Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2014 07 26

Išradinga mergina sugalvojo būdą, kaip asmenukes paversti meno kūriniais

Asmenukių mada ne tik kad neslopsta, o dargi liepsnoja visu pajėgumu. Kaipgi įsiamžinti, kad būtum pastebėtas? Vien tik žavios išvaizdos jau nebepakanka.
Asmenukė
Asmenukė / Fotolia nuotr.
Temos: 2 Menas Veidrodis

Štai Helene Meldahl (kitaip @mirrorsme) asmenukės galėtų būtų pavadintos pačiomis geriausios visame pasaulyje: jokių papūstų lūpų, tonos makiažo ar gundančios pozos, pasidabinus mažute suknele. 

Kai ši jaunutė 26-erių menininkė iš Norvegijos įkelia naują nuotrauką, suūžia visi jos gerbėjai. O kaipgi kitaip – kiekviename jos darbe sužiba kalnas spalvų bei vis kitokių idėjų. Ant veidrožio piešianti mergina nė nemąstė, kad jos asmenukės gali taip išpopuliarėti. 

„Iš pradžių aš tiesiog palikdavau piešinėlį ant veidrodžio savo kambario draugei, tačiau vieną kartą nusifotografavau, o dabar tai tapo kone kasdieniu įpročiu“, – pasakoja H. Meldahl. 

Ji pasakoja užtrunkanti vos 20–30 minučių, kad sukurtų stebuklingą veidrodžio karalystę – nuo širdelių jūros iki drugelio sparnų ar iš butelio lendančio džino... Be to, atkreipkite dėmesį – merginos telefonas įkomponuojamas taip, kad jo piešinyje dažniausiai nė nesimato. 

Piešinio idėja dažniausiai jau gimsta merginos galvoje, o vėliau ją belieka perkelti ant veidrodžio. Ji piešia akriliniais ar skystos kreidos žymekliais, kuriuos galėtų lengvai nuplauti – juk vaizduotės menininkei tikrai nestinga.  

„Kai kurie žmonės rašo dienoraščius, kiti žaidžia tenisą, o aš – piešiu ant veidrodžių,“ – teigia H. Meldahl. 

Siūlome ir jums įvertinti menininkės sugebėjimus. Daugiau nuotraukų rasite štai čia. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos