Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 08 14

Japonai sukūrė neįtikėtinai realistiškas sekso lėles

Japonų kompanija „Orient Industry“ sukūrė tokią realistišką sekso lėlę, kad daugelis nusipirkę ir pasiguldę ją savo lovoje netgi pamiršta, kad iš tiesų miega ne su žmogumi.
Sekso lėlė
Sekso lėlė / Kadras iš vaizdo įšrašo
Temos: 2 Seksas Japonija

Naujausiomis technologijomis sukurta lėlė yra pagaminta iš aukščiausios kokybės silikono ir turi nepaprastai realistiškai atrodančias akis, todėl nenuostabu, kad šio sekso žaisliuko kaina siekia 1,5 tūkst. JAV dolerių.

Lėlėms netgi sukurta drabužių linija, o jų figūros formas galima visapusiškai reguliuoti, jei pavyzdžiui, norite, kad lėlė turėtų didesnę krūtinę ar kitokią plaukų spalvą. Užsisakant šią lėlė galima rinktis net iš 10 veido pavyzdžių ir iš 35 šukuosenų variantų.

Šios lėlės nėra pripučiamos, tad spintoje, kažin ar pavyks ją paslėpti, tačiau sekso lėlių gamintojai tikina, kad jas įsigijus draugauti su realiomis merginomis jau ir nenorėsite. Klausiate, kodėl? „Orient Industry“ tikina, kad lėlės yra pakankamai panašios į tikrą žmogų, tačiau jos, ačiū Dievui, dar nemoka kalbėti, todėl neteks kęsti skundų ar nuolatinių atsikalbinėjimų nuo sekso. O ir pakelti lėles bus daug lengviau, mat sveria jos tik 25 kilogramus.

 „Orient Industry“ iš silikono sukurtos lėlės yra nepaprastai lanksčios, tad su jomis galima atlikti išties nemažai sekso pozų. Vis dėlto gamintojai tikina, kad jau dabar sulaukia klientų, kurie lėlės naudoja ne tik seksui, bet ir kaip pakaitalą tikroms merginoms.

Siūlome vaizdo įraše pasižiūrėti, kaip atrodo šios lėlės:

VIDEO: Japonų sekso lėlės

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?