Pandemija smarkiai smogė fizinėms mažmeninės prekybos įstaigoms – jų pajamos ženkliai sumažėjo. Tačiau keturi mano kalbinti ekspertai mano, kad šie pražūtingi metai paskatino parduotuves pašalinti nemaloniausius apsipirkimo aspektus, pavyzdžiui, laukimą eilėje, kad papildytumėte būtiniausias atsargas.
Kai fizinės parduotuvės pagaliau vėl atvers duris, gudriausios ir moderniausios iš jų daugiausia dėmesio skirs patraukliesiems, maloniesiems apsipirkimo elementams, tarkime, naujų įdomių produktų atradimui ir parduotuvėse siūlomoms pramogoms. Jei jau įsivaizduojate naujų sūrių degustaciją tuo pat metu mėgaujantis styginių kvarteto pasirodymu, supratote, apie ką kalbame.
Idėja parduotuves paversti atradimų ir pramogų vieta nėra nauja. Šiais laikais, elektroninei prekybai vis labiau populiarėjant, vartotojai beveik viską gali nusipirkti internetu. Fizinės parduotuvės, kurios nesiūlė smagios ar naujoviškos patirties, tikriausiai buvo pakeliui į istorijos šiukšliadėžę dar prieš pasaulį užklumpant COVID-19. Iš dalies todėl kai kuriose šalyse prekybos centrai jau buvo ėmę merdėti kaip ir universalinėmis parduotuvės, tokios kaip „Lord & Taylor“.