2020 08 17

Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose

Jurgita ir Tomas Alijošiai gyvena miško pašonėje, mėgaujasi ryto rūku, kylančiu didelėje laukinėje pievoje, dievina miško vaizdą pro miegamojo langą. Jų miegamasis paprastas, neperkrautas daiktais: tik lova, staliukai prie jos ir tuo metu skaitomos knygos.
Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose
Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose / Partnerio nuotr.

Jurgita – didelė meno ir dizaino entuziastė, mėgstanti skandinaviško stiliaus daiktus, indus, baldus. Ne išimtis ir namų tekstilės gaminiai. Kartu su Tomu dešimtmetį dirbę namų apyvokos daiktų mažmeninės prekybos srityje, turėdami patirties ir žinių, pastebėjo, kad kokybiškos patalynės nusipirkti internetu toli gražu nėra paprasta.

Pamatę nišą savo verslui, jie nusprendė ja pasinaudoti: pradėjo siūti patalynės komplektus ir sukūrė „Bedroommood“ prekės ženklą, skirtą vartotojui, kuris nori patogiai ir lengvai nusipirkti nepriekaištingos patalynės internetu.

Partnerio nuotr./Jurgita ir Tomas Alijošiai
Partnerio nuotr./Jurgita ir Tomas Alijošiai

Kaip ir daugelis sėkmingų verslų, „Bedroommood“ kilo iš asmeninių poreikių. Jurgitai reikėjo kokybiškos patalynės, kuri būtų:

  1. Iš 100% tikros egiptietiškos medvilnės, o ne prastos kokybės falsifikato.

  2. Saugi liestis prie odos, turėtų OEKO-TEX sertifikatą, kuris reiškia, kad audinys patikrintas dėl kenksmingų medžiagų ir sertifikuotas kaip atitinkantis griežtus visuotinius saugos kriterijus.

  3. Pralaidi orui ir vandeniui – juk per naktį mes išgariname apie litrą vandens!

  4. Ilgaamžė, kad nereiktų išmesti po dvylikos mėnesių.

  5. Ramių, neerzinančių, paprastų žemės spalvų.

  6. Nepretenzinga, nereikalaujanti lyginimo.

  7. Ne itin brangi, tačiau kad jos kaina atitiktų kokybę.

Ilgai ieškoję, išbandę daug gamintojų ir daug audinių tiekėjų, šeima surado tinkamą audinį, kuris atitiko visus lūkesčius. Pasak jų, medžiaga ir yra pagrindinė priežastis, dėl kurios patalynę išbandę klientai grįžta vėl ir vėl. Suradus pagrindinį kokybiškos patalynės elementą – nepriekaištingą medžiagą – 2017 m. gimė „Bedroommood“ prekinis ženklas, kuris yra skirtas miegamojo kambario ir miego komfortui.

Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose
Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose

„Bedroommood“ audiniai atkeliauja iš Portugalijos, patalynė siuvama profesionalioje siuvykloje Kaune, kur dirba patyrusios siuvėjos, puikiai išmanančios visas siuvimo subtilybes. Pakuotėje nėra jokio plastiko, tad gavus siuntinį, pusė konteinerio neužsipildys šiukšlėmis. Kiekvienas užsakymas surenkamas ir kruopščiai supakuojamas klientams į medžiaginį maišą, pasiūtą iš nuo audinių likusių atraižų.

Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose
Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose

Tvarumą Jurgita ir Tomas supranta kaip natūralų elgesį. Viskas, ką jie gamina, puikiai perkeliama į kitą sezoną, patalynės kolekcijos yra ilgaamžės, spalvos tinkamos visiems metų laikams. Gaminių kokybė yra tikrai aukšta, o tai reiškia, kad jie tarnaus ilgai. Jurgita ir Tomas stengiasi sukurti nesenstančius dalykus. Jie neabejoja, kad, pavyzdžiui, žydros spalvos patalynės komplektas yra toks gražus ir universalus, kad niekada nepabos ir liks ilgam tiek „Bedroommood“ patalynės kolekcijoje, tiek jų pačių namuose. Visos spalvos, kurias rasite kolekcijoje, į ją įtraukiamos tik gerai įvertinus universalumą bei ilgaamžiškumą – tad nors pasiūla pamažu pildosi, tokių dalykų kaip „sezono kolekcijos“ čia nėra.

Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose
Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose

Teigdami pirmenybę tvarumui, Jurgita ir Tomas iš gamybos grandinės pašalino ir vienkartinį plastiką. Porai tai nepaprastai svarbu ir jie neabejoja, kad šie maži žingsneliai didesnio tvarumo link suteikia prabangos „Bedroommood“ patalynei ir padaro ją artimą kiekvieniems namams.

Jurgita ir Tomas tiki, kad kokybiškas miegas yra kiekvieno žmogaus pasirinkimas. Juk, kaip bepažiūrėsi, nuo miego kokybės priklauso mūsų sveikata, elgesys ir savijauta. Alijošiai įsitikinę, kad nuo gero miego, priklauso ir mūsų šalies ateitis, tai galima pagrįsti ir moksliškai.

Džiugu, kad vis dažniau žmonės susimąsto apie miego kokybės svarbą, o įvertinę, kad, lovoje praleisdami bene trečdalį savo gyvenimo, nori rinktis tik kokybišką patalynę. Juk tai – kaip drabužis, mūsų kūną apglėbiantis 8 valandas per parą.

Partnerio nuotr./Jurgita ir Tomas Alijošiai
Partnerio nuotr./Jurgita ir Tomas Alijošiai

Kalbant apie namų tekstilės verslą, pora sako, kad tai nėra labai lengva sritis, iš kurios turtus galima susikrauti greitai ir paprastai. Viskas vyksta pamažu. „Bedroommood“ patalynės gamintojai siekia, kad patalynę išmėgintų kuo daugiau klientų. Jie dažnai lieka maloniai nustebinti ir, žinoma, patenkinti, todėl rekomenduoja savo artimiesiems, perka po keletą kartų. Jurgitos manymu, aplink „Bedroommood“ jau susikūrė šauni fanų grupė.

Kalbant apie tai, kad Jurgita ir Tomas kartu ir darbe, ir namuose, pora sako, jog jaučiasi labai laimingi, galėdami kartu sukurti nuostabų produktą. Darbe jie turi atskiras pareigas ir atsakomybes. Jurgita vadovauja kūrybos procesams, artimai bendradarbiauja su architektais, rūpinasi produktų vystymu ir audinių kokybe, rinkodara ir žinomumo didinimu. Tuo tarpu Tomas prižiūri finansus ir gamybą, rūpinasi IT sprendimais, nuolat ieško naujų potencialių prekybos kanalų.

Tačiau didžiausias privalumas dirbant kartu yra matyti „Bedroommood“ viziją, siekti tikslų. Abiems aistringai panirus į „Bedroommood“ reikalus, viskas yra daug įdomiau, niekas neatrodo neįmanoma.

Žinoma, būna visko. Tačiau pora sako, kad kiekvienas naujas užsakymas juos nuoširdžiai pradžiugina ir priverčia pamiršti visus sunkumus. Kiekvieną mėnesį pradėdami su naujais tikslais, užvis labiau jie vis dėlto džiaugiasi sukurta bendruomene: nuolatinis jos palaikymas ir teigiami atsiliepimai skatina judėti pirmyn ir neprarasti pasitikėjimo savimi.

Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose
Partnerio nuotr./Jurgita Alijošienė: skaniausias miegas tik „Bedroommood“ pataluose

„Bedroommood“ drąsiai siūlo pamiegoti jų sukurtuose pataluose ir, nepatikus, grąžinti net panaudojus. Tam suteikiama net 30 dienų nemokama grąžinimo garantija. Jurgita ir Tomas asmeniškai prisiima atsakomybę už patalų kokybę, todėl yra 100% įsitikinę, kad, užsisakę patalus, jais tikrai džiaugsitės. Visgi jei nutiktų kitaip, galėsite nieko neklausinėjami juos grąžinti ir atgauti visus pinigus.

Kad nepaskęstų darbuose, pora ruošiasi į ilgus dviračių žygius, kasdien pasiima vaikus iš mokyklos, po kurios visi kartu pietauja. Nors verslas ir reikalauja nepaprastai daug laiko ir pastangų, bendri pietūs ir vakarienės, dažniausiai gaminami Tomo, yra neatsiejamas Alijošių šeimos ritualas. Pasak moters, svarbiausia, kad abu partneriai labai to norėtų ir būtų tolygiai įsitraukę – tik taip viskas gali vykti sklandžiai ir teikti džiaugsmą.

Partnerio nuotr./Jurgita ir Tomas Alijošiai
Partnerio nuotr./Jurgita ir Tomas Alijošiai

Paprašius apibendrinti savo šeimos ir „Bedroommood“ kelionę, Jurgita sako galinti išskirti tris pagrindines pamokas, kurias išmoko per pastaruosius kelerius metus. Visų pirma, nepaprastai svarbi yra aiški komunikacija bei rolių pasiskirstymas tiek darbe, tiek šeimoje. Ne mažiau reikalingas ir abiejų partnerių susitarimas dėl bendrų prioritetų bei praktiško jų įgyvendinimo. Alijošių atveju pirmiausia visada yra šeima, ir, išskyrus kelis pavienius atvejus, ši taisyklė yra nelaužoma. Pabaigai, būtinas poros tarpusavio pasitikėjimas, nes mikrovaldymas gali tapti itin žalingu įpročiu.

Daugiau apie „Bedroommood“ patalynę, audinių pasirinkimą bei esminius satino ir perkelio skirtumus bei panašumus rasite Jurgitos vaizdo pasakojime apačioje.

VIDEO: Kuo skiriasi satino ir perkelio patalynės audiniai?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis