo įraše, priklauso nuo daugybės veiksnių: nuo vietos vaizdo įraše, kurioje pradeda rodyti reklamą, kas reklamuojasi ir pan. Kai kurie įgudę kūrėjai turi reklamos skelbimo strategijas, padedančias uždirbti kaip įmanoma daugiau pinigų. Uždirbama pinigų suma priklauso nuo to, kiek laiko vaizdo įrašas yra žiūrimas, vaizdo įrašo trukmės ir žiūrovų demografijos.
Kai kurie vaizdo įrašai, kuriuose keikiamasi arba juose be leidimo naudojama muzika, gali gauti įspėjimą, ir iš jų pinigų beveik neuždirbsite (arba išvis neuždirbsite).
Pasak S.Santer, paprastai į ilgesnį nei 10 minučių vaizdo įrašą ji įdeda 2–3 reklamas ir naudoja tam tikras technikas, padedančias pagerinti savo vaizdo įrašų efektyvumą.
Mergina yra augančios youtuberių, didinančių auditoriją dalijantis universitetine patirtimi – ypač įsikraustymo į bendrabutį įrašais, surenkančiais milijonus peržiūrų (o S.Santer atveju, atnešančiais ir tūkstančius dolerių), mados dalis. Margot Lee, Syracuse studentė, turinti 425 tūkst. sekėjų, savo bendrakursius moko, kaip tapti profesionaliais influenceriais.