2015 11 16

Prancūzų menininko fotoprojekte – išmaniųjų „įsiurbti“ veidai

Besąlygiškas prisirišimas prie išmaniųjų technologijų pastaraisiais metais tapo įkvėpimu ne vienam menininkui. Prancūzų fotografas Antoine’as Geigeris meno kalba hiperbolizavo nepertraukiamą „susijungimą“ su ekranais, išblukindamas žmonių veidus ir sujungdamas juos su ekranais.
Nuotrauka iš projekto „SUR-FAKE“
Nuotrauka iš projekto „SUR-FAKE“ / Antoine’o Geigerio nuotr.
Temos: 2 Technologijos Menas

Antoine’as Geigeris savo projektui „SUR-FAKE“ panaudojo žmonių – suaugusiųjų ir paauglių – važiuojančių metro, darančių asmenukes, sėdinčių galerijoje, žingsniuojančių gatve nuotraukas.

Visiems jiems bendra – susikaupęs stebeilijimas į ekraną, kurį menininkas dar labiau „sutirštino“ modifikuodamas realų vaizdą – veido bruožai dingo, liko tik keistas srautas, sujungiantis veidus ir ekranus.  

Nuotraukos glumina ir trikdo – herojai nebeturi jokio ryšio nei su aplinka, nei vienas su kitu: paaugliai žvelgia į telefonus, o ne į aplink esančius meno kūrinius, gatve keliaujantis vyras įsistebeilijęs į savo išmanųjį telefoną, o ne dairosi aplinkui, asmenukes darančios merginos taip pat susitelkusios tik į ekraną, bet ne į viena kitą ar tai, kas vyksta šalia.

Antoine’o Geigerio nuotr./Nuotrauka iš „SUR-FAKE“
Antoine’o Geigerio nuotrauka iš projekto „SUR-FAKE“

Sutirštinta, hiperbolizuota, gal net neskoninga? Projektą komentatoriai ir giria, ir peikia, tačiau panašu, kad mažai kas liko jam abejingas.  Apibūdindamas savo projektą A. Geigeris teigia norėjęs darsyk priversti visus susimąstyti apie gimstančias dirbtines tapatybes, visuotinį skaitmeninį įsitraukimą ir kintantį ryšį su realybe. 

Antoine’o Geigerio nuotr./Nuotrauka iš „SUR-FAKE“
Antoine’o Geigerio nuotr./Nuotrauka iš „SUR-FAKE“
Antoine’o Geigerio nuotr./Nuotrauka iš „SUR-FAKE“
Antoine’o Geigerio nuotraukos iš projekto „SUR-FAKE“

Visas projekto nuotraukas pamatysite paspaudę ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis