Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 11 25

Ieškantiems dovanų – Kalėdinė mugė internete

Dažnam žmogui sugalvoti, ką padovanoti savo artimiesiems yra tikras vargas, todėl neretai žmonės idėjų ieško internete arba vaikšto po muges ir parduotuves ieškodami, už ko užklius akis.
„Loveko“ gaminiai
„Loveko“ gaminiai / Partnerio nuotr.

Alternatyva ieškantiems kalėdinių dovanų

Nuo lapkričio 3 d. prasidėjusi Kalėdinė mugė internete, gali būti puikus sprendimas vis dar nežinantiems, ką dovanoti savo artimiesiems. Mugėje jau apsilankė beveik 5000 žmonių, joje dalyvauja virš 40, įvairių kategorijų, lietuviškų prekės ženklų. Nėra jokių apribojimo lankantis mugėje, prekes apžiūrėti galima neišeinant iš savo namų – tokius mugės privalumus įvardina organizatoriai Dovilė ir Lukas.

Partnerio nuotr./„Aroma Taste“ gaminiai
Partnerio nuotr./„Aroma Taste“ gaminiai

Platus pasirinkimas

Mugėje galima rasti daugiau nei 40 lietuviškų prekės ženklų – nuo smulkių gamintojų iki jau rinkoje žinomų vardų. Nors skaičius nėra didelis lyginant su didžiosiomis mugėmis, organizatoriai džiaugiasi išlaikę kokybę neįsileisdami masinės gamybos produktų iš Kinijos, taip pat turėdami kategorijų įvairovę – mugėje galima rasti rūbų, papuošalų, aksesuarų, namų dekoro ir net maisto gamintojus. „Nuo diržų iki žaislų, nuo bumerangų iki užrašinių, nuo patalynės iki auskarų – manome, kad mugėje, kiekvienas ras kažką įdomaus sau ar savo artimiesiems“ – dalinasi organizatoriai.

Partnerio nuotr./„PK Studija“ gaminiai
Partnerio nuotr./„PK Studija“ gaminiai

Dauguma mugėje esančių prekių – rankų darbo, natūralūs ar ekologiški gaminiai. „Norėjome, kad mugėje žmonės rastų nišines prekes, lietuviškus prekės ženklus, paremtų smulkų verslą. Mums patiems labai nepatinka, kai kokioje amatų mugėje dalyvauja akivaizdžiai iš Kinijos atvežtais kičiniais produktais, kurie labai nedera prie bendro mugės vaizdo, todėl žiūrėjome, kad pas mus tokių nebūtų“.

Partnerio nuotr./„Nematomi Vandenyne“ gaminiai
Partnerio nuotr./„Nematomi Vandenyne“ gaminiai

Idėja

„Idėja sukurti tokia mugę kilo dar rugpjūčio pabaigoje. Nors tuo metu karantinas buvo pasibaigęs, tačiau daug kas prognozavo antrą viruso bangą, taigi ir antrą karantiną. Galvojome apie Kalėdas, kur ir kaip jas reiks švęsti, karantino atveju. Tuo pat metu dauguma renginių kėlėsi į virtualią erdvę, tad susimąstėm ar ir kalėdinės mugės persikels į internetą. Truputį paieškoję informacijos, pamatėme, kad niekas nieko panašaus nedaro, tad supratom atradę nišą – Kalėdinę mugę internete. Pradėjome ieškoti dalyvių, kurti svetainę ir maždaug po dviejų mėnesių startavome. Tokią mugę organizuojame pirmą kartą, esame nežinomi šioje rinkoje, todėl džiaugiamės, kad mumis pasitiki toks didelis kiekis žmonių. Daug dirbame, kad mugė būtų sėkminga ir jų nenuviltume.” – apie idėją ir jos vystymą pasakoja organizatoriai.

Naudą gauna visi – nuo pirkėjo iki dalyvio

Kaip esminius skirtumus tarp fizinių ir virtualių mugių, organizatoriai mini tai, jog pirkėjams internetinė mugė patraukli dėl savo patogumo – nereikia niekur vykti, ieškoti, kur pasistatyti automobilį ar grūstis tarp žmonių. Taip pat, nereikia stovėti eilėse ar pergyventi dėl viruso.

Partnerio nuotr./„Medvilniukas“ gaminys
Partnerio nuotr./„Medvilniukas“ gaminys

Fizinės mugės turi keletą trūkumų, kurių internetinė mugė neturi – tai geografinis ribotumas ir trumpa trukmė. Fizines muges dažniausiai aplanko tik vietiniai gyventojai, o internetinė mugė yra pasiekiama visiems, nepriklausomai nuo to, kokiame mieste ar šalyje jie gyvena. Dažniausiai fizinės mugės trunka trumpai, todėl pirkėjai ne visada spėja jose apsilankyti – kartais sutrukdo kiti reikalai, kartais nepalankūs orai – žmonės mieliau lieka namuose nei lietingą ar žvarbią dieną važiuoja į mugę. Žinoma, internetinėje mugėje daikto negalima pačiupinėti gyvai, tačiau tai vienintelis minusas, kurį kompensuoja jos privalumai.

Partnerio nuotr./„Cloud Line“ gaminiai
Partnerio nuotr./„Cloud Line“ gaminiai

Mugėje dalyvaujantys prekės ženklai: 100% be gliuteno, Acheta, Agnė Čižauskaitė, Alpacos, Amatų Laboratorija, Aroma Taste, Bumerangai.lt, Caramel Ceramics, Cloud Line, DifferentWE, Dorų rankų, Denateksa, EGO accessories, Enli5, EpoxyArtGoods, Funky Beans, GG, Gyva body tales, Ketofood.lt, KŪL by VABU, Like a Skin, Lina Vyšniauskaitė, Linoo, Loveko, Made by hand, Medvilniukas, Mėsos krautuvėlė, Miego Manija, MUNĖ Design, Patricijos mada, PK Studija, Puksis A.J. Design, Ramus Triušis, Royal Candle Jar, Sativa, Soft Affair, SPA Deko, Spalvoti kvapai, Stalo Studija, Strainus, Tiketa, Tekstilės gaminiai, TUTUspot, Urban Food, Nematomi Vandenyne, Vilko Runa, Vitaminata, ZIP.N.GO.

Partnerio nuotr./Kalėdinė mugė internete
Partnerio nuotr./Kalėdinė mugė internete

Mugės adresas: https://www.kaledinemuge2020.lt/.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų