2020 03 23

Karantinas neleis augintiniui likti alkanam: būtiniausios prekės pasieks neišėjus iš namų

Karantino laikotarpis pametėjo daug išbandymų ir apribojimų, tačiau jei kas juo ir gali džiaugtis, tai, greičiausiai – mūsų augintiniai. Namuose ištisas dienas leidžiantys šeimininkai mylimiems keturkojams negaili dėmesio: pasivaikščiojimai lauke tapo ilgesni, paglostymai ir žaidimai – dažnesni, o dar ir įvairių skanėstų pasirinkimas gausesnis. Tačiau ką daryti, jei pašaras spintelėje eina į pabaigą, o kraiko liko vos kelioms dienoms, o ir žaislo norisi naujo?
„PetCity“ parduotuvėje
„PetCity“ parduotuvėje / „PetCity“ nuotr.

Į pagalbą skuba „PetCity“ – visas augintiniams reikalingas prekes galima užsisakyti neišėjus iš namų, elektroninėje parduotuvėje.

„PetCity“ veikla paskelbus karantiną

„PetCity“ prekybą elektroninėje erdvėje pradėjome lapkritį, tad džiaugiamės, kad šiuo, visame pasaulyje itin sudėtingu momentu, El. parduotuvė veikia pilnu pajėgumu, o mes galime aprūpinti klientus ne tik būtinomis, bet ir jų pamėgtomis, kokybiškomis ir visame pasaulyje gyvūnų mylėtojų vertinamomis prekėmis, jiems nekeliant kojos iš namų ir taip saugant klientų, darbuotojų ir aplinkinių sveikatą“ – 15min sako „PetCity“ verslo plėtros ir marketingo vadovas Vilius Dovydauskas.

Dar kovo 16 dieną Lietuvoje paskelbus karantiną atsirado tam tikrų apribojimų, todėl „PetCity“ gyvūnų kirpyklos, viešbučio ir kai kurių parduotuvių veiklą teko laikinai pristabdyti. Tiesa, prekybos centuose „Nordika“ ir „Domus Pro“ įsikūrusios didžiausios „PetCity“ parduotuvės ir veterinarijos klinikos“ toliau veikia, laikantis visų Vyriausybės skelbiamų saugumo reikalavimų.

„PetCity“ veterinarijos klinikose šiuo metu koncentruojamės užtikrinant būtinąją ir intensyvios priežiūros reikalaujančią pagalbą augintiniams“ – pasakojo V.Dovydauskas.

„PetCity“ nuotr./„PetCity“ parduotuvėje
„PetCity“ nuotr./„PetCity“ parduotuvėje

Pirkimo tendencijos primenančios Kalėdinį laikotarpį

„Likus kelioms dienoms iki paskelbiant karantiną fizinėse parduotuvėse klientų srautai priminė Kalėdinį periodą, augintinių šeimininkai nelaukė ir iš anksto pasirūpino būtiniausiomis prekėmis savo augintiniui – maistu, skanėstais, žaislais.

Šių prekių klientai pirko kardinaliai daugiau nei įprasta. Ženkliai išaugo ir elektroninės parduotuvės aktyvumas – žmonės perka ilgai negendančius produktus, konservus, kraiką. Džiaugiamės, kad klientai labai atsakingai vertina susidariusią situaciją ir įvertina visus galimus scenarijus, nepamirštant ir savo ištikimiausių draugų – augintinių“, – sakė „PetCity“ parduotuvės „Domus Pro“ centro vadovė Olgita Saveljeva-Jasutė.

„PetCity“ nuotr./„PetCity“ parduotuvėje
„PetCity“ nuotr./„PetCity“ parduotuvėje

Pirkti internetu – patogiau

„Išaugus klientų srautams „PetCity“ elektroninėje parduotuvėje, užsakytų prekių prisatymas gali užtrukti iki trijų darbo dienų. Visgi dedame visas pastangas, kad siuntos klientus pasiektų kuo anksčiau. Prekes ir toliau pristatome klientui patogiu pristatymo būdu.

Tiesa, kaip ir daugelis siuntų pristatymo įmonių, taip ir mūsų partneriai, siuntas į namus šiuo metu pristato bekontakčiu būdu – perdavimo procesas privalo būti atliekamas lauke, jeigu asmuo gyvena privačiame name, arba laiptinėje, jeigu asmuo gyvena daugiabutyje.

Prekes bekontakčiu būdu klientai taip pat gali atsiimti ir didžiausiame „PetCity“ centre, įsikūrusiame prekybos parke „DomusPro“, tačiau visiems savo klientams rekomenduojame maksimaliai vengti artimo kontakto ir įsigytas prekes atsiimti siuntų paskirstymo terminaluose.“ – komentavo marketingo specialistė Viltė Kunevičiūtė.

Pasak jos, prekės krepšelio sumai siekiant 15 eurų prekės į paštomatus bus pristatytos nemokamai, užsakius daugiau nei už 50 eurų jas nemokamai nurodytu adresu pristatys kurjeris.

„Pristatymus vykdome pristatome visoje Lietuvoje. Užsienyje gyvenantys lietuviai taip pat gali gauti norimas prekes, tik čia jau taikomi siuntoms į užsienio šalis taikomi įkainiai ir dėl sienų kontrolės siunta gali pasiekti gerokai vėliau“, – sakė V.Kunevičiūtė.

Tenka kovoti su koronaviruso mitais

Ir nors klinikose karantino metu šiuo metu nėra teikiamos nebūtinosios sveikatos procedūros ar planinės operacijos, tačiau prireikus skubios ar intensyvios priežiūros reikalaujančios pagalbos, „PetCity“ veterinarijos gydytojai yra pasirengę nedelsiant padėti sergantiems augintiniems.

Būtent atsiradus ekstremaliai situacijai, klinikų gydytojams tenka kovoti ir su sparčiai plintančiu mitu apie augintinių galimybes užsikrėsti COVID-19 virusu.

„PetCity“ nuotr./„PetCity“ klinika
„PetCity“ nuotr./„PetCity“ klinika

„Visame pasaulyje plintant koronavirusui, vis daugiau žmonių išsižada ir apleidžia savo augintinius baimindamiesi, kad šie perneš COVID-19 virusą. Pasaulio Sveikatos Organizacija skelbia, kad nėra jokių patvirtintų atvejų, kad naminis gyvūnas, šuo, katė, graužikas ar paukštis, galėtų perduoti šį virusą žmonėms. Šis virusas nuo augintinio žmogui ir nuo žmogaus augintiniui nėra perduodamas“, – ramina „PetCity“ klinikos veterinarijos gydytojas-kardiologas Laimutis Paulauskas.

„PetCity“ nuotr./„PetCity“ klinika
„PetCity“ nuotr./„PetCity“ klinika

Karantinas priverčia keisti pirkimo tendencijas

„PetCity“ teigimu, tokioje ekstremalioje situacijoje kaip karantinas, svarbu apsaugoti bei pasirūpinti ne tik savimi, bet ir savo augintiniu, o tą galima padaryti nuotoliniu būdu. Labiausiai džiugina, kad susidariusi padėtis, paskatino ir senyvo amžiaus klientus persikelti į elektroninę prekybos erdvę.

„Prieš keletą dienų turėjome atvejį, kai telefonu ir laiškais apmokėme senyvo amžiaus klientę at likti savo pirmąjį pirkimą elektroninėje parduotuvėje. Tokios patirtys išties džiugina ir nuramina, kad visuomenė labai atsakingai vertina situaciją ir netgi yra pasirengusi kardinaliai keisti savo pirkimo įpročius vien tam, kad tinkamai pasirūpintų savo ištikimiausiais draugais – augintiniais“, – kalbėjo V.Kunevičiūtė.

„PetCity“ primena, kad atsiskaitymai klinikose ir parduotuvėse šiuo metu vykdomi tik bankine kortele arba telefonu. Tuo tarpu elektroninėje parduotuvėje už įsigytas prekes iškart yra atsiskaitoma internetu, todėl atsiimant prekes joks papildomas piniginis kontaktas nėra reikalingas.

„PetCity“ nuotr./„PetCity“ parduotuvėje
„PetCity“ nuotr./„PetCity“ parduotuvėje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis