2021 02 25

Pandemijos paveikis ekonomikai – žmones apėmė nuobodulys, o tai keičia viską

Markas Hawkinsas yra tikras nuobodžiavimo ekspertas. Šis psichologas dar studijų metu labai susidomėjo straipsniais apie terapinę nuobodulio naudą. Jis parašė knygą pavadinimu „The Power of Boredom“ („Nuobodulio galia“). Laisvalaikiu jam patinka sėdėti ant sofos ir spoksoti pro langą.
Nuobodulys
Nuobodulys / „The New York Times“/Matt Chase nuotr.

„Labai sunku, bet aš stengiuosi kuo labiau nuobodžiauti“, – neseniai sakė jis viename interviu. Vis dėlto pandemijos metu net 42 metų Hawkinsui, gyvenančiam Britų Kolumbijoje su žmona, nuobodulys kartais tampa nuobodus.

Labai norėdamas kaip nors prasiblaškyti, jis užsuko į „Amazon“, kur jis paparastai perka „daugiausia knygas“, tokias kaip Ursulos K.Le Guin išverstą „Tao Te Ching“ ir Sogyalo Rinpoche „The Tibetan Book of Living and Dying“.

„Gaunu siuntinius praėjus vos kelioms valandoms po užsakymo, – sakė M.Hawkinsas. – Kalbant apie tai, kaip dabartinė situacija veikia ekonomiką, atrodo, kad norime pirkti vis daugiau ir daugiau, nes daugeliui namuose nuobodu, todėl imame klaidžioti elektroninėse parduotuvėse.“

Yra daugybė palyginti paprastų būdų įvertinti, kaip koronaviruso pandemija paveikė ekonomiką. Pandemija smarkiai smogė darbo rinkai, o sausio mėnesį nedarbo lygis JAV buvo išaugęs iki 6,3 proc. – beveik dvigubai daugiau nei prieš metus.

Laisvalaikio veiklos apribojimai leido amerikiečiams sutaupyti pinigų, todėl sutaupytų lėšų kiekis labai išaugo. Žmonės išsibėgiojo į vietoves, kur daugiau erdvės ir mažiau žmonių ir būsto kainos išaugo.

Pandemija paveikė ekonomiką ir dar vienu aspektu – žmones apėmė nuobodulys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis