2022 01 11

„Mikroinfluencerės“ apie svajone laikomą profesiją: kodėl tai nėra lengvi pinigai

Tūkstančiai sekėjų, gaunamos dovanos, pakvietimai į renginius ir gražios nuotraukos – dėl šių priežasčių vis daugiau žmonių „influencerių“ darbas atrodo kaip svajonė. Vis dėlto instagramo paskyros „Susitvarkyk“ autorės Tomos Šokelės ir „My_cozy_garden“ profilį kuriančios Solveigos Pranckūnės tikinimu, realybė yra kiek kitokia. „Mikroinfluencerių“ teigimu, už gražaus fasado slepiasi daug darbo, idėjų generavimo, bendravimo ir ne visada malonių komentarų.
Toma Šokelė ir Solveiga Pranckūnė
Toma Šokelė ir Solveiga Pranckūnė / Asmeninio albumo nuotr.

Į instagramą įžengė su nauja tema apie buitį

Tomos gyvenimas iki pradėjimo kurti veiklą instagrame atrodė panašiai, kaip ir dabar – ji rūpinosi šeima, namais, darbais. Kaip moteris pasakoja, 5 metus jos kasdienybė sukosi būtent tarp namų bei darbo.

„Beveik prieš 5 metus įkūriau namų priežiūros įmonę „Balti namai“. Įsitraukus į darbą su socialiniais tinklais ir partneriais, įmonės veiklos vystymui nebeliko laiko, tad praplėtėme komandą, kad toliau galėtume teikti kokybiškas paslaugas.

Prieš 4 metus namų tvarkymosi tema pradėjau rašyti tinklaraštį „Susitvarkyk“. Tai buvo mano pačios tvarkos paieškos kelias ir tik prieš pusantrų metų žengiau į socialinius tinklus. Ėmiau dalintis žiniomis, patirtimi, kurią sukaupiau ieškodama tvarkingų namų recepto“, – prisimena T.Šokelė.

Asmeninio albumo nuotr./Toma Šokelė
Asmeninio albumo nuotr./Toma Šokelė

Toma į instagramą atėjo norėdama suteikti skaitytojui naudos ir pasitikrinti, ar namų tvarkymo tema turi galimybę gyvuoti socialiniuose tinkluose. Moteris neslepia, kad užtruko laiko perprasti instagramo veikimo principus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis