Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2022 01 03

Lietuvių įmonė „Emoti Group“ atidarė pirmąjį dovanų kuponų savitarnos terminalą

Pandemijos metu nemažai verslų keliantis į internetą, lietuvių įmonė „Emoti Group“ žengė priešinga kryptimi ir šį pavasarį Suomijoje atidarė pirmąjį dovanų kuponų savitarnos terminalą.
Lietuvių įmonė „Emoti Group“ atidarė pirmąjį dovanų kuponų savitarnos terminalą
Lietuvių įmonė „Emoti Group“ atidarė pirmąjį dovanų kuponų savitarnos terminalą / „Emoti Group“ nuotr.

Jo veikimo principas gana paprastas – ekrane išsirinkus norimą dovaną, terminale ant stilizuoto popieriaus atspausdinamas dovanų kuponas. Pirkėjas taip pat gauna ir dovanų dėžutę, todėl nebereikia rūpintis kupono įpakavimu. Dovana pirkėjui pateikiama pilnai paruošta.

„Emoti Group“ nuotr./Lietuvių įmonė „Emoti Group“ atidarė pirmąjį dovanų kuponų savitarnos terminalą
„Emoti Group“ nuotr./Lietuvių įmonė „Emoti Group“ atidarė pirmąjį dovanų kuponų savitarnos terminalą

„Emoti Group“ vadovo Aurimo Mažylio teigimu, mintis apie savitarnos terminalą brendo senai, jį išmėginti nutarta Suomijoje. „Ši šalis pasirinkta dėl bendro savitarnos paslaugų populiarumo. Nutarėme suteikti galimybę dovanų kuponą atsispausdinti bet kuriuo paros metu. Pirmieji mėnesiai pasiteisino, mūsų tikslas – piko metu parduoti apie 1000 dovanų kuponų per mėnesį. Šiuo metu kiekiai banguoti. Būna dienų, kai pardavimo pajamos siekia 1000 eurų“, – sako A. Mažylis.

Pirmųjų terminalų kūrimas ir gamyba kainavo 50 tūkst. eurų. Išmėginus pirmąjį, pagaminti dar trys, kurie netrukus iškeliaus į Suomiją ir Lenkiją. Pirmajam diegimo etapui iš viso bus skirta 500 tūkst. eurų. Terminalų plėtra planuojama tiek Suomijoje, tiek kitose Baltijos šalyse. Šiuo metu „Emoti Group“ per valdomus prekės ženklus „Laisvalaikio dovanos“ ir „NoriuNoriuNoriu.lt“ veikia 5 šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje ir Lenkijoje.

Dovanų kuponų savitarnos terminalas kurtas specialiai „Emoti Group“ poreikiams, darbus atliko UAB „Hansab“. Kūrimo procesą A. Mažylis vertina kaip sėkmingą, nors nestigo iššūkių.

„Kuriant nuo nulio visada procesas trunka ilgiau, o pandeminiai tiekimo iššūkiai suteikė papildomų išbandymų. Džiaugiamės, jog „Emoti Group“ pasitikėjo mumis ir leido įgyvendinti jų norą sukurti unikalų sprendimą rinkoje“, – teigia UAB „Hansab“ projektų vadovas Mantas Budraitis.

Rinkoje esantys panašūs įrenginiai naudoja spiralinius mechanizmus, kurie netiko nei dėl užimamo ploto, nei talpa, todėl suprojektuotas ir pagamintas unikalus mechanizmas. Terminalas patogus ir asortimento papildymui, o tai būtina, nes nuolat atsiranda naujos laisvalaikio dovanos ir veiklos.

„Hansab“ projektų vadovo M. Budraičio teigimu, pagrindinis šio projekto iššūkis buvo specialių charakteristikų dėžučių išdavimo mechanizmas, dėžučių skirstytuvas, kuris ne tik talpintų bent 100 dėžučių, bet būtų ir kompaktiškas.

„Norėjome terminalo, kuris ne parduoda jau turimas prekes, kaip esame įpratę matyti, o sukuria naują produktą, tai yra, spausdina pasirinktą dovanų kuponą. Po kelių mėnesių bandomojo laikotarpio jau drąsiai galime sakyti, kad turime mūsų produktui geriausiai pritaikytą sprendimą“, – sako A. Mažylis.

Sėkmingas startas su unikaliu sprendimu uždega žalią šviesą būti konkurencingais savitarnos terminalų rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos