2020 06 15

Imtis verslo paskatino meilė gyvūnams: norime, kad augintiniai gyventų komfortiškai

„Mūsų klientai yra mūsų draugai“, – sakė sausį duris atvėrusio „Kekso butiko“ įkūrėjai Simona Jašauskytė ir Modestas Kapustinskas. Jie atskleidė, kad apie nuosavą verslą niekada nesvajojo, tačiau viską pakeitė meilė gyvūnams. Kaip mėgėjiška gyvūnų priežiūra namuose tapo verslu?

Meilė gyvūnams, o jeigu tiksliau, pirmieji netikėti svečiai – špicų veislės šuniukas Keksas ir pinčerytė Braškė. Pašnekovai prisiminė, kad atostogas planuojantys pažįstami paprašė kurį laiką prižiūrėti keturkojus draugus. Taip jųdviejų namuose apsistoję šuniukai gyvenimą apvertė aukštyn kojomis: „Galima sakyti, kad tai buvo pirmieji mūsų klientai. Kadangi Keksas labai mielas ir visais rūpinasi, tai ir nusprendėme pasivadinti tokiu vardu.“

Svarbiausia – tvarumas

„Kekso butikas“ – tai jauki internetinė erdvė šunų ir kačių šeimininkams. Elektroninėje Simonos ir Modesto parduotuvėje galima įsigyti daiktų patogiam ir komfortiškam augintinių gyvenimui. Natūralios gyvūnų higienos ir grožio priemonės, minkštos pagalvėlės, rankų darbo žaisliukai ir net „zero waste“ hamakas namų karaliui – katinui. O svarbiausia, kaip sako idėjos autoriai, kad daiktai yra ne tik gražūs, bet patogūs bei tvarūs.

„Orientuojamės į Lietuvos gamintojų darbus. Nesame iš tų, kurie tik perparduoda iš užsienio atsisiųstus pigius, menkaverčius daiktus“, – paaiškino Modestas, o Simona pridūrė, kad jiems labai aktualios tvarumo ir ekologijos idėjos: „Norime, kad kiekvienas gyvūnas jaustųsi komfortiškai, o jų šeimininkai turėtų ilgaamžį daiktą. Greitai susidėvintys ir nekokybiškai daiktai mums nėra vertybė.“

Orientuojamės į Lietuvos gamintojų darbus.

Keletą mėnesių sėkmingai veikiančio „Kekso butiko“ šeimininkai pasakojo, kad pasidalijus verslo idėja iš pradžių dar tekdavo išgirsti replikų, esą gyvūnų prekių galima įsigyti kone kiekviename prekybos centre, todėl net bandyti neverta.

Anaiptol. Pašnekovai atkreipė dėmesį, kad vis daugiau žmonių atsisako vartotojiškumo ir siekia gyventi tvariai. „Kekso butiko“ pirkėjų atsiliepimai – geriausias įrodymas.

„Kekso butiko“ produktai
„Kekso butiko“ produktai

Anot Simonos, deja, nė nesusimąstydami keturkojų šeimininkai kartais renkasi pigiausias, bet menkavertes gyvūnų priežiūros priemones, o kartais gyvūno odos problemas bando spręsti naudodami žmonėms skirtus kosmetikos produktus.

Beje, kaip pastebėjo ji, nors kai kurie gaminiai pateikiami kaip natūralūs, tačiau juose aptinkama naftos produktų. Pašnekovė atskleidė, kad klientai ypač vertina lietuvių gamintojų sukurtus natūralius gaminius.

Beje, „Kekso butiko“ įkūrėjai paaiškino, kad į naujų gaminių, pavyzdžiui, žaislų ar gultų, kūrybą siekia įtraukti ir klientus, todėl labai džiaugiasi sulaukę atsiliepimų ir pastabų: „Esame atviri idėjoms.“'

Svajoja apie šunų viešbutį, kuriame grotų muzika

Ne tik meilė gyvūnams, bet ir meilė muzikai sieja „Kekso butiko“ įkūrėjus. Modestas – muzikos prodiuseris, o kai nesirūpina parduotuvėlės reikalais, Simona diriguoja sakralinės muzikos ansamblyje.

Pašnekovai sako, kad klysta tie, kurie galvoja, kad menininko siela ir verslas nesuderinami. Priešingai – gebėjimas priimti kūrybiškus sprendimus ir yra stipriausia jų pusė. Anot jų, versle kūryba užima labai svarbią vietą.

Paklausti apie ateities planus jiedu atviravo, kad idėjų netrūksta – artimiausiu metu bus pristatyti nauji gaminiai, tarp kurių ir nuolat skubantiems šunims specialiai sukurti lėto valgymo dubenėliai, nauji žaislai, keramikos dirbiniai.

Kalbant apie tolesnius planus, Simona ir Modestas svajoja ne tik prekiauti keturkojams draugams skirtais gaminiais, bet ir įkurti jaukų šunų viešbutėlį, kuriame grotų muzika. Taip, perskaitėte teisingai – muzika. Savo namuose priimdami apsistoti atostogaujančių draugų ir pažįstamų šunis jie pastebėjo, kad kai kuriems iš jų muzika labai patinka, o kitiems netgi padeda nusiraminti.

„Vieni mėgsta lounge ar chill muziką, o kiti mieliau klauso triukšmingesnės. Kartą pas mus apsistojo šunelis, vardu Džiazas, kuriam patiko džiazas“, – linksmai pasakojo Modestas.

„Kekso butiko“ įkūrėjai Simona Jašauskytė ir Modestas Kapustinskas.
„Kekso butiko“ įkūrėjai Simona Jašauskytė ir Modestas Kapustinskas.

Daug ką daro patys

Verslą neseniai pradėję pašnekovai sako, kad labiausiai šioje srityje praverčia universalumas, o kalbant paprastai – gebėjimas greitai mokytis, atlikti kelis darbus. Jiedu savo rankomis kuria interneto svetainę, dizainą, produktų nuotraukas, kūrybingus aprašymus ir naujų produktų idėjas. Tiesa, tik gamybą Simona ir Modestas patiki profesionalams – kosmetikos gamintojams, keramikams, siuvėjams ir panašiai.

„Norime, kad kiekviena jūsų augintinio gyvenimo akimirka būtų nugyventa kokybiškai“, – kalbėjo Simona.

Kaip mėgėjiška gyvūnų priežiūra namuose tapo verslu? Pasak pašnekovų, įgyvendinti „Kekso butiko“ idėją padėjo netikėtai gautas pasiūlymas prisijungti prie verslumą skatinančio projekto, įgyvendinto Europos socialinio fondo lėšomis.

„Dalyvauti projekte man pasiūlė senas pažįstamas, su kuriuo kažkada buvome įkūrę roko grupę. Tai jis ir papasakojo apie projektą, o kaip tik tuo metu buvome ką tik pradėję savo verslą. Surizikavome ir gavome neįkainojamą patirtį“, – kalbėjo Modestas.

Anot Simonos, sprendimas pasiteisino, o mokymuose įgytas žinias pavyko iškart pritaikyti praktikoje.

VIDEO: Butikas keturkojams draugams – išsipildžiusi Simonos ir Modesto svajonė
J. Kamenskas/„Kekso butiko“ produktai
J. Kamenskas/„Kekso butiko“ produktai

Simonos Jašauskytės ir Modesto Kapustinsko pasidalinta istorija yra pirmoji iš straipsnių „Žingsniai 2020“ sėkmės istorijų. Visus šių ir ankstesnių metų pasakojimus rasite – čia.


„Kekso butikas“ įkūrėjai dalyvavo ESF projekte „Aleksoto bendruomenės gyventojų konsultavimas ir mokymas ugdant jų verslumo kompetencijas ir suteikiant pagalbą verslo pradžiai (Idea LAB)“ . Projektą įgyvendino VšĮ „Psichologinių idėjų namai“​.​​​​​​


Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis