Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 08 01

Maudymosi kostiumėlių modeliukas – mergytė, turinti Dauno sindromą - sužavėjo pasaulį

Visuomenė vis dar su perdėtu dėmesiu reaguoja į žmones, turinčius vienokią ar kitokią negalią, tačiau, džiugu, kad sąmoningumo bei supratimo pamažu daugėja. Be abejo, prie to nemažai prisideda ir įvairios socialinės akcijos.
Valentina Guerrerotapo
Valentina Guerrerotapo
parents.com nuotr./Valentina su mama Cecilia.
parents.com nuotr./Valentina su mama Cecilia

Štai dešimties mėnesių mergytė Valentina Guerrerotapo tapo ispanų maudymosi kostiumėlių dizainerės Doloresos Cortés 2013 metų vaikų kolekcijos modeliuku. Ši spalvinga ir žavi paplūdimio aprangos kolekcija neseniai buvo pristatyta Majamyje ir sulaukė ypatingo visuomenės dėmesio. Nors tai nėra pirmas reklamai nusifotografavęs Dauno sindromą turintis mažylis, tačiau tai pirmas kartas, kai taip buvo reklamuojami garsios madų dizainerės darbai.

Doloresa Cortés teigė, kad žmonės, turintys Dauno sindromą, yra gražūs, jautrūs, subtiliai jaučiantys pasaulį ir nusipelno tokių pačių galimybių kaip kiti. „Aš tiesiog virpu iš džiaugsmo, kad Valentina galėjo mums pozuoti“, – pabrėžė dizainerė. Pasak mergytės mamos Cecilios, svarbiausia dizainerės norima perteikti mintis – visi vaikai, nepaisant fizinių, ekonominių, socialinių, rasinių ar medicininių ypatybių, gali turėti tokias pačias teises. „Valentinos gimimas – nuostabi dovana, pamoka ir patirtis. Ji mus moko daugiau, nei mes kada nors galėsime išmokti“, – teigė mergytės mama.

Toks dizainerės pasirinkimas buvo itin palankiai sutiktas pasaulio žiniasklaidos. Be to, 10 proc. pelno bus skirta Majamio Dauno sindromo asociacijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos