PetCity ambasadoriais panoro tapti beveik 250 augintinių, o gyvūnų nuotraukas ir aprašymus įvertino net 12 tūkst. žmonių. Geriausia skaitmenine kampanija pripažintas „PetCity” ambasadorių projektas bei „PetCity” edukacinė kampanija „Mokau ir mokausi” „PR Impact Awards” apdovanojimuose konkuravo su Lietuvos pašto komunikacija LinkedIn paskyroje, taip pat Tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) darbdavio komunikacija.
Projekto idėjas pasiūlė ir įgyvendino išmanios komunikacijos agentūra „Idea Prima“, šiemet „PR Impact Awards“ renginyje antrus metus iš eilės įvertinta kaip metų agentūra.
Tai pirmasis „PetCity ambasadorių“ konkursas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. „PetCity“ marketingo specialistės Viltės Kunevičiūtės teigimu, kasdieninėje prekės ženklų komunikacijoje matome nuolatines ambasadorių-prekės ženklo atstovų paieškas – ieškomi naujų sveikatos ir kosmetikos priemonių, aprangos ir avalynės veidai. Taigi labai natūraliai kilo mintis, kad niekas kitas geriau neatstovaus augintiniams skirtų prekių, nei jie patys.
Anot V.Kunevičiūtės, augintinių šeimininkai kaip ir sau, taip ir savo mylimam keturkojui ieško geriausio. Neretai augintiniams skirtų prekių paieškos persikelia ne tik į fizines ar internetines parduotuves, bet ir socialinius tinklus, kur šeimininkai diskutuoja aktualiomis temomis ir stebi kitų šeimininkų patirtį, įsigijus vieną ar kitą prekę. „PetCity“ ambasadoriai savo socialiniuose tinkluose dalinasi šuniškomis ir katiniškomis problemomis bei džiaugsmais bei savo ambasadoriška patirtimi, išbandant „PetCity“ produktus ir paslaugas, taip padedant kitiems šeimininkams atrasti tai, kas geriausia jų keturkojui draugui.
„Nepaprastai džiaugiamės, kad mūsų ambasadoriai padeda šeimininkams susipažinti ir su Lietuvoje pirmą kartą pristatytais prekiniais ženklais, tokiais kaip „Rukka“ ar „Hurtta“, kurių pavadėlių, antkaklių, petnešų, drabužėlių ir avalynę galima įsigyti „PetCity“ parduotuvėse“, – sako įmonės marketingo specialistė.
„Smagu, kad „PetCity“ sukurti projektai apdovanojimuose sulaukė dėmesio ir aukščiausių apdovanojimų. Gyvūnų-ambasadorių projektas tapo nugalėtoju skaitmeninės komunikacijos kategorijoje, o antrą vietą užėmė kitas „PetCity „projektas – edukacinė kampanija „Mokau ir mokausi”, sudaryta iš 6 vaizdo pamokėlių, skirtų šunų dresūrai. Kurdami šiuos vaizdo klipus bendradarbiavome su 5 šunų dresūros mokyklomis. Pasirinkome kompleksinius, prekės ženklo vertybes atspindinčius sprendimus, kuriuos padiktavo skaitmeninės komunikacijos tendencijos“, – sakė išmanios komunikacijos agentūra „Idea Prima“ projektų direktorius Linas Damanskis.
L.Damanskio pastebėjimu, nuomonės formuotojai ir prekės ženklų ambasadoriai reklamuoja įvairias prekes bei paslaugas socialiniuose tinkluose ir tai jau nieko nestebina. „Pagalvojome, o kas nutiktų, jeigu prekės ženklo veidu, ambasadoriumi taptų gyvūnas? To užteko, kad gimtų didelio susidomėjimo sulaukusi „PetCity“ ambasadorių kampanija“, – sako agentūros projektų direktorius.