Kaip rašoma tinklapyje BusinessInsider.com, praėjusiais metais, kurie ir ekonominiu, ir daugeliu kitų požiūrių buvo išties nepaprasti, astrologija buvo vienas iš paslaugų sektorių, kuriame pastebėta smarkiai išaugusi paklausa.
Tikriausiai tai galima suprasti – siaučiant pasaulinei pandemijai, klibant ekonomikai ir visą pasaulį apėmus neramumams žmonės trokšta aiškumo. BusinessInsider.com kalbinti amerikiečių astrologai vienbalsiai patvirtina, kad jų verslas suklestėjo.
Astrologijos veteranas Samuelis Reynoldsas, kuris astrologiją praktikuoja daugiau nei 30 metų, teigia, kad savo virtualiose astrologijos pradedantiesiems pamokose jis paprastai turėdavo penkis-šešis mokinius. Dabar jis turi 30 mokinių ir jam pirmą kartą per savo karjerą prireikė pasisamdyti padėjėją.
S.Reynoldsas sakė, kad paprastai jis turi užsakymų maždaug dviems savaitėms į priekį. Bet gruodžio viduryje jo darbo kalendorius jau buvo pilnutėlis iki pat kovo mėnesio.
Kita astrologė, rašytoja ir pedagogė Kirah Tabourn, pavasario pradžioje pavertė astrologiją pagrindiniu savo verslu. Neseniai jos sekėjų skaičius instagrame jau buvo pasiekęs 20 000, o dar birželį jų buvo „tik“ maždaug 5 000. Moters teigimu, vien šiais metais ji atliko apie 400 „skaitymų“ (individualių astrologinių prognozių).
Panaši situacija ir kitose šalyse, tarkime, Kanadoje. Šios šalies naujienų portalas ctvnews.ca praneša, kad pastebimas ženklus astrologų paslaugų paklausos augimas.
Toronte gyvenanti astrologė Samantha Chin portalui pasakojo pastebėjusi, kad per pasaulinę COVID-19 pandemiją daugėja žmonių, kurie ieškodami savo gyvenimo krypties, atsigręžia į žvaigždes.
„Aš paprastai vedu vieną pamoką per savaitę, – sako S.Chin, dar žinoma kaip Lady Samantha. – Teko padidinti pamokų skaičių iki trijų per savaitę, nes buvo labai daug naujokų, panorusių mokytis astrologijos. Dar yra mano asmeninė praktika – vizitą pas mane dabar reikia rezervuoti prieš mėnesį, nes nebeturiu laiko.“ S.Chin, kuri taip pat turi kristalų parduotuvę, sako, kad kai kurios prekės nuolat išparduodamos – to dar niekada nėra buvę.
Kanados Albertos valstijoje įsikūrusi astrologė Donna Young teigia, kad per pandemiją jos klientų skaičius Kanadoje ir JAV išaugo apie 50 procentų, o kai kurie astrologijos kursai, kuriuos ji dėsto internetu, pirmą kartą sulaukė registracijų.
D.Young, Tarptautinės Profesionalios astrologijos organizacijos (Organization for Professional Astrology) direktorė, joje atstovaujanti Kanadą, teigia, kad jos kolegos visame pasaulyje taip pat pastebi reikšmingą klientų pagausėjimą: „Turiu kolegę Turkijoje, kurios mokinių skaičius pandemijos metu išaugo nuo 100 iki 900“.
Kalbant apie astrologijos atgimimą pasaulyje, verta paminėti Indiją – šioje šalyje, kur astrologijos ir misticizmo tradicijos labai gilios, įvairūs ateities spėjikai ir ezoterikai dabar vos spėja suktis.
Kaip rašo indiatimes.com, dabar žmonės ypač domisi nuotoliniu būdu teikiamomis astrologų paslaugomis ir vis dažniau naudojasi specialiomis programėlėmis bei kreipiasi į įvairiomis virtualiomis platformomis besinaudojančius astrologus.
Delyje gyvenanti Shereya Grover į instagramą kelia vaizdo įrašus ir rengia astrologijos seansus, kad padėtų žmonėms nepasiklysti sudėtingoje tarpusavyje susijusių astrologijos, Taro kortų ir numerologijos visatoje.
„Aš išmanau visas tris disciplinas ir spėju ateitį pagal bet kurią – tai priklauso nuo kliento poreikių“, – sako dvidešimt dvejų mergina, maždaug prieš ketverius metus pavertusi astrologiją pagrindiniu savo darbu.
Psichologiją studijavusi S.Grover įžvelgia sąsajų tarp terapijos ir astrologijos. „Žmonės yra prislėgti ir jiems reikia patarimų. Būdama mokyta keliose viena kita papildančiose srityse, aš galiu jiems padėti“, – sako ji.
Tiesa, pasak svetainės businessinsider.com, gali būti, kad didžiausio klientų skaičiaus augimo sulaukė tik tie astrologai, kurie siūlo labiau individualizuotas paslaugas (pavyzdžiui, asmeninių horoskopų sudarymą).
Tuo tarpu legendinė amerikiečių astrologė Susan Miller „Insider“ teigė, kad šiais metais jos verslas išliko stabilus. Ji tai sieja su tuo, kad jau anksčiau buvo labai gerai žinoma, o jos milijoninė auditorija ir toliau lieka jai ištikima. „Mano verslas stabilus. Ir ačiū Dievui – juk turiu apmokėti sąskaitas“, – sakė ji.