2021 05 07

„Laufen“ ir „Kartell“ bendradarbiavimo rezultatas – tokios vonios kambario fotosesijos jūs dar nematėte

Praėję metai retam iš mūsų buvo kupini pozityvių įspūdžių. Todėl taip ilgimės (ir vis dar nesulaukiame) pavasario, renginių bei spalvų. Gal dar – ko nors, kas maloniai nustebintų negatyvių naujienų sraute. Šveicarų vonios įrangos gamintoja „Laufen“ dar 2013-aisiais sudrebino dizaino pasaulį paskelbę apie bendrą kolekciją su Italijos dizaino bendrove „Kartell“ bei dizaineriais „Palomba Serafini Associati“.
KARTELL BY LAUFEN
KARTELL BY LAUFEN / Hugo Comte nuotr.

Šiemet kompanijos, siekdamos išsklaidyti praėjusių metų slogutį, į kolekciją įtraukė šiuolaikiškas ir įkvepiančias vonios baldų bei maišytuvų spalvas. Be to, atnaujintą kolekciją pakviesti įamžinti du visiškai skirtingą požiūrį ir stilių turintys fotografai. Ir kas išėjo?

Objektyvo virtuozai atskleidė skirtingą kolekcijos charakterį: produktų fotografas Oliveris Hebigas savo fotosesijoje akcentavo naujus gaminius, jų apšvietimą ir šešėlius, kurdamas kinematografiškas scenas, į kurias, atrodo, tuoj turėtų įžengti pagrindiniai herojai.

Tuo metu mados fotografas Hugo Comte atnaujintos kolekcijos pristatymą perdavė į jaunų modelių rankas. Vienur jie prabangiais veidrodžiais dangstosi tarsi skydais, kitur – ramiai sau flirtuoja po pažastimi pasigriebę masyvų praustuvą, ar, priglaudę jį prie ausies, galbūt tikisi išgirsti ošiantį Šveicarijos alpių vėją. Kartais reikia geriau įsižiūrėti, kad suprastum, kokią paskirtį vonios kambaryje turi daiktas, ant kurio modeliai klūpi ar laiko jį iškėlę.

Hugo Comte nuotr./KARTELL BY LAUFEN
Hugo Comte nuotr./KARTELL BY LAUFEN

Kolekcijoje – spalvingo nerūpestingumo ir kokybiškos klasikos dermė

Iš tiesų toks skirtingas dviejų fotografų požiūris kaip niekad taikliai pabrėžia ir pačios kolekcijos funkcionalumą bei pritaikymo galimybes. Ši kolekcija leidžia įvairiai derinti keraminės įrangos, vonios baldų ir maišytuvų atspalvius, žybtelėti gaiviu ryškumu minimalistinėje ir klasikinėje vonios aplinkoje.

Panaudoję „Kartell by Laufen“ kolekcijos gaminius, galite susikurti klasikinį, minimalistinį vonios stilių. Tačiau viena kita permatoma ryški lentyna ar auksu žaižaruojantis veidrodis (pavadintas, beje „All Saints“, liet. – „Visi šventieji“ ) – ir vonia įgauna valiūkiškesnę nuotaiką.

„Laufen“ keramikos spalvų paletę papildė matinės juodos ir antracito pilkumo spalvos. Maišytuvų – titano juodumo, o netrukus atsiras ir aukso, bei rožinio aukso spalvos. Na, o garstyčių geltona, ochros ir pilkšvai melsvos spalvos yra naujieji vonios baldų atspalviai. Kolekcijoje yra praustuvai, vonios, bidė ir unitazai – visi pagrindiniai vonios kambario elementai. Vonios baldai: permatomos lentynos suteikia erdvei lengvumo, be to, lengvas plastikas netikėtai „suskamba“ harmonijoje su solidžia ir vonios kambariui įprasta keramika. Juk žinome auksinę taisyklę – priešingybės traukia.

Oliver Helbig nuotr./KARTELL BY LAUFEN
Oliver Helbig nuotr./KARTELL BY LAUFEN

Emocionalaus dizaino ir ištobulintų naujų technologijų derinys

Beje, galbūt reikėtų prisiminti, kaip 2013-aisiais viena kitą pritraukė dvi didžiulę patirtį dizaino srityje turėjusios kompanijos? „Kartell“ – tai italų dizaino kompanija, jau daugiau nei pusę amžiaus gaminanti industrinio stiliaus interjero detales, išsiskirianti originaliu medžiagų panaudojimu, inovacijomis, netradicine apdaila.

„Laufen“ – šiandien jau daugiau nei šimtmetį veikianti kompanija, ilgus metus atidavusi vonios keramikos tobulinimui. Kuo ji galėjo sužavėti „Kartell“? Žinoma, inovacijomis! „SaphirKeramik“ technologija, kurios metu į gamyba įtrauktas dirbtinis mineralas korundas leidžia keramiką sukurti lengvą, vos 3-4 milimetrų storio, grakštesnę, aiškesnių linijų.

Nors korundas greičiausiai jums nėra girdėtas, itin žinomos ir vertinamos jo atmainos – safyrai ir rubinai – todėl ir technologija pavadinta „SaphirKeramik“ pavadinimu. Nepaisant plonumo, keramika išlieka tiek pat atspari įbrėžimams, mechaniniams pažeidimams, cheminiams valikliams – nes korundas yra medžiaga, savo kietumu nusileidžianti tik deimantui. Toks patobulinimas prisideda ir prie tvarumo tikslų – lengvesnę keramiką paprasčiau transportuoti, jai keliaujant į klientų namus išmetami mažesni CO2 kiekiai.

„Kartell“ tuo metu galėjo pasigirti iki smulkmenų ištobulintomis permatomomis polikarbonato lentynomis. Naujoji kolekcija gimė dviems stambioms įmonėms investavus daugybę energijos į technologijų tobulinimą ir profesionalių dizainerių vizijų išgryninimą. Negalima pamiršti ir sutuoktinių Roberto Palomos bei Ludovicos Serafini, kurie įkvėpė šiai kolekcijai eklektiškumo.

„Tai kolekcija, sujungusi emocionalaus itališko dizaino dvasią ir šveicarišką preciziškumą,“ – tuomet sakė „Kartell“ prezidentas Klaudio Luti.

Oliver Helbig nuotr./KARTELL BY LAUFEN
Oliver Helbig nuotr./KARTELL BY LAUFEN

Vonios erdvė – nebe statiška, o kintanti

Ir taip vonia virto erdve, kur užeiname ne tik atlikti rutiniškų ryto procedūrų, bet ir atsipalaiduoti psichologiškai, įkvėpti gurkšnį pozityvumo. Erdve, kurią galime personalizuoti spalvomis pagal akimirkos nuotaiką.

Vonios kambarys yra ta patalpa, kurią įsirengę naudojame ilgus metus. Kitos spalvos žvakės ar kitokių formų kosmetikos buteliukai – tiek to pokyčio vonioje. Tačiau eklektiška ir moderni „Kartel by Laufen“ kolekcija leidžia kurti savo derinius ir, pasikeitus aplinkybėms, be didelių išlaidų keisti vonios kambarį (pavyzdžiui, įterpiant papildomą lentyną). Kolekcija gali prisitaikyti prie bet kurio architektūros stiliaus, kurti norimą nuotaiką. Skirtingų medžiagų ir dydžių kolekcijos gaminius sujungia bendra forma, leidžianti kažką papildomo pritaikyti ir praėjus keleriems metams nuo vonios įsirengimo.

Beje, mažos vonios savininkai taip pat turėtų apžiūrėti kolekcijos gaminius – joje yra kruopščiai apgalvotų erdvės taupymo sprendimų, pavyzdžiui, praustuvas su spintele, kurios lentynėlės įrengtos iš šonų, o ne iš priekio, nereikia atidarinėti durelių.

Ir net jei vonios įrengimas jums šiuo metu nėra aktualus, ar kol kas – tik tolima svajonė, žvelgdami į profesionalius fotografų darbus galite dar kartą įsitikinti: į tą pačią situaciją visada galima žvelgti pro skirtingų nuotaikų akinius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis