2015 10 26

Netikėtumo grožis: japono miniatiūrose – naujas žvilgsnis į kasdienius objektus

Milžiniškais medžiais virtę brokoliai, vyras, skaldantis malkas iš morkų, griliumi „apsimetusios“ „iPod“ ausinės – japono Tatsuya Tanakos kuriamos kasdienio gyvenimo scenos, kurioms jis naudoja mažytes figūrėles ir įvairius buitinius objektus bei maisto produktus, privers nusišypsoti bet kurį rimtuolį.
Tatsuya Tanaka kurta mini scena
Tatsuya Tanaka kurta mini scena / ©Instagram/tanaka_tatsuya nuotr.
Temos: 1 Instagram

Dizaineris ir agentūros meno vadovas Tanaka žaismingas mini scenas iš „tikro gyvenimo“ kuria jau kelerius metu – nuo 2011-ųjų. Jo fantazijos vaisius – daugiau kaip 1000 mini scenų, kiekviena turinti savitą idėją ir originalų pavadinimą. 

. 10.4 sun "Woodcutter2” . 朝食の準備中。 人参を割って味噌汁に入れます。 . #人参 #Carrots

A photo posted by Tatsuya Tanaka (@tanaka_tatsuya) on

Projektas startavo Tanakai sumanius įamžinti jo kolekcionuojamas mažytes figūrėles, o galiausiai išsivystė į kiekvieną dieną atnaujinamą kalendorių, kuris „Instagram“ tinkle šiuo metu turi 356 tūkst. sekėjų. Kūrybingasis japonas sako, kad vystydamas šį projektą jis džiaugiasi galėdamas parodyti, kokie netikėti ir juokingi gali pasirodyti kasdieniai daiktai, kai į juos pažvelgti kitu kampu ar kitaip pritaikai. 

Pats Tanaka labiausiai mėgsta dvi savo kurtas miniatiūras: „Pikniką“, kurioje brokolius jis pavertė medžiais ir „Pakeliui namo“, kur ryžių laukus atstoja tatamio kilimėlis. Kūrėjas prisipažįsta, kad nemažai įkvėpimo jam teikia vaikystės žaidimų prisiminimai ir paprasčiausi daiktai, kurie kartais gali „suskambėti“ naujame amplua. Pasigrožėkite įspūdinga talentingojo japono kūryba:

. 4.13 mon "Greening" . 少々めんぼうな作業 . #綿棒

A photo posted by Tatsuya Tanaka (@tanaka_tatsuya) on

. 7.4 sat "Install" . アプリをインストール中 . . #掃除機 #Vacuumcleaner

A photo posted by Tatsuya Tanaka (@tanaka_tatsuya) on

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis