Antoine’as Geigeris savo projektui „SUR-FAKE“ panaudojo žmonių – suaugusiųjų ir paauglių – važiuojančių metro, darančių asmenukes, sėdinčių galerijoje, žingsniuojančių gatve nuotraukas.
Visiems jiems bendra – susikaupęs stebeilijimas į ekraną, kurį menininkas dar labiau „sutirštino“ modifikuodamas realų vaizdą – veido bruožai dingo, liko tik keistas srautas, sujungiantis veidus ir ekranus.
Nuotraukos glumina ir trikdo – herojai nebeturi jokio ryšio nei su aplinka, nei vienas su kitu: paaugliai žvelgia į telefonus, o ne į aplink esančius meno kūrinius, gatve keliaujantis vyras įsistebeilijęs į savo išmanųjį telefoną, o ne dairosi aplinkui, asmenukes darančios merginos taip pat susitelkusios tik į ekraną, bet ne į viena kitą ar tai, kas vyksta šalia.
Sutirštinta, hiperbolizuota, gal net neskoninga? Projektą komentatoriai ir giria, ir peikia, tačiau panašu, kad mažai kas liko jam abejingas. Apibūdindamas savo projektą A. Geigeris teigia norėjęs darsyk priversti visus susimąstyti apie gimstančias dirbtines tapatybes, visuotinį skaitmeninį įsitraukimą ir kintantį ryšį su realybe.
Visas projekto nuotraukas pamatysite paspaudę ČIA.