Ironiška ir originali kampanija
„Keletą metų iš eilės pastebime, kad Kalėdinė karštligė prasideda dar nespėjus nukristi rudeniniams lapams. Sulaukus švenčių, žmonės jau būna pavargę, pikti. Tad tiek mūsų prekės ženklas apskritai, tiek ši Kalėdinė kampanija yra apie ramų švenčių laukimą ir dovanų rinkimą be streso“ , – kampanijos idėją komentavo rinkodaros vadovė Santana Markūnaitė.
Į Kalėdinį bumą „Laisvalaikio dovanos“ žvelgia ironiškai. Apsilankius parduotuvės internetiniame puslapyje lankytojus pasitinka atostogaujantis Kalėdų senelis, kviečiantis nepatirti įtampos dabar ir dovanų ieškoti gruodį. Šia žinute dalinamasi ir socialiniuose tinkluose. Vizualiniam idėjos išpildymui pasitelkiami „Laisvalaikio dovanų“ skiriamuoju ženklu tapę raudonai rausvi dryžiai.
„Daugiau nei metus naudojami dryžiai tapo neatsiejama identiteto dalis. Mūsų įvaizdis – ryškus, atkreipiantis dėmesį ir itin tinkamas šventiniam laikotarpiui. Tad visiškai nestebina, kad kartais įkvepiame ir konkurentus“ , – juokavo S. Markūnaitė.
Kalėdos – be streso
„Laisvalaikio dovanos“ ne tik šmaikščiai žvelgia į Kalėdų šventimą lapkritį, bet ir kviečia šį laikotarpį skirti laikui sau ir artimiems žmonėms.
„Puolę į paniką, žmonės linkę išleisti dideles sumas dovanoms, kurios vėliau dulka lentynose arba taip ir lieka nepadovanotos. Mes siūlome nesijaudinti ir dovanoti įspūdžius bei prisiminimus“ , – komentavo dovanų ekspertė Roneta Skurdauskaitė.
Nuo skrydžių oro balionu ir šuolių parašiutu iki išskirtinių vakarienių ar masažų – „Laisvalaikio dovanos“ siūlo dovanas kiekvienam žmonių tipui. Dovanoti dar paprasčiau, nes kiekviena dovana gali būti supakuota į šventėms tinkamą, stilingą dovanų maišelį, dėžutę ar vokelį.
„Atsižvelgiame į klientų poreikius, todėl mūsų pasiūlymus nuo šiol galima įsigyti ne tik internetu, firminėse parduotuvėse, bet ir „Rimi“ prekybos centruose, kur visą lapkričio mėnesį taikome 20 % nuolaidą visai mūsų produkcijai“ , – naujienomis dalijosi S. Markūnaitė.
„Laisvalaikio dovanos“ gali pasidžiaugti dar vienu išskirtinumu – tai vienintelė įspūdžio dovanų parduotuvė Lietuvos rinkoje, taikanti net 3 metų galiojimą, tad klientai gali būti užtikrinti, kad dovanos gavėjas spės pasinaudoti kalėdine dovana. Pamiršus pasirūpinti dovana iš anksto, taip pat galima likti ramiam – „Laisvalaikio dovanos“ e-dovana elektroniniuose paštuose atsiduria akimirksniu!