Tokiu metu, kai pasaulyje vėl daugėja susiskaldymo ir konfrontacijos, prieš porą dieną pasirodžiusi Danijos televizijos kanalo TV2 reklama suskamba lyg pozityvumo blyksnis.
Reklamoje „Visa, kas mus sieja“ („All That We Share“) raginama neskirstyti žmonių į kategorijas, nes jos labai lengvai ištirpsta, užtenka pakeisti požiūrio kampą, o dar tiksliau – žvelgti į kiekvieną žmogų, kaip unikalią asmenybę, o ne „kategorijos atstovą“.
Kelių minučių trukmės vaizdo klipas prasideda belangės patalpos vaizdu, ant kurios grindų nubrėžti griežti stačiakampiai – nedideliais būreliais į juos žengia grupės žmonių: tie, „kas uždirba daug“, ir tie, „kurie vos suduria galą su galu“, tokie, „kurie kelia pasitikėjimą“, ir žmonės, „kurių verčiau vengiame“, „tikri danai“ ir „neseniai čia atvykę“.
Tačiau visai netrukus vyriškas balsas ima užduoti klausimus, kurie skatina žengti į priekį tuos, „kurie buvo klasės juokdariai“, tuos, „kurie yra beprotiškai įsimylėję“, tuos iš čia esančių, „kurie šiuo metu jaučiasi vieniši“, arba tuos, „kurie mėgsta šokti“.
Labai greitai žmones įkalinantys stačiakampiai ima tuštėti, pasirodo, mes galime turėti labai daug bendra su tais, kuriuos priskyrėme visai kitai kategorijai, nei esame patys!
Pasižiūrėkite šį puikų vaizdo kūrinį ir pabandykite nebeskirstyti žmonių į „dėžutes“. Nes ir jūs patys, vargu ar norėtumėte būti uždaryti į „dėžutę“.