Vis tik įvairiuose reklaminiuose stenduose ar mados žurnaluose dažniausiai matome tik rezultatą po retušavimo ir galime tik paspėlioti, kiek į mus žvelgiantis modelis iš tiesų yra realus.
Būtent tai ir nusprendė pakeisti garsi retušuotoja Elizabeth Moss. Itin garsiai nuotraukų redagavimo paslaugas teikiančiai firmai „Rare Digital Art“ vadovaujanti E. Moss (Niujorke įsikūrusi įmonė retušuoja nuotraukas tokiems garsiems prekės ženklams, kaip „Vogue“ ar H&M), nusprendė galiausiai praskleisti „Photoshop“ paslapies šydą ir pademonstruoti, kaip iš tiesų atrodo ir kiek laiko trunka nuotraukos retušavimas reklaminiams mados leidiniams.
Taip pat skaitykite: Fotošopo eksperimentai: kaip 25-iose skirtingose šalyse atrodo tobulos moters portretas
Trijuose vos kiek daugiau nei 90 sekundžių trunkančiuose vaizdo įrašuose ji sutalpino valandų valandas trunkančius retušavimo procesus ir pademonstravo, ką su nuotraukomis gali padaryti ištreniruota retušuotojo ranka.
„Šiuos vaizdo įrašus sukūriau norėdama pademonstruoti, kokia išties yra apgaulinga mados industrija. Mažai garsių retušuotojų drįsta pademonstruoti, kaip iš tikrųjų stipriai yra redaguojamos nuotraukos, o aš norėjau, kad visi tai pamatytų.
Taip pat skaitykite: Fotošopo katastrofa: kaip prastas retušuotojas gali subjauroti merginos kūną
Tiesa, daugelis klysta, manydami, kad retušuotojai tik pašalina trūkumus. Netiesa. Kartais trūkumų (įvairių spuogelių ar apgamų) mes dar ir pridedame“, – portalui „The Daily Mail“ atskleidė Elizabeth Moss.
Siūlome pasižiūrėti ir komentaruose įvertinti, kaip suretušuojamos trys iš skirtingų fotosesijų atrinktos nuotraukos mados leidiniams: