2020 12 26

Kanibalai serijiniai žudikai – kodėl kitą žmogų jie mato kaip savo vakarienę

Kanibalizmas pasaulinių karų metu buvo beveik įprastas reiškinys, kai negaudami maisto žmonės žudė kitus ar net valgydavo mirusiųjų palaikus. Deja, žmogžudžių, kurių tikslas ne tik pribaigti, bet ir suvalgyti kitą žmogų, pasitaiko ir moderniais laikais. Gerėjant ekonomikai ir gyvenimo sąlygoms visame pasaulyje tokių serijinių žudikų sumažėjo, tačiau anksčiau būta žmonių, dešimtmečius besislapsčiusių nuo teisėsaugos ir ieškančių progų patenkinti savo nesuvaldomą potraukį.
Asociatyvi iliustracija
Asociatyvi iliustracija / VSAT archyvo nuotr.

Joachimas Krollas (Ruhro kanibalas)

Vokiečių serijinis žudikas, nekrofilas, vaikų tvirkintojas ir kanibalas Joachimas Krollas maždaug du dešimtmečius kėlė šiurpą visoje šalyje. Nors J.Krollas nėra itin garsus serijinis žudikas, iš kitų jį išskiria ypatingas pomėgis žmogienai. Skirtingai nuo kitų kanibalais pramintų žudikų, šis paragavo beveik visų savo aukų, kurių žinoma mažiausiai 14, tačiau manoma, kad išprievartautų jo aukų buvo kur kas daugiau.

Kanibalas ilgai buvo nesugautas todėl, kad policija ieškojo aukšto intelekto ir labai protingo žudiko, oJ.Krollo IQ buvo itin žemas. Jo nusikaltimai atlikti taip keistai ir ekscentriškai, kad policijai nė nekilo mintis įtraukti jį į įtariamųjų sąrašą.

Žudiką ir išdavė jo paties kvailumas. Kaimynui pasiteiravus, ar šis nežinantis, kuo užsikimšo namų vamzdynas, J.Krollas atsakė trumpai: „Viduriais.“

Policijai patikrinus, paaiškėjo, kad ne tik vamzdyną kanibalas buvo užkimšęs savo paskutinės ir jauniausios aukos, 4-erių mergaitės, žarnomis. Jiems užsukus pasikalbėti, žudikas kaip tik virė sriubą su vaiko ranka. Mergaitė buvo rasta išmėsinėta, dalis jos kūno supjaustyta porcijomis ir padėta į šaldytuvą vėlesniam vartojimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne